Skoči na vsebino

Japanese performance

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

dej no no!! :D dej kej drugega ?e tako grem u minuuss!! :D

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

Ni direktno ?lanek o Mazdi, so pa testirali na MX-5:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

In pa ?e en izsek iz ?lanka o podvozju. Kaj priporo?ajo za MX-5:

Objavljena slika

 

Tuning se za?ne pri bremzah.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Napisano

Zadnji? sva tudi z Maretom govorila ...

 

Kako in kdaj MX-3 v ovinkih zavija z zadnjimi kolesi? :blush:

 

Ne najdem, zaboga, NI? NIKJER!!! :whatever:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

@Deeyan: A to je iz Japanese performance?? :blink: Katera ?tevilka, da preverim, ?e imam isti ?lanek? :jezicek:

 

Nekaj novosti. ?lanek o Mazdi 2, in dva nova produkta za Mazda?e. ARP vijaki za Mazdin V6 ter coiloverji za MX-5.

Objavljena slika

 

EDIT: Mimogrede, ?e dlje ?asa se uvljavlja ?e ena kvalitetna znamka coiloverjev: BC-racing, ki imajo kar dovolj izbire, predvsem za japonske avte. Ko sem imel S13 sem razmi?ljal o nakupu saj imajo celo T?V.

Napisano

@Deeyan: A to je iz Japanese performance?? :blink: Katera ?tevilka, da preverim, ?e imam isti ?lanek? :jezicek:

vem, da ni iz Japanese performance, se mi je pa zdel, da bi ?lanek pasu pod to temo

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

hm symon.. am islis da mam prevelik avspuh? 60. mislim da stock x9 ma 55.. jaz mam zaj 60 pa zadaj 2x40 tak da ga malo stisne na koncu - kao back pressure.

Napisano

Pomoje, da ni panike. Saj sem ti rekel, da imam jaz serijsko 60mm na Cliotu (2.0 182hp), na 100NXu naprimer je serijsko 55 (2.0 143hp). V glavnem 55-60 je za ene 150-250hp pomoje ?isto OK. Malo pogooglaj za "exhaust size calculator" ali "exhaust diameter", "exhaust tubing diameter" itd....

Pa neko? smo modrovali, da ni slabo, ?e je na koncu malo tanj?e, ima marsikateri avto tako. Na koncu se plini ohladijo (skr?ijo), obenem se zmanj?a hrup. Pri turbo avtih ?e turbina deluje kot en du?ilec (zato tudi 70mm ali ve? ni problem), pri N/A je pa zadeva lahko hitro preve? glasna. :zvizga:

 

Glede na to, da imam ?e nekaj formul za izra?une (optimalna turbina, kompresor, koliko hp okvirno se dobi) v excel datoteki si bom mogo?e enkrat naredil ?e formule za takpne izra?une. Prijatelj ima pa nek super duper drag namenski program v katerega naprimer vnese? vse podatke. Vse dimenzije motorja (bata, hod, kompresija, vse o odmi?ni) in ti naprimer ven vr?e optimalne dimenzije izpu?nega kolektorja, celotnega avspuha, koliko hp bi to na koncu prineslo... V glavnem res huda zadeva ampak za profi uporabo zato tudi ne ra?una zastonj.

Napisano

glede kuple, ?e vgradi? ?portno kuplo na 1.5 mlin?ek se kej pozna? najbr? ne :glare:

 

Se. V denarnici. :bravo: ?portne se spla?a, ?e ima? navit motor, ?e pogosto draga?... Druga?e pa ne. LSD je pa fajn zadeva. Ta za v avto jasno, od droge samo stran, ?e pleh je lahko prevelika droga. :D

 

 

EDIT:

Danes bomo zmetali vse iz avta

En enostaven primer: Imamo avto, ki tehta 1000kg in ima 150 konjev. To je 150hp/tono ali pa ?e ho?ete 6,6 kg/hp. Zdaj pa iz tega avta vr?imo ven 50 kg. In dobimo 157hp/tono oziroma 6.33 kg/hp. Rezultat je tak?en kot bi imel avto 7 konjev ve?. Mimogrede kg/hp je dostikrat (v okviru ene sekunde) podobno ?asu 0-100km/h. Kot zanimivost za Mazda?e, voznikov sede? od 323C tehta 25kg. Pa ?e sovoznikov 20-25kg, zadnji sede?i, rezervna guma in smo gotovo na 60-70kg. Aftermarket ?koljkasti sede?i tehtajo bistveno manj tako, da z novimi sede?i smo ?e vedno na 50kg razlike.

 

No zdaj veste zakaj nekateri na dirkah me?ejo vse ven. Pri povpre?nem avtu se lahko prihrani vsaj 40kg (rezervna guma, vsi sede?i razen ?oferjevega), kdor se gre hardcore lahko ven vr?e tudi vso zvo?no izolacijo, plastiko v avtu... Kar bi hitro nanese ?ez 50kg. La?ji avto pa ne le, da bolje pospe?i ampak pomaga tudi pri legi, in bolj?em zaviranju. Zavore morajo ustaviti bistveno manj?o maso.

 

Posebno poglavje je nevzmetna te?a (unsprung weight). Saj veste, da morajo imeti dirkalniki ?im laj?e feltne. No to je ne le zato, da je celoten avto la?ji ampak tudi ker vsa te?a, ki ni vzmetena (feltne, zavore, roke) zelo vpliva na lego. No ve? pa v ?lanku.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Zdaj bomo pa na?o mehko rjavo ?koljko oja?ali, da se bo manj zvijala. To je tisto ko proizvajalci re?ejo, da se nov model manj zvija, da je za nekaj procentov bolj trd. Ko gre? iz kabrioleta na nek nov avto, ki se ne zvija hitro dojame?, kako velika razlika je, ?e se avto ne zvija. Sicer pa parkirajte avto v mejo in boste opazili kako se vrata te?je/la?e odprejo. No to je to. Avto SE zvija. Kar na dirki pomeni, da je bistveno manj predvidljiv in stabilen. Najbolj poceni je za za?etek kak?en strut bar, kak?na oja?itev spodaj... Pri nekaterih starej?ih mehkej?ih avtih se to hitro pozna saj se avto manj nagiba oziroma se pelje bistveno lep?e ?ez ovinek. Pri novih je ?e sama ?koljka dostikrat tako narejena, da se avto ?im manj zvija. Za Mazda?e pa spet primer. MX-3 1,6 in 1.8. 1.8 V6 ima oja?itve, ki jih 1,6 nima. Tak?nih razlik je med dosti avtomobili. Deeyan zato vedno govorim, da je bolje kupiti avto, ki je ?e v osnovi najmo?nej?i saj ima ponavadi druga?no podovozje, zavore, oja?itve... V bistvu z nakupom pri?para? na menjavi zavor, podvozja, oja?itev, da ne omenjam tuninga na motorju, pa ?e vedno je potem avto po?asnej?i kot mo?nej?i brat (323 1.5 vs 323 V6).

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

 

Naslednji? pa je res na vrsti podvozje. :bravo:

Napisano

Ko smo pri te?i je mogo?e treba ?e omeniti vsebino tanka, kjer lahko namesto, da bi notri imeli 50-60 litrov damo samo 15-20 (tolk, da pri pospe?eavnju ali v ovinkih ne vle?e zraka). To je takoj nekej 30kg manj, ?e pa voznik shuj?a za 10kg pa je tudi nekaj :blush:

33112_1.png

Napisano

?e pa voznik shuj?a za 10kg pa je tudi nekaj :blush:

 

Ja zato pa skoraj ni debelega Honda?a. :P Sicer pa ja ima? prav, ?e koli?ina bencina/dizla v tanku je lahko konkretna razlika. B)
Napisano

Ja zato pa skoraj ni debelega Honda?a. :P Sicer pa ja ima? prav, ?e koli?ina bencina/dizla v tanku je lahko konkretna razlika. B)

 

Ergo... ?e ?elim shuj?at naj si nabavim Hondo :harhar::blush:

33112_1.png

Napisano

Hehe, honda?i so res same trlice, pa na?eloma - "metr pa ?iletka" velki, zato se jim pa tok hitr VrTEC vklaplja! :hudicek::P:danzoman:

 

Simon, dobr si se tegale ?lanka lotu! :bravo::party0035::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.