Skoči na vsebino

AVTOPLIN

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Js si bom za bajto namontiral 2k litrsko cisterno in se bom vozil za 45 centov in to po ?isto uradni poti. :D

 

A je to ta varijanta :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ja samo lokacija je drugje. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e upo?tevamo zgoraj navedene "iznajdbe", bi se lahko izognili nakupu pe?i za centralno. Na prirejenemu avtomobilu naredimo ?e hitro monta?ne priklope za obtok hladilne teko?ine preko radiatorjev in se priklju?imo na cenralno. Avto imamo v dobro izolirani gara?i, namontiramo cev za odvod izpu?nih plinov v zunanjost in zmagali smo. Avtomobil je vedno ogret. Ko nas ni doma itak ne rabimo gretja, odsotnost pa re?imo z dobro izolacijo hi?e in akumulacijo toplote v konstrukcijo (hi?a ne sme biti grajena iz monta?nih elementov, ali siporeksa.) Ko gremo z doma se odklopimo od radiatorjev in to je to.

Izkoristek takega sistema je lahko enak kondenzacijski pe?i na plin. Potrebna je le ?e neka vrsta rekuperatorja za ni?anje temperature izpu?nih plinov. :danzoman::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Danes je o podjetju G1 nekaj besed v ?urnalu na strani 12. :bravo:

 

Dj kopi pejst ! :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj...

 

Evo ti odgovor, pred monta?o si mora? dobit poobla??enega monterja in potem njega prosit-zahtevet da ti on uredi papirje za garancijo, ali pa da se vsaj posku?a dogovorit z uvoznikom, pri dolo?enih znamkah to sploh ni problem pri enih je, pri nekaterih pa nepopustljivi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj...

 

Meni je bilo zagotovljeno, da garancija ostane v kolikor bo strokovno narejeno. Sem pa vpra?al vsaj ene 5x in vedno dobil isti odgovor. Seveda vse pri Gami v BTC-ju.

Besede iz ust gospoda na servisu so bile nekaj v takem smislu: "?e bom rekel, da garancije po vgraditvi avtoplina ni ve?, mi boste rekli kak?na jajca prodajamo. Garancija ostane, v koliko je ?trom pravilno zvezan in za??iten!" in sem dobil ?e vizitko v roke, v koliko bi se kdo kdaj spotaknu v in?talacijo plina, da naj se obrnem na tega gospoda.

Tisto s ?tromom je letelo na razne ?alabajzarje, ki namesto, da bi dali gor po?irko in pred tem vse skupaj zlotali, samo zvijejo dva kabla skupaj in polepijo z izolir trakom. Ja baje tud to delajo!

Po vgradnji plina sem se zapeljal na servis v BTC, ker ni nikjer pisalo kako ponovno "nau?im" stikala za ?ipe in je gospod pogledal pod pokrov in mi rekel, ga garancije nisem pu?nil, ker je strokovno narejeno.

?e je za verjet je pa druga stvar.

Napisano

Jaz na servisu na Trzaski nimam problemov - spet vsaj odgovarja za svoj del, tvoj serviser ne bo diral plina in obratno. Poleg tega sem ze 2 garancijski zadevi po vgradnji delal brez problema - menjava lu?i in TCS lu?ka (ki se je samopopravila na koncu, ampak servis je podpiral morebitno popravilo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al?

 

Kon?no nekdo ki je pogledal v priro?nik.

Medni je uspelo v ne najbolj?ih pogojih celo pove?ati konl?no hitrost z LPG in to kar za par kilometrov.

Razlog zakaj pa se dejansko poraba plina in bencina razlikujeta pa je pomoje v tem da plin druga?e zgoreva, povrh vsega p ni mo?no vgraditi plina na tako optimalno mest oa vbrizg kot pa je vgrajena bencinska ?oba.

Je pa ena izvedba ki je za mazdine MPS motorje in s to pa dejansko dobimo VE? konjev-navora, kot na bencin, samo je pa skoraj 2X dra?ji sistem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Boldano je nekaj, kar sta Boss in Labi spra?evala

 

Avtoplin

Avtoplin je me?anica plina butan-propan in se uporablja za pogon motornih vozil. Priznan je kot najpomembnej?i in najbolj raz?irjeni alternativni pogonski vir z ni?jimi emisijami toplogrednih plinov in pra?nih delcev v okolje. Po nekaterih ocenh naj bi bilo v Sloveniji okrog 6000 vozil na plin, kar je bistveno manj od evropskega povpre?ja.

 

Pri primerjavi avtoplina in bencina s stali??a varnosti velja dejstvo, da je plin varnej?i kot bencin in sicer tako pri po?aru vozila kot pri prometni nesre?i. Pri po?aru plin iz rezervoarja izteka postopoma in gori v usmerjenem ognju, bencin pa se razlije in ogenj takoj zajame celotno vozilo. V primeru prometne nesre?e pa lahko poudarimo ve?stopenjsko varovanje plinske instalacije z elektro ventili in predvsem plinskimi rezervoarji, ki so v primerjavi z bencinskimi bistveno oja?ani in izdelani iz kvalitetnej?ih materialov, ter vsebujejo aktivne varnostne elemente, npr. ventil za nadzor pritiska, ventil za regulacijo iztekanja goriva in ventil za avtomati?no zaporo rezervoarja. Vsak avtoplinski sistem ima vgrajen ventil, ki ob prekinitvi elektrike takoj zapre dotok goriva.

 

Ugodni vplivi na naravo in okolje

Uporaba avtoplina zni?uje emisije ?kodljivih plinov v okolje in je sprejeto kot zeleno gorivo. ?tudije ka?ejo, da pri predelavi sodobnega vozila na avtoplin dose?emo naslednje rezultate:

 

Zni?anje u?inkov tople grede:

34% zni?anje du?ikovega oksida

15% zni?anje ogljikovega dioksida

Skoraj ni? emisij ogljikovodikov

 

Zni?anje ostalih ?kodljivih emisij:

50%-60% zni?anje ogljikovega monoksida

30%-40% zni?anje smoga

Skoraj ni? emisij ?veplovega dioksida

Skoraj ni? emisij ostalih toksinov

 

Avtoplin ima zaradi svojih karakteristik ugoden u?inek na motor:

- ti?ji in mirnej?i tek motorja,

- doba trajanja motorja se pove?a za okoli 35 %,

- popolno zgorevanje zmesi plin-zrak v cilindrih motora ne vodi do izgub goriva v izpu?nih plinih,

- ve?ja trajnost motornega olja (dlje ?asa zadr?uje lastne karakteristike, ker se ne razgrajuje z bencinom),

- ne dopu??a nastajanja korozije, ki nastane zaradi prisotnosti aditivov, ki se dodajajo bencinu zaradi izbolj?ave njegovih lastnosti, - ?e se ne motim je ?rnamazda napisal to glede dodatnih aditivov - NEPOTREBNI

- podvoji se ?ivljenjska doba katalizatorja in lambda sonde,

- ?istej?i izpu?ni plini.

 

V katera vozila je mo?no vgraditi plinski pogon?

Plinski pogon je mo?no vgraditi v skoraj vsa vozila na bencinski pogon, obstaja majhno ?tevilo vozil, pri katerih vgradnja ni mo?na (npr. nekatera vozila s turbinskimi polnilniki). Novej?a tehnologija omogo?a vgradnjo v vsa vozila.

Vgradnja je odvisna od vozila v katerega se avtoplin ali plinski sistem vgradi. Glede na obliko in model vozila lahko dolo?imo kak?en rezervoar za avto plin in sistem lahko vgradimo. Za ve? informacij kliknite tukaj.

 

Vgradnja plinskega sistema najenostavnej?a pri vozilih z uplinja?em, dosti te?je pa je pri motorjih z direktnim vbrizgavanjem in katalizatorjem. Sorazmerno s tem raste tudi cena vgradnje za avtoplin.

 

Kje lahko "napolnite" avtomobile na plin?

V Sloveniji je trenutno 37 ?rpalk kje lahko napolnite svoj rezervoar. V Evropi je okoli 8000 bencinskih servisov, ki ponujajo avtoplin, od tega jih je samo v Italiji okoli 2000.

?rpalka za avtoplin je na voljo tudi na:

Verov?kova 70, 1000 Ljubljana, delovni ?as: od 7 - 19. ure

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al?

 

Ja sej v uni drugi temi sem lepo napisal, da ima plin ve?jo kalori?no vrednost a manj?o energijsko gostoto. Ker se plin tako kot bencin prodja po litrih moramo gledati volumen in 1 liter plina da manj kot en liter bencina, ?e pa gledamo po masi pa ena kila plina da ve? kot ena kila benza.

 

Ker v valje ne grejo kile ampak je odvisno od volumna kolikor ga spravimo v cilinder in uspemo v?gati je po moji logiki torej manj oddanega dela pri plinu kot pri benzu.

 

Pa LPG jeme?anica propana in butana in definitivno ni samo propan kot ma? navedeno v priro?niku. Dej ?e najde? poglej koliko je kurilna vrednost enega kubika benza (1000litrov).

 

Mislim, da je gostota bencina cca 750kg/m3 plina v teko?em stanju pa ne vem podatka samo je sigurno ni?ja.

33112_1.png

Napisano

Boldano je nekaj, kar sta Boss in Labi spra?evala

 

nisem jaz nc vprasal v tej temi

 

pa tud nikakor vam ne gre v glavo (a je tok tezko razumet al kako?) da nisem proti plinu, sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo, ker pol imas se vedno konzervo, ki ne gre nikamor ki ima samo nizko porabo in nc drugega napram dizelskemu CD motorju...

 

ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem :rispekt: ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem :rispekt: ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)

 

Hm... :ninja:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo,

 

V kolikor je ?e na samem za?etku namen da se bo vgradilo v avto plin, je bolje razmisliti potem o mo?nej?em motorju, kot si ?e napisal. Sam nimam izku?enj z omenjenima motorjema, do?im na 2,5 je pa zadeva (plin) zelo solidna. Sem ve? kot zadovoljen.

Napisano

Ja sej v uni drugi temi sem lepo napisal, da ima plin ve?jo kalori?no vrednost a manj?o energijsko gostoto. Ker se plin tako kot bencin prodja po litrih moramo gledati volumen in 1 liter plina da manj kot en liter bencina, ?e pa gledamo po masi pa ena kila plina da ve? kot ena kila benza.

 

 

 

Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?

 

 

ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem :rispekt: ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)

 

Ve? nas je takih.

Js bi kr en 3.7 V6, uvozu iz usa in jo po?u v svojo pa jebesh pol registracijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?

Ve? nas je takih.

Js bi kr en 3.7 V6, uvozu iz usa in jo po?u v svojo pa jebesh pol registracijo.

 

Group buy...vsak 1 dan :bravo:

 

nisem jaz nc vprasal v tej temi

 

pa tud nikakor vam ne gre v glavo (a je tok tezko razumet al kako?) da nisem proti plinu, sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo, ker pol imas se vedno konzervo, ki ne gre nikamor ki ima samo nizko porabo in nc drugega napram dizelskemu CD motorju...

 

ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem :rispekt: ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)

 

V bistvu je to premik teme - smo zasvinjal temo o cukanju traktorja :jezicek:

 

vir ?lanka: www.butanplin.si

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?

 

Ja seveda govorimo o LPG v teko?em stanju saj gostota v plinastem stanju je mislim, da cca 250x manj?a kot v teko?em. Se pravi, da v en tank ne bi spravil niti kilograma plina.

 

In vse kar sem do zdaj povedal je vedno bilo mi?ljeno liter plina v teko?em stanju saj druga?e primerjave sploh ne more biti.

 

?e vedno pa nisem dobil podatka kolik?na je gostota plina v teko?em agregatnem stanju saj to je potem bistven podatek koliko "energije" dr?i en liter goriva. Informacijo koliko energije ima ena kila plina imamo ampak kolik?na pa je gostota pa ?al ?e ne in edino iz tega bomo lahko ocenili koliko je poraba s plinom vi?ja od porabe z benzom, ?e ?elimo dose?i enak re?im vo?nje.

33112_1.png

Napisano

Ja seveda govorimo o LPG v teko?em stanju saj gostota v plinastem stanju je mislim, da cca 250x manj?a kot v teko?em. Se pravi, da v en tank ne bi spravil niti kilograma plina.

 

In vse kar sem do zdaj povedal je vedno bilo mi?ljeno liter plina v teko?em stanju saj druga?e primerjave sploh ne more biti.

 

?e vedno pa nisem dobil podatka kolik?na je gostota plina v teko?em agregatnem stanju saj to je potem bistven podatek koliko "energije" dr?i en liter goriva. Informacijo koliko energije ima ena kila plina imamo ampak kolik?na pa je gostota pa ?al ?e ne in edino iz tega bomo lahko ocenili koliko je poraba s plinom vi?ja od porabe z benzom, ?e ?elimo dose?i enak re?im vo?nje.

 

Je pa res da je to odvosni tudi od zunanje temperature. Bencin hranijo ves pod zemljo, medtem ko jih za plin BK in ga imajo zunaj v cisternah, in se pozna to pri tankanju v parih litrih pri meni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Plin se ne spla?a, prodam komplet in?talacijo, zraven dam ?e avto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.