Skoči na vsebino

Nov lastnik mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

 

Zakaj se kak pameten ne spravi eliminirat ta DPF? Izziv za YavarYe X6V6 in podobne bi ?e bil tole.... Dam mu tud 500?, ?e mi garantira da bo avto ?pilal kot je treba.

 

A ti ti resno ? ?zmeden?

Sicer pa ?e nekaj ?asa ?tudiram o tem samo nimam nobenega "testnika" sramezljiv

?e mi podvig uspe pol sem .... <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 140
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

A ti ti resno ? ?zmeden?

Sicer pa ?e nekaj ?asa ?tudiram o tem samo nimam nobenega "testnika" sramezljiv

?e mi podvig uspe pol sem .... <_<

 

?e bi eventuelno odstranili DPF filter, ?esa bi se re?ili? Vo?enja avta nazaj na servis, ko ti za?ne lu?ka DPF utripat? Menjava olja zaradi saj v tem primeru ?e vedno ostane?

Napisano

?e bi eventuelno odstranili DPF filter, ?esa bi se re?ili? Vo?enja avta nazaj na servis, ko ti za?ne lu?ka DPF utripat? Menjava olja zaradi saj v tem primeru ?e vedno ostane?

 

Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....

 

Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Na to pa ne vem koliko ima vpliv DPF filter??

Napisano

Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....

 

Halo prjatli...

Kje pa je va?a ekolo?ka osve??enost :P

Re?imo planet... Saje nas du?ijo... :(

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Halo prjatli...

Kje pa je va?a ekolo?ka osve??enost :P

Re?imo planet... Saje nas du?ijo... :(

 

Manj?a poraba manj saj, si na to pomislil ? ?zmeden?

 

Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje.

 

Ja in svizec zavije ?okolado. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hehe, sej pravim, povem kar sem sli?al. Jaz nisem dovolj kompetenten, da bi podajal trditve :)

Napisano

Manj?a poraba manj saj, si na to pomislil ? ?zmeden?

 

No, poraba naj bi bila zaradi DPF okrog 0,2l/100km ve?ja. To je glede na povpre?no porabo 7,0l/100km to?no 2,86%. Recimo, da je toliko ve? tudi saj, ?eprav je to mogo?e mal preve? preprosto re?t. DPF pa dokazano zadr?i vsaj 95% saj. Razlika je o?itna, a ne <_<:rozico:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Mene ni prepri?ala, ?e vedno pravim benz je zakon, nobenga DPF-ja, nobenih saj(ok reno je izjema),nobene vode v filtru :danzoman: , nobenega vebasta sramezljiv ,... :unsure:

 

PS. Dober matematik si ! :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

PS. Dober matematik si ! :rispekt:

 

A jebiga... ?ta ja mogu, kad sam dobar... :P:hohoho:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

No, poraba naj bi bila zaradi DPF okrog 0,2l/100km ve?ja. To je glede na povpre?no porabo 7,0l/100km to?no 2,86%. Recimo, da je toliko ve? tudi saj, ?eprav je to mogo?e mal preve? preprosto re?t. DPF pa dokazano zadr?i vsaj 95% saj. Razlika je o?itna, a ne <_<:rozico:

 

?e ima? relacijsko vo?njo je res razlike sam ene dva deci. ?e pa je velik mestne vo?nje pa se pove?e tudi ?ez pol litra in ve? na 100km.

 

?e pa verjamemo tovarni?kim podatkom, da naj bi bila povpre?na poraba le 5,5 litra/100km pri novi ?estki in 6,5l/100km pri stari in da imam skoraj enako porabo pri enaki vo?nji tako na stari kot na novi ?estki, bi rekel, da ta DPF filter potemtakem pridoda kar cel liter ve? na 100km. :(:( To je pa na u? ?e skoraj 15% ve? kar pa ni glih najbolj?i signal za ekologijo ;)

33112_1.png

Napisano

Boss - ?e bi imel UNP, bi z vo?njo skorajda slu?il oz. bi reku; litr gor al dol, pa ?e tiho te?e ko sto mater + ekolo?ko ni lih na ravni "traktora?a"! <_<:D:jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Cimbalca, kako pa ve? da se ti vklopi izgorevanje saj? Bel dim za seboj al kako?

 

To se pri novih mazdah vidi pri trenutni porabi. Poleti na vsake ene 300 - 500km, pri dobro ogreti ma?ini trenutna poraba naraste (za primer v tretji prestavi) tudi za 150%. Pri vo?nji v tretji pri 60km/h in 2100obratih/min je trenutna poraba tam od 10,5 pa do 12l/100km. povpre?no 11,6 l/100km v normalnih pogojih 4,8l/100km. Tole zgorevanje traja cirka 15min. poraba naraste zaradi dodatnega vbrizgavanja nafte. ?e se vozi? hitreje in v npr. ?etrti prestavi 130km/h pri cca 3300obr/minuto ti bo popival isto kot pri prej omenjenih kriterijih v tretji. Je pa lepo ?e ga vozi? toliko ?asa da se ti poraba vrne na normalo. Izgorevanje se vr?i nekje pri 500°C. Ni najbolje, ni pa prepovedano, ?e avto med izgorevanjem ugasne? in ga ohladi?. Ko ga na novo za?ene? se motor ogreva in poraba je normalna, ko se zagreje pa poraba spet posko?i. Sem pa pri moji Mazdi ugotovil, da se ?as izgorevanja se?teva in ne te?e vsaki? od za?etka po vsaki prekinitvi. Lahko pa da je povi?an nivo olja posledica prepogostega prekinjanja procesa. ?e ena posebnost je pri izgorevanju. Poseben vonj ob ma?ini in pokanje zaradi nenormalne temperaturne razlike.

 

Na tem forumu mi je nekdo dal link od MAzdinega pojasnila pri izgorevanju saj. Imate ga pod DPF filter.

Napisano

Evo spet se jaz malo ogla?am. Jah nima? kej, spoznavam svojo mazdico :))

 

Ventilator mislim da hladilnika. Zakaj hudi?a se je danes zjutraj vklapljal. Pri?gem avto, se odpeljem 20 metrov, ustavim (da peljem kanto za smeti do ceste :) ) in vmes sli?im ko se vklopi ventilator za ene 2-3 sekunde in nato ugasne.

Se peljem 1km do pekarne (motor pustim pri?gan), pridem nazaj ven, spet sli?im ventilator kako se vklopi za par sekund.

Zdej me pa zanima, a je to res potrebno glede na to, da se motor ?e ni ogrel na delovno temperaturo?

Napisano

da nisi ti slisal webasta

 

Pa sej webasto ne ropota ko ventilator. Tisto sem zadnji? sli?al bolj kot tako rahlo piskanje zraka, nekak tko. Ampak tist je delalo konstantno nekaj ?asa.

Napisano

da nisi ti slisal webasta

 

Jap. ?e eden tak... :hohoho:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov..

Napisano

Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Na to pa ne vem koliko ima vpliv DPF filter??

 

 

Jaz tega preprosto ne morem verjet da bi nafta tekla med bati in cilindri. Karter je pa? waste dump za nafto ki ne zgori v filtru, ?e avto ugasnemo med procesom gorenja saj. Potencialna re?itev, ki jo jaz vidim, je ta, da se cev, ki pelje nezgorelo nafto v karter preusmeri v neko drugo dodatno posodo, ali pa se preprosto prekine dovod nafte za zgorevanje v DPF filter, kar bi zahtevalo tudi odstranitev le-tega. Vpra?anje je ?e, kaj bi rekel softwer, zato bi blo brez posegov v softwer bolj?a prva re?itev. Teorija ni problem, praksa.... je pa bolj za YavarYae kolkor se mi zdi oz vidm po postih.

 

Evo spet se jaz malo ogla?am. Jah nima? kej, spoznavam svojo mazdico :))

 

Ventilator mislim da hladilnika. Zakaj hudi?a se je danes zjutraj vklapljal. Pri?gem avto, se odpeljem 20 metrov, ustavim (da peljem kanto za smeti do ceste :) ) in vmes sli?im ko se vklopi ventilator za ene 2-3 sekunde in nato ugasne.

Se peljem 1km do pekarne (motor pustim pri?gan), pridem nazaj ven, spet sli?im ventilator kako se vklopi za par sekund.

Zdej me pa zanima, a je to res potrebno glede na to, da se motor ?e ni ogrel na delovno temperaturo?

 

 

?e ima? pri?gano klimo se vklapla tudi ventilator.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov..

 

Imas klimo na AUTO in se je mogoce vkljapljal kompresor klime?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Halo prjatli...

Kje pa je va?a ekolo?ka osve??enost :P

Re?imo planet... Saje nas du?ijo... :(

 

 

Zber se malo kolega... Dokler se vozjo okol razn Tami, Dafi, da ne re?em Om i in da se ne spustim v ladijski promet in stare dizelske lokomotive, naj meni ne serjejo z DPF jem. Najla?e je je*ati malega ?loveka - beri kupca osebnega avta.... medtem ko drugi svinjajo okrog

 

Sem firb?en kaj bi porekel tovornjakarski lobi (verjetno bi zaprli ljubljano)

da ne govorim o ?elezni?arjih...

 

ne, kolega - ekologija me ne briga dokler ne popucajo pri ta velikih svinjakarjih.

 

?e en proti je pa ta, da za to je*eno ekologijo mene avto drka, pa pla?ujem ga ve?, pri registraciji me pa obravnavajo enako kot da bi pri?el z mercedesom 300 D letnik 73 ki laufa ?e na mazut ?e je treba

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Je pa zanimivo, da pri Alfi ?e nisem zasledil tega poskoka porabe nafte ob ?i??enju DPF filtra.... oziroma ?e sem ?ist iskren, ?e nisem sploh zavedno zaznal kak?nega dodatnega procesa pri delovanju motorja razen normalnega..... mogo?e se pa samo motim.

 

Pri alfi se baje ?i??enje ne dogaja po nekem dolo?enem intervalu prevo?ene razdalje, ampak o?itno naklju?no, oziroma ko senzor zazna, da se more filter spucat..... :ne vem:

 

 

LP David

Feel free....

Napisano

Imas klimo na AUTO in se je mogoce vkljapljal kompresor klime?

 

Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa?? :)

Napisano

Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa?? :)

 

 

?e ima? na AUTO se klima neglede na zunanjo temperaturo vklaplja......

 

 

LP D

Feel free....

Napisano

Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa?? :)

 

Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.

Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja. <_<

 

Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.

 

 

Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.

 

Pri alfi se baje ?i??enje ne dogaja po nekem dolo?enem intervalu prevo?ene razdalje, ampak o?itno naklju?no, oziroma ko senzor zazna, da se more filter spucat..... :ne vem:

LP David

 

Tudi mazada ima tako in sicer na razliko tlaka pred filtrom in za njim, ko razlika naraste na dolo?eno vrednost se ?i??enje "aktivira".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
    • Pozna kdo to varianto? Vem da je tezko, se posebej zarad papirjev, a vseeno probam.   Gre se za po moznosti skrito kljuko za Coupeja. Ja tud to vem, da je to v neskladju s sportnim duhom, ampK nisem si mislil da bo ta avto tako v uporabi in tako zazeljen za potovanja. Trenutno je dnevno v uporabi v Nemciji se. Rad bi da mam mozbost vzeti kolesa s sabo, nic drugega. Nikoli vleka.   Prtljaznik zadaj, prtljaznik na magnet, vakum to vse odpade.  Avto je fenomenalen, manjka nama da vzameva kolesi s sabo. 
    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.