Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

to je pa ?udno.... DPF jem olje na?eloma nara??a, saj se me?a z nafto... torej ti ga je po?rla ?e ve? kot dve ?rtici???? hja poglej kaj ima? notr, ?e ima? kak ra?un od zadnjega servisa.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • Odgovori 156
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

to je pa ?udno.... DPF jem olje na?eloma nara??a, saj se me?a z nafto... torej ti ga je po?rla ?e ve? kot dve ?rtici???? hja poglej kaj ima? notr, ?e ima? kak ra?un od zadnjega servisa.

 

Olje nara??a, samo pri Mazdah pomoje :bravo:

 

Sicre pa, David a ne ve? katero olje je notri??

Napisano

Olje nara??a, samo pri Mazdah pomoje :bravo:

 

 

Vsi DPF ji ??ijejo nafto v olje, kolikor jaz vem. Zato bi moral nivo povsod nara??at. Razen, ?e je kateri od proizvajalcev tako "?lahten" da je dodal posodo za neizgorelo nafto, kar bi vsaj po mojem moralo bit uzakonjeno.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Banda... rabim pomo?!

 

Alfa mi je po?rla 2 ?rtici olja v zadnjih 20kkm... to je cca pol litra po mojem... zdej ga pa morem dolit do vrha in hudi?a ne vem kako olje dal noter.... glede na to da so o?itno za DPF posebna olja... :ne vem:

Ajvar pomagej.... :bravo:

LP D

 

Pokli? pa vpra? ktero olje ti je dal noter in je stvar re?ena.

Sicer je pa ?udno da ti kuri olje ?????

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a nismo pred kratkim nekje govorili o tem, da so DPF sistemi razli?ni (aktiven, pasiven) in da M6 nima istega sistema, kot ostale znamke??

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

a nismo pred kratkim nekje govorili o tem, da so DPF sistemi razli?ni (aktiven, pasiven) in da M6 nima istega sistema, kot ostale znamke??

 

lp,

D

 

Res je ja :P

Napisano

Banda... rabim pomo?!

 

Alfa mi je po?rla 2 ?rtici olja v zadnjih 20kkm... to je cca pol litra po mojem... zdej ga pa morem dolit do vrha in hudi?a ne vem kako olje dal noter.... glede na to da so o?itno za DPF posebna olja... :ne vem:

Ajvar pomagej.... :bravo:

LP D

 

2 crtici na 20.000 sploh ni tolk porazno....sicer pa clovek na koliko imas servis?? Si sploh servisiral :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hahaha... kljukci...seveda sem delal servis... :)

 

Servisni interval pri Alfi je na 30kkm... olje sem dolil in ga je manjkalo cca 2dcl... razlog? Pojma nimam! :aaaaa:

 

 

AMpak hvala vseeno za pomo?... :bravo:

Feel free....

Napisano

A dej se David zajebavat no... dva deci pri Alfi ti pa klele halo zganja?... haha dobra fora :ouje:

 

To mora? drugi? tole napisat pod rubriko kjer se hvalimo oziroma pohvalimo kaj. :prstgor:

33112_1.png

Napisano

Bosman... pa ka ti jaz vem ?uj.... meni noter na displayu zmanjka ?rtica in pol vpra?am.... pr Mazdi ni bilo nobenega displaya...pa ni blo panike... :):aaaaa:

Feel free....

Napisano

Bosman... pa ka ti jaz vem ?uj.... meni noter na displayu zmanjka ?rtica in pol vpra?am.... pr Mazdi ni bilo nobenega displaya...pa ni blo panike... :):aaaaa:

 

Saj sem vedel, da se ho?e? pohvalt, da ma? display k ti mer koli?ino olja. Saj ve? zakaj so v Alfe to morali vgraditi v ostale avte pa ni treba ;)

 

Hehe, kolk sem ?leht :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Hahaha... ampak je vseeno priro?na zadevca... :danzoman:

 

Vidi?... mazdica mi je dvakrat "zbe?ala" pod nivo minimum..... :harhar:

Feel free....

Napisano

Baje, da so Fiatovi dizli eni izmed najbolj?ih. Pri bencinarih pa jim ne gre tak dobro.

 

 

Mr. Boss? :P

Feel free....

Napisano

Se bom ?e jaz oglasil.... Res so eni najbolj?ih tele JTD motorji. Sem ga vozil 145000 v Stilu - brez napak. No ja crknila sta ene dva senzorja ampak ni panike. Kar mi je blo v?e? je res display za olje, ki ga M nima, pa Fiat je imel elektri?en servo volan, M ?e vedno pumpa olje sem in tja, potem imel je teleskopsko havbo, ki je M tud nima, potem je imel dvojen BC za vsakega vse posebej prikazano poraba, hitrost itd (trip A, recmo za vsak dan in trip B recmo za cel tank) kar na M najbolj pogre?am...... Sej ne jamram ?ez M (ok, razen ?ez DPF) ampak se mi zdi da so italjani v nekih stvareh kar napredni.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Italijani so na podro?ju motorne tehnike v ospredju.

Kmalu pride na trg ?e ena revolucionarna novost, ki bo najprej pri benzincin, nato pa ?e pri dizlih naredeila ?e en korak v smeri bolj?ih izkoristkov. Nekaj podobnega kot je skupni vod pri dizlih so dodelali sistem za precizno doziranje zraka v motor. Poimenovali so ga multiair sistem, ki omogo?a krmiljenje sesalnih ventilov in tako precizno doziranje zraka v cilinder. Najmanj?i motorji bodo v bodo?e dvo-cilindri?ni in bodo poganjali fiatove mal?ke. Pozneje bodo razviti ve?ji motorji. Rezultat tega sistema je bolj?i izkoristek, manj?a poraba in manj ?kodljivih snovi v izpustih. Benzinci bodo ?e bli?e dizlom po izkoristku.

Tako bodo na svoj ra?un pri?li tudi ljubitelji bezinskih par.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

JTD je zakon, ce bi imel kdaj se navor bi bil to ta motor.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pravi? na to novost pri bencincih.

 

Gre za tisto, kar sem omenjal v zgornjem zapisu in je ?e v uporabi pri Moto-tu. Ve? TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaj pravi? na to novost pri bencincih.

 

Gre za tisto, kar sem omenjal v zgornjem zapisu in je ?e v uporabi pri Moto-tu. Ve? TU

 

 

Nima bmw ?eencajt v serijsko takole tehniko... ?

Da namesto du?ilne lopute dozira pretok zraka spremenjliv hod ventilov..?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Nima bmw ?eencajt v serijsko takole tehniko... ?

Da namesto du?ilne lopute dozira pretok zraka spremenjliv hod ventilov..?

 

Ne,

to je novost. BMW in ?e nekateri drugi imajo mehani?ni variator faze odpirana in zapiranja ventilov, ki se ne more primerjati s fiatovo iznajdbo, katera omogo?a elektronsko krmiljenje vsakega sesalnega ventila posebej preko elektro-hidravli?nega solenoida. Poraba 100kw Mita (motor turbo 1,4) je v mejah 5,6 l/100, pri tem pa dosega standarde onesna?evanja skoraj Euro 6.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Hja sej za Priusa so tud obljubljali porabo pod 4 litre pa jo nih?e en more dose?t tako da bom tale podatek glede porabe vzel zelo z rezervo ;)

33112_1.png

Napisano

Ne,

to je novost. BMW in ?e nekateri drugi imajo mehani?ni variator faze odpirana in zapiranja ventilov, ki se ne more primerjati s fiatovo iznajdbo, katera omogo?a elektronsko krmiljenje vsakega sesalnega ventila posebej preko elektro-hidravli?nega solenoida. Poraba 100kw Mita (motor turbo 1,4) je v mejah 5,6 l/100, pri tem pa dosega standarde onesna?evanja skoraj Euro 6.

 

Ja faza odpiranja ,zamika odmi?ne gredi,za?eli so na sesali strani pa dodali ?e izpu?no..

to majo res ?e skor vsi ..sam mazda ne.. :hudicek:

naslednji bencinski motor bo to menda ?e , ?eeeeee... imel... :hohoho:

 

ampak hod ventilov od par mm do ?ez centimeter....dobro se spomnim prvih opisov po cajtengih,

zdelo se mi je ?ist neverjetno ,dokler nisem nekje videl skice mehanike..

nevem no ,ne bom trdil zaprmej..lahko da je ?lo samo za prototip ,ampak prepri?an sem bil ,da to

bmw serijsko dela pri nekaterih motorjih.. skupaj z variabilnim timingom odmi?nih gredi seveda..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Ne bom trdil, da nima? prav v trditvi, da imajo nekaj pribli?no podobnega. Vendar je multiair sistem za benzince taka re?itev kot je skupni vod za dizle. Zanimivo je to, da sta oba sistema Fiatova iznajdba, le da je skupni vod dejansko prodal Boschu, drugega pa je za??itil. ?e ne bi sistema skupnega voda zaradi finan?ne stiske prepustil splo?ni uporabi, bi danes pobiral "davek" od vseh proizvajalcev dizel motorjev, tako pa...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.