Skoči na vsebino

Japanese performance

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

glede turbo in kompresorja je baje mo?na tut kombinacija obojega :bravo:

 

Ja tudi to se da in ni ni? novega. S kompresorjem se izni?i turbo lag, z veliko turbino pa se lahko konkretno pove?a konjenico od dolo?enih obratov naprej, ko turbina dobi pozitiven boost.

To je imela ?e dirkalna Lancia Delta S4. Kasneje kot najbr? edini serijski avto takrat tudi Nissan Micra/March Super Turbo. 1.0 turbo in kompresor, 110 konjev. Ker je rabila le 7,7 sekund do 100 je to ?e vedno najhitrej?a Micra in ?as bi ?e bil, da nova podre ta rekord. Mogo?e ga bo z 1,6 turbo motorjem iz Juke, ker govori se o ne?em takem. Aja in v zadnjem ?asu je ?e VW 1,4 TSI motor, ki ima isto kombinacijo obojega. Zanimivo, VW je ?e eksperimentiral z G-ladderjem (ki se ni obnesel saj v resnici ni bila ekonomi?na ali zanesljiva re?itev), bomo videli koliko ?asa se bo obnesel tale njihov TSI.

 

OK dost offtopic. V glavnem danes ko je de? malo me?em vse ?lanke v PDF. ?e bo kdaj kdo rabil... :P

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?e bo kdaj kdo rabil... :P

 

Bi rabil :P sploh ker je de? pa da si malo preberemo dok sonce ne posije :)

Captain Slow za volanom.

Napisano

Bi rabil :P sploh ker je de? pa da si malo preberemo dok sonce ne posije :)

 

Kva rabi?? :D Ve?ino ?lankov je sicer ?e Mazdaman konvertiral v PDF, ?e pa rabi? kak?nega specifi?nega mi pa po?lji ZS z mailom in ti ga po?ljem. Aja pa v PDF sem vrgel samo tehni?ne ?lanke, ne predstavitve. :blush: Ki jih imam ?e kar nekaj na zalogi. A uploadam ?e RX-8 turbo? :P
  • 3 tedne kasneje...
  • 2 leti kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Si vozil golfa enko dizla?
    • ampak v statistiki bo pa lepo pisalo neprilagojena hitrost, kar jo neuki novinarji prevedejo v kršenje hitrostne omejitve, čeprav to ni. In ko se policiji ne da delat zapisnikov imajo ta "klic v sili", da lahko vedno napišejo neprilagojena hitrost.   Zakonodajalec to tudi tako prebere in ugotovi, da je več poškodovanih in mrtvih zaradi prevelike hitrosti pa zato niža hitrostne omejitve, ki z osnovnim problemom "neprilagojene hitrosti" nimajo nobene veze.
    • Je kdo že vozil Subaru Imprezo, kakšno starejšo po možnosti? Tisto so avti s trdim pedalom skopke. Da veš, da si nekaj pritisnil z nogo...
    • Eh, saj ni tako hudo. Jaz sem pač rekel, da preizkusim tole pa da vidim. Je pa prejšnji lastnik bil pahnjen na pranje avta in je tudi podvozje preveč oprano. Bolje, če je to malo naoljeno. Pa cena ni nekaj visoka, tako da zaenkrat je plus večji. Na dolgi rok pa malo ocenim, če bom tole delal.
    • Sem tud preveril, a nisem slučajno na forumu zadovoljna.si.   Če me nogice in rokice niso bolele na Jugotu pa na Wartburgu pred 30 in več leti, me danes še tolk manj, ker so avti veliko bolj user frendly, kot tisti nekoč. Razlika je le v tem, da takrat še vedeli nismo kaj točno je avtomatik. Danes pa vemo in je nastala cela drama, kako se brez AT sploh ne more več. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.