Skoči na vsebino

Bencin OMV ali Petrol

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?eprou pred ?asom ko sem klical, je rekel da nima za ?obe ?telat? Ne vem, a to ?e dr?i al ne. ?e ne greva oba v cosmos, pa se zdilava za 'popust' :)

Napisano

?eprou pred ?asom ko sem klical, je rekel da nima za ?obe ?telat? Ne vem, a to ?e dr?i al ne. ?e ne greva oba v cosmos, pa se zdilava za 'popust' :)

 

Kok ho?ejo? jaz sem interclass klical...

 

zdej smo se pa mi sestavili in gremo spet lubenico iskat.... :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj mi2 imava isto ma?ino sedaj :):)

jaz bom peljal na?telat tole, samo ob?utljivost pozimi na benz je neverjetna...

 

Jest nic benza sploh ne tankam :P:D Samo dizel :harhar:

 

Pri prejsnji ni bilo nikoli treba nastavljati sob... to sem moral edino enkrat takoj na zacetku pri trenutni ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Boss ho?em strokovno razlago :P :

 

moja 6ka sedaj ko se je otoplilo ne cuka niti za mmmmmmmmm ve?....in to na petrol brez aditivov.

Torej - motor ne bi smel biti ob?utljiv na temperaturo, ker ima vedno delovno temp, torej nafta???

 

Ni mi jasno pred zimo in sedaj predla ko putr?ek, sedaj spet....pozimi je pa na petrolu ka?ljala redno... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Strokovna razlaga: ne vem :ne vem:

 

A to ti v hladnih dneh cuka skos tud ko je motor ogret? Lahko, da je kaj narobe z luftmesserjem al pa kak?ni senzorjem temperature. A tud ?e da? powerbox stran isto cuka?

33112_1.png

Napisano

Strokovna razlaga: ne vem :ne vem:

 

A to ti v hladnih dneh cuka skos tud ko je motor ogret? Lahko, da je kaj narobe z luftmesserjem al pa kak?ni senzorjem temperature. A tud ?e da? powerbox stran isto cuka?

 

stalno pod petrolom pozimi....tudi jaz :ne vem:

Ampak na OMV pa ne :whatever:

 

Sicer to ne gre za ne vem kak?no cukanje - rahlo poka?ljevanje ki je ?ist za pre?iveti. pri 1200-1300 nikoli ne vozi? konstantno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res, da se, ko je hladno vozim z malo ve? obrati (recimo kakih 500 ve? ali prestavo ni?je) kot poleti. Mo?no, da zato ne zaznam cukanja - bo treba sprobat ?ez teden, ko bo spet malo hladneje, ?e se kaj pozna.

33112_1.png

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tokrat sem pa jaz nabasal eno Q gnojnico pri Lendavi :vskalo::vskalo:

 

Do meje vse ok, po BCju nulo 5,8 http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=13062

 

Za mejo pa mad?arska avtocesta - flat 300km, 130 na uro kot do sedaj, trenutna ne pade pod 7, v rahel klanec 11, po klancu navzdol !!!! 4,5 - vedno je takrat 0 ali 1,5, po ravnini 7,5....??? WTF

 

in pridem do budimpe?te s povpre?no 7,6L - pa tok sem imel ko sem prikolico vlekel, ni mi jasno ali gnojnica ali pa se cikla regeneracija.... :ne vem: ampak avto je spucan, petek do rovinja, nedelja nazaj, in takoj na pot danes....od tankanja pa tole....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz mam noter drugi (zapored) q-max, pa se mi zdi, da ima motor bolj robat zvok

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz mam noter drugi (zapored) q-max, pa se mi zdi, da ima motor bolj robat zvok

 

Tudi to sem poslu?al, pa je blo nemogo?e med avti dolo?it zvok.....ampak se mi zdi da sem prvi? sli?al injektorje.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi to sem poslu?al, pa je blo nemogo?e med avti dolo?it zvok.....ampak se mi zdi da sem prvi? sli?al injektorje.....

 

Meni se tudi zdi,da bolj klopota med 1500 in 2000 obrati.To ?ele ko se segreje,ko dodaja? gas in ne do konca,da je na pol obremenjen.

?e ga pohodi? ni sli?at ni?.Se pravi nekje vmes ko dodaja? gas do polovice.

Kaj je mo?no,da se s?asoma kak?en ?as vbrizga raz?tela? :ne vem:

Napisano

Moje izkusnje z petrolom in omw:

tankal pri omw 10 ewr naredil 125km..

tankal pri petrolu naredil 79 km...

pri obeh sem imel enako relacijo in prbl. Enak stil voznje.

pri mojem v6 motorju pa:

petrol- tankal 20ewr(95 okt) avto komaj uzgal in nenormalno trokeral.

omw- tankal 20 ewr (100okt) avto lepo uzgal in voznja je bila spet uzitek .

tko da jas vem kje tankam zadnje leto

concept.gif

Napisano

Zadnji tanki vsi na omv in poraba zelo v redu, tako da ostajam tu. :D

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Slede?a situacija:

Po tistem nemirnem tanku, je bila kon?na poraba 6,7, vendar izklju?no relacija, sam v avtu in to ?e v hladnem podnebju

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=13062

 

nato OMV tank do rovinja 5,6 nazaj 5,7 nato 5 dni samo kratke vo?nje po Medvodah - v hudi vro?ini in 4je notri, kon?na poraba tanka 6,3

 

Sedaj pred potjo v Rovinj dal notri spet Petrola - samo do rovinja 6,7 poraba...? Ista cesta, isti tempo....

 

O?itno ma?ini ne pa?e ve? Petrol.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dvomim, da je to zaradi petrola ali omvja...

ce bi blo tko, bi jaz mel hude razlike (zadnja 2 tedna tankal 2 krat na kosovu, 1 krat v srbiji in 1 na hrvaskem), pa na bc-ju je avg se vedno 5.9l/100km

 

petrol sem tud dal, razen bolj nemirnega teka, nisem opazil da bi naredil manj s tankom...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dvomim, da je to zaradi petrola ali omvja...

ce bi blo tko, bi jaz mel hude razlike (zadnja 2 tedna tankal 2 krat na kosovu, 1 krat v srbiji in 1 na hrvaskem), pa na bc-ju je avg se vedno 5.9l/100km

 

petrol sem tud dal, razen bolj nemirnega teka, nisem opazil da bi naredil manj s tankom...

 

Isto je pri sakerju, na mestu laufa tako da ma? ob?utek kot da kak cilinder ne dela vedno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Isto je pri sakerju, na mestu laufa tako da ma? ob?utek kot da kak cilinder ne dela vedno.

 

active - passive.....za na mestu sta dovolj 2 :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Slede?a situacija:

Po tistem nemirnem tanku, je bila kon?na poraba 6,7, vendar izklju?no relacija, sam v avtu in to ?e v hladnem podnebju

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=13062

 

nato OMV tank do rovinja 5,6 nazaj 5,7 nato 5 dni samo kratke vo?nje po Medvodah - v hudi vro?ini in 4je notri, kon?na poraba tanka 6,3

 

Sedaj pred potjo v Rovinj dal notri spet Petrola - samo do rovinja 6,7 poraba...? Ista cesta, isti tempo....

 

O?itno ma?ini ne pa?e ve? Petrol.

 

Kaj pa zunanje temperature, delovanje klime???

 

 

Isto je pri sakerju, na mestu laufa tako da ma? ob?utek kot da kak cilinder ne dela vedno.

 

Zato pa manj rabi: :ouje:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaj pa zunanje temperature, delovanje klime???

Zato pa manj rabi: :ouje:

 

sem omenil..........klima je pa vedno on

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sem omenil..........klima je pa vedno on

 

?e, ?e, ampak poraba lahko varira pri vklopljeni klimi zradi razlik v zunanji temperaturi

od 0,3 - 1,5 l/100km. Kompresor ima sklopko, ki se po potrebi aktivira za vzdr?evanje pritiska hladilnega plina, ki pa je odvisen od odjema toplote iz notranjosti vozila, ta pa je povezana z zunanjo temperaturo, oziroma z jakostjo gretja sonca. Zato so lahko razlike v porabi na 100 km opazne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jup, pa pri uporabi avtomatske se vmes tudi ugasne. Pri meni se kar pozna zdajle ko uporabljam klimo.

 

Bom pa primerja ta vikend, OMV 100 ali Aral 102 oktana.. :hudicek: Je pa res, da 102 oktana bom skuril verjetno zelo hitro. :D

Napisano

?e, ?e, ampak poraba lahko varira pri vklopljeni klimi zradi razlik v zunanji temperaturi

od 0,3 - 1,5 l/100km. Kompresor ima sklopko, ki se po potrebi aktivira za vzdr?evanje pritiska hladilnega plina, ki pa je odvisen od odjema toplote iz notranjosti vozila, ta pa je povezana z zunanjo temperaturo, oziroma z jakostjo gretja sonca. Zato so lahko razlike v porabi na 100 km opazne.

 

?e enkrat - veliko manj?a poraba je bila dose?ena v visoki vro?ini, z ve? potniki, s kraj?imi STOP razdaljami...notranjega kro?enja ne uporabljam nikoli

Klimo imam pa vedno enako na ?ipo in noge 21C

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hofer dela tudi v Medvodah stanico, grust stoji. Madona smo eni redkih ki imamo na 500m 4 semaforje in 4 pumpe! In to za cca 1000 folka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hofer dela tudi v Medvodah stanico, grust stoji. Madona smo eni redkih ki imamo na 500m 4 semaforje in 4 pumpe! In to za cca 1000 folka

 

Res je... :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

 

 

Noja... zaenkrat so samo tri pumpe... in vse tri Petrolove ... in do prihoda Hoferja v Medvode so tudi vse stacune bile samo Mercatorjeve ... Od teh stirih semaforjev pa sta samo dva stalna... Pri Hoferju se prizge samo, ce kdo gre iz Hoferja proti LJ, tisti naprej pri "mehki curi" pa je samo za pesce in se priziga na gumb ...

 

Sicer pa je recimo v Kranju na Primskovem podobno... na radalji 500 metrov je ene pet semaforjev pa 4 crpalke (v neposredni blizini pa bo vsak cas se Hoferjeva :) ) ... S to razliko, da niso vse Petrolove... ena OMVjeva vmes "kazi" :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.