Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

Bit ?e nam gut!

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

 

Samo da ni rde?e barve in je ql, najbolj?e je ?e lahko dobi? kje zeleno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Isto kot pri ?enskah. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 7 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Hvala  za hiter odgovor :)  

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Enako ima fotrov H Getz, l.2007 (nima klasi?nega kazal?ka za temperaturo hladilne teko?ine) in ta kar hitro potem ugasne. ?e je svetila 10km, je to presneto dolgo.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Enako ima Toyota yaris tako da samo vozi,problem bi bil ?e bi se pri?gala rde?a.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Se modra sploh ne bi ugasnila..
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro?

 

Lp

to je normalno, furaj (isto ima jazz), ppozarja te da ne pritiskas mrzlega motorja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Se modra sploh ne bi ugasnila..

Ja saj to je napisal, da se mu zjutraj po 10 km sploh ni ugasnila

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Meni modra lucka za temepraturo motorja pri sedanjih jutranjih temepraturah (okoli 8 stopinj celzija) ugasne po cca. enem kilometru...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.