Skoči na vsebino

Chipanje nove Mazde6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lepo videt, da ze serijsko ima vec moci kot je uradni podatek

slabo videt, da je kar dosti izgub (sploh glede na sprednji pogon)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Obremenitve pogona in prenosa so zaznavno porasle.

Svetujem ti EP aditiv (extremely pressure) za visoke obremenitve.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

lepo videt, da ze serijsko ima vec moci kot je uradni podatek

slabo videt, da je kar dosti izgub (sploh glede na sprednji pogon)

 

Ma kaj mo?... poglej navor, kam ga je odneslo +100Nm ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

Odli?no...za tanke vla?it na fronto , njive orat.. :bravo:

 

In kolk stane takole ?ipovanje..?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

navor je torque

kgm*9.81m/s^2 = Nm

 

prej je blo 302Nm, potem pa 401Nm

 

lepa stevilka, kaj pa KM? in km/h?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Power CV so pa konji

 

km/h pa predvidevam cca. 5 do 10km/h, sicer pa to ni glavno, ko gres tunat avto ampak pospeski v vseh prestavah

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Power CV so pa konji

 

km/h pa predvidevam cca. 5 do 10km/h, sicer pa to ni glavno, ko gres tunat avto ampak pospeski v vseh prestavah

 

Zgolj in samo to :ouje:

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nekaj me moti:

1. Zakaj je skala od 2200 naprej? :whatever:

2. Zakaj je navor najve?ji pri 3000? ;)

3. Zakaj je navor samo 310 Nm original in ne 350?

 

Sej je to 2.0 CD a ne?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

jz se nea znajdem z tega... kira barva je kira pa mam napisan pa nwm... ker jih je prev?... :blush:

If in doubt, flat out... 

Napisano

jz se nea znajdem z tega... kira barva je kira pa mam napisan pa nwm... ker jih je prev?... :blush:

 

Rde?a in oran?na sta navor. Temno siva in svetlo siva sta mo? na kolesih (ki je bistvenega podatka saj so konji izmerjeni na kolesih). Temno modra in svetlo modra je prera?unana mo? iz koles na gredi. Torej koliko ima avto na glavni gredi, kar je tudi podatek, ko se prodaja nov avto. Kot je razvidno iz grafa je najve?ji prirastek navora v srednjih obratih sicer pa je dosti enakomeren prirastek mo?i in navora ?ez celo obmo?je vrtljajev, do blokade. :bravo:
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rde?a in oran?na sta navor. Temno siva in svetlo siva sta mo? na kolesih (ki je bistvenega podatka saj so konji izmerjeni na kolesih). Temno modra in svetlo modra je prera?unana mo? iz koles na gredi. Torej koliko ima avto na glavni gredi, kar je tudi podatek, ko se prodaja nov avto. Kot je razvidno iz grafa je najve?ji prirastek navora v srednjih obratih sicer pa je dosti enakomeren prirastek mo?i in navora ?ez celo obmo?je vrtljajev, do blokade. :bravo:

 

danke ?on za obrazlo?itev :P zadeve vem kaj so sam ?pure na grafu mi niso ble jasne zkaj jih je tolko :P ko lab rat :D zdej vem da je primerjava gor dveh meritev... :blush::bravo:

If in doubt, flat out... 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kaj M6 l.2009 1.8 bi se dalo chipat in ali je sploh smiselno? Lp :harhar:

 

sej se heca?, a ne? :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Vse se da chipat. Kaj je smiselno naj se odloci vsak sam.

 

Majstr, a bi blo mo?no ?e bi kdaj poleg zraven dal ?e kak podatek, samo vpra?am ? :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vse se da chipat. Kaj je smiselno naj se odloci vsak sam.

 

Ja kolk "konjev" bo pa dobu? 5? :ne vem: mater sej ?e s kak?no racing nalepko jih bo dobu ve? :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Ja kolk "konjev" bo pa dobu? 5? :ne vem: mater sej ?e s kak?no racing nalepko jih bo dobu ve? :hohoho:

 

He,he,pa ausuh lahko menja?.Bo vsaj zvok bolj ?porten in avtomatsko misli?,da si hitrej?i. :D

 

 

Napisano

sej se heca?, a ne? :hohoho:

 

ma ne. mogo?e imam mo?nost ?ipat za 'đabe', mislim da ti naredijo iz 120 na 132KM. Ni ne vem kaj, je pa nekaj ve? navora za v klance...

 

http://www.tuner.at/

 

Kaj menite, iz vidika varnosti motorja, bi mu to kaj ?kodilo , ali ne? :D

Napisano

Na tej strani samo turbinarje ?ipajo :huh:

 

Ne vem kje si dobil to informacijo samo mi ni jasno kako bi lahko atmosfercu za toliko pove?al mo? motorja samo s posegom v programje.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.