Skoči na vsebino

mazda 6 in kurilno olje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Na 50 litrov je razlika 16,6?. Se pravi na 1000l je to 332? ravno cca ena ?oba :D

 

Pol pa kr tankat pa "?parat". :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e lahko ?e eno vpra?anje. Pa ne mi odgovarjati z "men se zdi" ampak naj odgovori tisti, ki res ve, o ?em se gre:

 

?e nato?imo kurilca in nas carinik dobi na na?em posestvu (v?asih se sli?i, da kmetu na njivi vzamejo vzorec), ali smo res v prekr?ku. Na kurilca pa? niso pla?ane cestne takse in kaj jaz vem kaj ?e vse, pa saj niti nismo na cesti. In ali lahko carinik vzame vzorec, ?e si na zasebnem zemlji??u in ne na javni povr?ini?

Napisano

A ni tako da lahko kmetje uveljavlajo povra?ilo tro?arin za goriva iz naslova "traktorskih dejavnosti"?

 

http://www.racunovodja.com/clanki.asp?clan...darskih_strojev

 

Tako sploh nimajo potrebe, da bi se ?li na kurilca furat, ker na koncu jih cenej pride ?e dobijo nazaj vrnjene tro?arine iz porabe diesla. Kurilca pa? ne morejo prijavit v povra?ilo tro?arine - hehe :P

33112_1.png

Napisano

Ja, to je za zgago delat pa zato, da "tamestni" mislijo, koliko gre kmetom lepo. Sploh je to pomembno, ko se kaj podra?i pa krivda zvrne na drage surovine.

 

Ja, lahko uveljavljajo povra?ilo tro?arin. Dolo?eno koli?ino nafte na hektar zemlje. A je ta koli?ina tako skromno odmerjena, da se z dvojno koli?ino komaj izide. In kmetje navadno to?ijo nafto, dokler ne napolnijo "kvote", vse te ra?une po?ljejo za povra?ilo tro?arin, naprej pa na cvi?ek.

 

A pa te lahko na zasebnem zemlji??u kontrolira za cvi?ek?

Napisano

Tole sem najdu nekje drugje

 

Citat odgovora iz PETROL-a na vpa?anje razlika med KO in DIESEL

 

Kurilno olje ekstra lahko (KO EL)je gorivo za ogrevanje v gospodinjstvih. Uporaba tega goriva za pogon motorjev ni dovoljena (je kazniva).

 

"Navadnega" kurilnega olja v na?i prodaji nimamo in kolikor nam je poznano, pod tem imemom tudi "ne obstaja". Poleg ekstra lahkega obstajajo ?e te?je frakcije kurilnih olj, ki pa ?e spadajo v skupino t.i. "mazutov", uporabnih ponekod v industriji in se od KO EL precej razlikujejo.

 

Podoben derivat, kot KO EL, je dieselsko gorivo. Glavne razlike:

- Vsebnost ?vepla: KO EL-maks.2000 mg/KG, DIESEL- maks.50 mg/kg;

- KO EL je dodatno obarvano in vsebuje markirni indikator;

- Predpisane nizkotemperaturne lastnosti diesla so v primerjavi z KO EL bistveno ostrej?e

 

Upamo, da boste z na?im odgovorom zadovoljni in da smo z njim uspeli odgovoriti na zastavljena vpra?anja.

Lepo vas pozdravljamo.

Napisano

A pa te lahko na zasebnem zemlji??u kontrolira za cvi?ek?

 

?al lahko. Zato smo pri nas nehali tankati cvi?ek. Saj ve?ino zemlje imamo okoli hi?e, nekaj travnikov pa ob javni cesti in ni za raskirat. So ?e ene par jih dobili v na?ih koncih. :vskalo:

 

Sicer pa si lepo napisal, gospoda v mestih si malo narobe predstavlja kako se na kmetih cedita med in mleko. :blush: In potem je najla?je v parlamentu pametovati o kmetijstvu v Sloveniji.

Napisano

To sem na?el na internetu o kurilnem olju:

"Vo?nja s kurilnim oljem ? nespametna poteza

 

Cene pogonskih goriv se iz tedna v teden vi?ajo, zato se marsikdo, ki svojega jeklenega konji?ka poganja s pomo?jo dizelskega goriva, odlo?i, da bo bencinski tank raje napolnil s kurilnim oljem in tako prihranil nekaj denarja. Na kratki rok se to mogo?e zdi dobra in domiselna ideja. Te?ava pa nastane, ?e to prakticiramo dlje ?asa. Vmes lahko pose?ejo okvare ter in?pekcija in ?e preden se zavemo smo za kazni in popravila pla?ali krepko ve?, kot pa bi pla?ali za dizelsko gorivo.

 

 

 

 

Vzrok za bistveno ni?jo ceno kurilnega olja je, da je kurilno olje namenjeno ogrevanju stanovanjskih in poslovnih povr?in. Zaradi tega je precej manj obdav?eno, kot pa sta obdav?ena bencin in dizel. Razlika v ceni lahko dose?e tudi ve? kot pol evra na liter, kar se pri ve?jih koli?inah hitro pozna v na?em ?epu. A uporaba kurilnega olja za pogon motornih vozil je kazniva. Kazni, ki jih dolo?i sodnik za prekr?ke, se razlikujejo od te?e kr?itve, lahko pa dose?ejo tudi nekaj tiso? evrov.

 

Druga te?ava, ki nastopi pri uporabi kurilnega olja kot pogonskega sredstva, so okvare. Ljudje zmotno mislijo, da sta kurilno olje in dizelsko gorivo po svoji sestavi enaka in da je razlika med njima le v barvi. A to ne dr?i. Kurilno olje vsebuje veliko ve? ?vepla, kot pa ga vsebuje dizelsko gorivo. Po zakonsko dolo?enih smernicah lahko kurilno olje namre? vsebuje do 2000 miligramov ?vepla na kilogram olja, dizelsko gorivo pa maksimalno 50 miligramov. Kurilno olje prav tako vsebuje tudi do ?estkrat ve? ne?istot kot dizel. To pomeni, da se motor ter vbrizgalne ?obe pri avtomobilu pri uporabi kurilnega olja prej uni?ijo in zapacajo, kot pa, ?e uporabljamo dizelsko gorivo. Stro?ki, ki jih s sabo pripeljejo tak?na popravila, niso nizki, odvisni pa so od stopnje okvare. V nekaterih primerih so dovolj le manj?i popravki, marsikdaj pa se zgodi, da je potrebno opraviti ve?ji poseg v notranjost motorja, za kar pa je potrebno od?teti kar precej denarja.

 

Glede na to, da se tro?arinske kontrole, s katerimi se preverja pogonsko gorivo, pojavljajo pogosto in da so kazni ob prekr?kih visoke ter, da se okvare motorja pri uporabi kurilnega olja pojavljajo pogosto, se spla?a dvakrat premisliti, ali bomo za vo?njo uporabili kurilno olje in ne dizelskega goriva. Vo?nja s kurilnim oljem je zagotovo nespametna poteza, s katero ne bomo prihranili ni? denarja. Zato uporabimo kurilno olje za ogrevanje na?ega stanovanja, saj kvalitetno kurilno olje hitro, dobro in temeljito ogreje na?e stanovanje v mrzlih zimskih dneh. Avtomobilu pa namesto kurilnega olja raje privo??imo dizelsko gorivo, ki mu ustreza."

 

Kazen za fizi?ne osebe:

(3) Z globo od 400 do 1.200 eurov se kaznuje za prekr?ek posameznik, ki stori prekr?ek iz prvega odstavka tega ?lena. (prvi odstavek govori o nenamenski uporabi)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mislim, da prvi? ko te dobijo je kazen relativno majhna ampak ponovitev prekr?ka pa je precej bolj bole?e.

 

Sploh, ker je razlika "samo" ?e 0,332? pri litru ... sicer je do 100kkm to ?e vedno dobra 2 jurja prihranka, ki pa lahko takoj zgine, ?e je res tok obremenjujo?e za ?obe sploh pri novej?ih avtomobilih. Pr starej?ih pa po moje ni panike.

33112_1.png

Napisano

Narod je treba jebat. Pa kaznovat ?e, ?e pregloboko vdihne. To je moto dana?nje oblasti. Pa tud one oblasti po 4.12. ne bo razlik.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.