Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

to je pa ?udno.... DPF jem olje na?eloma nara??a, saj se me?a z nafto... torej ti ga je po?rla ?e ve? kot dve ?rtici???? hja poglej kaj ima? notr, ?e ima? kak ra?un od zadnjega servisa.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • Odgovori 156
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

to je pa ?udno.... DPF jem olje na?eloma nara??a, saj se me?a z nafto... torej ti ga je po?rla ?e ve? kot dve ?rtici???? hja poglej kaj ima? notr, ?e ima? kak ra?un od zadnjega servisa.

 

Olje nara??a, samo pri Mazdah pomoje :bravo:

 

Sicre pa, David a ne ve? katero olje je notri??

Napisano

Olje nara??a, samo pri Mazdah pomoje :bravo:

 

 

Vsi DPF ji ??ijejo nafto v olje, kolikor jaz vem. Zato bi moral nivo povsod nara??at. Razen, ?e je kateri od proizvajalcev tako "?lahten" da je dodal posodo za neizgorelo nafto, kar bi vsaj po mojem moralo bit uzakonjeno.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Banda... rabim pomo?!

 

Alfa mi je po?rla 2 ?rtici olja v zadnjih 20kkm... to je cca pol litra po mojem... zdej ga pa morem dolit do vrha in hudi?a ne vem kako olje dal noter.... glede na to da so o?itno za DPF posebna olja... :ne vem:

Ajvar pomagej.... :bravo:

LP D

 

Pokli? pa vpra? ktero olje ti je dal noter in je stvar re?ena.

Sicer je pa ?udno da ti kuri olje ?????

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a nismo pred kratkim nekje govorili o tem, da so DPF sistemi razli?ni (aktiven, pasiven) in da M6 nima istega sistema, kot ostale znamke??

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

a nismo pred kratkim nekje govorili o tem, da so DPF sistemi razli?ni (aktiven, pasiven) in da M6 nima istega sistema, kot ostale znamke??

 

lp,

D

 

Res je ja :P

Napisano

Banda... rabim pomo?!

 

Alfa mi je po?rla 2 ?rtici olja v zadnjih 20kkm... to je cca pol litra po mojem... zdej ga pa morem dolit do vrha in hudi?a ne vem kako olje dal noter.... glede na to da so o?itno za DPF posebna olja... :ne vem:

Ajvar pomagej.... :bravo:

LP D

 

2 crtici na 20.000 sploh ni tolk porazno....sicer pa clovek na koliko imas servis?? Si sploh servisiral :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hahaha... kljukci...seveda sem delal servis... :)

 

Servisni interval pri Alfi je na 30kkm... olje sem dolil in ga je manjkalo cca 2dcl... razlog? Pojma nimam! :aaaaa:

 

 

AMpak hvala vseeno za pomo?... :bravo:

Feel free....

Napisano

A dej se David zajebavat no... dva deci pri Alfi ti pa klele halo zganja?... haha dobra fora :ouje:

 

To mora? drugi? tole napisat pod rubriko kjer se hvalimo oziroma pohvalimo kaj. :prstgor:

33112_1.png

Napisano

Bosman... pa ka ti jaz vem ?uj.... meni noter na displayu zmanjka ?rtica in pol vpra?am.... pr Mazdi ni bilo nobenega displaya...pa ni blo panike... :):aaaaa:

Feel free....

Napisano

Bosman... pa ka ti jaz vem ?uj.... meni noter na displayu zmanjka ?rtica in pol vpra?am.... pr Mazdi ni bilo nobenega displaya...pa ni blo panike... :):aaaaa:

 

Saj sem vedel, da se ho?e? pohvalt, da ma? display k ti mer koli?ino olja. Saj ve? zakaj so v Alfe to morali vgraditi v ostale avte pa ni treba ;)

 

Hehe, kolk sem ?leht :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Hahaha... ampak je vseeno priro?na zadevca... :danzoman:

 

Vidi?... mazdica mi je dvakrat "zbe?ala" pod nivo minimum..... :harhar:

Feel free....

Napisano

Baje, da so Fiatovi dizli eni izmed najbolj?ih. Pri bencinarih pa jim ne gre tak dobro.

 

 

Mr. Boss? :P

Feel free....

Napisano

Se bom ?e jaz oglasil.... Res so eni najbolj?ih tele JTD motorji. Sem ga vozil 145000 v Stilu - brez napak. No ja crknila sta ene dva senzorja ampak ni panike. Kar mi je blo v?e? je res display za olje, ki ga M nima, pa Fiat je imel elektri?en servo volan, M ?e vedno pumpa olje sem in tja, potem imel je teleskopsko havbo, ki je M tud nima, potem je imel dvojen BC za vsakega vse posebej prikazano poraba, hitrost itd (trip A, recmo za vsak dan in trip B recmo za cel tank) kar na M najbolj pogre?am...... Sej ne jamram ?ez M (ok, razen ?ez DPF) ampak se mi zdi da so italjani v nekih stvareh kar napredni.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Italijani so na podro?ju motorne tehnike v ospredju.

Kmalu pride na trg ?e ena revolucionarna novost, ki bo najprej pri benzincin, nato pa ?e pri dizlih naredeila ?e en korak v smeri bolj?ih izkoristkov. Nekaj podobnega kot je skupni vod pri dizlih so dodelali sistem za precizno doziranje zraka v motor. Poimenovali so ga multiair sistem, ki omogo?a krmiljenje sesalnih ventilov in tako precizno doziranje zraka v cilinder. Najmanj?i motorji bodo v bodo?e dvo-cilindri?ni in bodo poganjali fiatove mal?ke. Pozneje bodo razviti ve?ji motorji. Rezultat tega sistema je bolj?i izkoristek, manj?a poraba in manj ?kodljivih snovi v izpustih. Benzinci bodo ?e bli?e dizlom po izkoristku.

Tako bodo na svoj ra?un pri?li tudi ljubitelji bezinskih par.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

JTD je zakon, ce bi imel kdaj se navor bi bil to ta motor.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pravi? na to novost pri bencincih.

 

Gre za tisto, kar sem omenjal v zgornjem zapisu in je ?e v uporabi pri Moto-tu. Ve? TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaj pravi? na to novost pri bencincih.

 

Gre za tisto, kar sem omenjal v zgornjem zapisu in je ?e v uporabi pri Moto-tu. Ve? TU

 

 

Nima bmw ?eencajt v serijsko takole tehniko... ?

Da namesto du?ilne lopute dozira pretok zraka spremenjliv hod ventilov..?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Nima bmw ?eencajt v serijsko takole tehniko... ?

Da namesto du?ilne lopute dozira pretok zraka spremenjliv hod ventilov..?

 

Ne,

to je novost. BMW in ?e nekateri drugi imajo mehani?ni variator faze odpirana in zapiranja ventilov, ki se ne more primerjati s fiatovo iznajdbo, katera omogo?a elektronsko krmiljenje vsakega sesalnega ventila posebej preko elektro-hidravli?nega solenoida. Poraba 100kw Mita (motor turbo 1,4) je v mejah 5,6 l/100, pri tem pa dosega standarde onesna?evanja skoraj Euro 6.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Hja sej za Priusa so tud obljubljali porabo pod 4 litre pa jo nih?e en more dose?t tako da bom tale podatek glede porabe vzel zelo z rezervo ;)

33112_1.png

Napisano

Ne,

to je novost. BMW in ?e nekateri drugi imajo mehani?ni variator faze odpirana in zapiranja ventilov, ki se ne more primerjati s fiatovo iznajdbo, katera omogo?a elektronsko krmiljenje vsakega sesalnega ventila posebej preko elektro-hidravli?nega solenoida. Poraba 100kw Mita (motor turbo 1,4) je v mejah 5,6 l/100, pri tem pa dosega standarde onesna?evanja skoraj Euro 6.

 

Ja faza odpiranja ,zamika odmi?ne gredi,za?eli so na sesali strani pa dodali ?e izpu?no..

to majo res ?e skor vsi ..sam mazda ne.. :hudicek:

naslednji bencinski motor bo to menda ?e , ?eeeeee... imel... :hohoho:

 

ampak hod ventilov od par mm do ?ez centimeter....dobro se spomnim prvih opisov po cajtengih,

zdelo se mi je ?ist neverjetno ,dokler nisem nekje videl skice mehanike..

nevem no ,ne bom trdil zaprmej..lahko da je ?lo samo za prototip ,ampak prepri?an sem bil ,da to

bmw serijsko dela pri nekaterih motorjih.. skupaj z variabilnim timingom odmi?nih gredi seveda..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Ne bom trdil, da nima? prav v trditvi, da imajo nekaj pribli?no podobnega. Vendar je multiair sistem za benzince taka re?itev kot je skupni vod za dizle. Zanimivo je to, da sta oba sistema Fiatova iznajdba, le da je skupni vod dejansko prodal Boschu, drugega pa je za??itil. ?e ne bi sistema skupnega voda zaradi finan?ne stiske prepustil splo?ni uporabi, bi danes pobiral "davek" od vseh proizvajalcev dizel motorjev, tako pa...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.