Skoči na vsebino

fedri za BA ?asijo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

eja, a se dobijo kaki drugi amortizerji za BA?

 

V Techno Racing-u v kranju so mi priporo?al Vogtland za okoli 180? mislim da (niso neki cheap apexi ali sparkoti za 100?) z mo?nostjo ni?anja 30mm ali 50mm. Pa seveda H&R za neko podobno ceno, kateri so tudi kar uredu ;)

panoramska.jpg
Napisano

Model APEX so ?isto kulturni fedri, tako da take izjave zadr?i zase in jim verjemi ali pa tudi ne, kukrho?e?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Model APEX so ?isto kulturni fedri, tako da take izjave zadr?i zase in jim verjemi ali pa tudi ne, kukrho?e?.

 

Jaz sem rekel da so cheap (poceni), ne pa da so neka cheap shit kitajska roba... :angry2:

 

 

ploki sprasuje po amortizerjih

 

ops...

panoramska.jpg
Napisano

fedre mam H&R ze 4 leta pa se sicer niso posedle in nic, in ce bom se eno BA vzel pod nobenim pogojem nebom nizal samo s fedri.

sploh pa bi rad se kej od performanca ne samo da zgleda ;)

zdej, trsat si jih ne bi dal, raj kupim nove sportne s fedri vred za okol 20-30mm, po moznosti z nastavljivo visino (se raje z nastavljivo visino). 35mm mi je tako al tako bil mal nizek, vleku sem ga po vseh robnikih.

 

sem malo razocaran, sem misli da je V6 serijsko nizja, pa mislim da ima celo iste amortizerje kot moja 1.5 :( sem to prav videl al sem sfalil?

no sej sem se tak ze izdal zakaj sprasujem... :)

 

sem pobrskal malo po forumu pa vsi samo o fedrih govorite o amortizerjih ni pa nic kaj govora

 

Labi: a si dobil PM :) ?

Napisano

glej ?e i??e? dobre amortizerje za soliden denar so ti kayaba amortizerji najbolj?a izbira kar se pa feder ti?e pa vam povem da so apexovi zelo dobri trdni kot se spodobi kar za h&r ne morem re?t videl na lastne o?i ni vse v ceni so v?asih slab?e znamke bolj?e in ceneje kot pa neke znane znamke ki so absolutno dra?je in se potem po?uti? v avtu kot tale :party0035:

Napisano

glej ?e i??e? dobre amortizerje za soliden denar so ti kayaba amortizerji najbolj?a izbira kar se pa feder ti?e pa vam povem da so apexovi zelo dobri trdni kot se spodobi kar za h&r ne morem re?t videl na lastne o?i ni vse v ceni so v?asih slab?e znamke bolj?e in ceneje kot pa neke znane znamke ki so absolutno dra?je in se potem po?uti? v avtu kot tale :party0035:

 

:P ki si te to vido

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Koni nastavljivi + Eibach pa si zmagal. Ali pa kak?ni coiloverji od H&R, Koni itd...

 

kolk bi pa kej stala takale kombinacija?

 

A pozna kdo V-MAXX fedre, so kvalitetne?

Napisano

thanks. :) nekej takega sem mel v mislih ja.

 

http://www.doop.si/?Itemid=4&TreeId=8&...age=shop.browse

 

coil-over so nastavljivi ane? se pravi bi ga lahko spustil za ene 20cm? pa se trsi bi bil. mislim da so moje H&R malo mehke..

 

hm, kak Eibach Pro-system zgleda super.

 

sej vse je se cist hipoteticno, samo iscem nekaj kar bo najboljsi performance pa me sploh ne moti ce bo avto nizji samo za 20-25centi, oz mi je to se ljubse.

 

btw, to lahko racunas ene 1000e stroskov ane? pac, fedre + shockse (gledam Koni FSD) + montaza + optika...

Napisano

Glede cene ima? kar prav. Fedri Eibach Pro-line spustijo le za ene 30mm ampak saj ni vse v tem koliko je avto ni?ji ampak koliko so fedri tr?i, ?e so progresivni itd... Coiloverji v linku so nastavljivi ja. Nekateri amrtizerji so nastavljivi po trdoti kar je tudi zelo fajna zadeva. Kolikor vidim se zelo obnesejo Eibach Pro-Line fedri (tr?i in progresivni) z Koni nastavljivimi amortizerji (naprimer Sport). Tako ima? lahko relativno udoben avto ali pa jih na?pona?, da so trdi ko skala, za na avtoslalom, dirkali??e... Sicer so pa tile kiti videti kar zanimivi in ugodni. :bravo: ?e so za tvoj avto jih vzemi ?e ne pa kot sem ti napisal. Aja pa H&R so tudi kar OK, vsaj jaz sem bil zadovoljen z njimi.

Ponavadi so nastavljivi setupi (fedri+amortizerji oziroma gewindi, coiloverji, karkoli) spustijo ?e v ?tartu ve? kot samo fedri tako, da to pa le dobro pre?tudiraj oziroma povpra?aj koliko spustijo. :zvizga:

 

Druga monta?a (ko sem dal dol coiloverje in dal gor nekaj drugega :P ) ni mene ko?tala ni?, 2 uri dela pa ?e to zato ker sem delal lepo po?asi. :zvizga:

Napisano

ma ne sploh nocem tako nizkega, samo trsega :)

zej gledam Koni FSD + Eibach Pro-Line. sam to bi tut naneslo 30mm vsaj. morm mal preverit pa povprasat kaj sploh lahko na BA prisraufam.

 

hvala za info, glede na to da dost ves te bom morda se zahaklal ko bom tik pred tem :)

  • 11 mesecev kasneje...
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ahoj! Razmi?ljam da bi si naro?u H&R fedre, ampak ker so rde?i (sm mislu da so ?rni, pa sm se u?teu) me zanima ?e kdo pozna kakega majstra v okolici prekmurja da mi to namonti?e ter izda potrdilo o "strokovni" monta?i, lahko tud preko vez ?e kdo pozna :) Bi jst zadevo kr homologeru ker se polcaj sklon 70 centi pa ve da sm zreu za na tehni?nega :P Optiko pa pomoje ni problem najdt kle okol :) ?e kj rabm za homolomo poleg potrdila ter optike?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ahoj! Razmi?ljam da bi si naro?u H&R fedre, ampak ker so rde?i (sm mislu da so ?rni, pa sm se u?teu) me zanima ?e kdo pozna kakega majstra v okolici prekmurja da mi to namonti?e ter izda potrdilo o "strokovni" monta?i, lahko tud preko vez ?e kdo pozna :) Bi jst zadevo kr homologeru ker se polcaj sklon 70 centi pa ve da sm zreu za na tehni?nega :P Optiko pa pomoje ni problem najdt kle okol :) ?e kj rabm za homolomo poleg potrdila ter optike?

 

ne rabi? drugega, pomoje bo? dobu potrdilo vsepovsod kjer delajo optiko ;)

Napisano

Bom probu useen mal prej poklicat okol, da nau pol tko da potrdila nam dubu, pol sm uriti :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Mogo?e, sam glede na to da se fedr premika, mislm da bi s?asoma barva spokala, tko da bl zihr je humulugirat :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

A menjaval bo? sam?

?e ne ti bo potrdilo napisal tisti, ki ti bo delal, homolom pa naredi? v AMZS MS

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Menjavu bi s kolegom :D

 

Potem pa ?e ima? kakega kolega z sp ti naj potrdi papirje za vgradnjo, oz. se zmeni tam kjer bo? delal optiko.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Menjavu bi s kolegom :D

 

:D veliko srece pri menjavi

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Na vajperju sem jih zamenjal sam in homologiru :ph34r:

 

P.S. Najte?ji so bili zarustane roke al kon?nik stabilizatorjev..v 3pm, fleksarca pa 2 nova 12? :)...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.