Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam en manj?i problem?ek. 3 leta (pravkar) stara M6 CD120. Vse lepo in prav, samo poraba se mi zdi precej precej visoka, ob obi?ajni vo?nji po Ljubljani in po obvoznici do slu?be (po omejitvah prakti?no) mi kuri 10,4 - 10,6. Za foro smo odklopli webasto, da vidimo, kaj bo. ?e kdo take ?udne izku?nje?

Napisano

Ta je pa res huda poraba. Jaz sem imel zadnji ultimax tank porabo 6.4. Je pa res da kaj dosti kot 130 po AC ne grem. Relacija Cerklje - LJubljana-be?igrad.

Napisano

Mam en manj?i problem?ek. 3 leta (pravkar) stara M6 CD120. Vse lepo in prav, samo poraba se mi zdi precej precej visoka, ob obi?ajni vo?nji po Ljubljani in po obvoznici do slu?be (po omejitvah prakti?no) mi kuri 10,4 - 10,6. Za foro smo odklopli webasto, da vidimo, kaj bo. ?e kdo take ?udne izku?nje?

 

To je res precej visoka poraba... To mas po BCju ali na roke izracunano? Ker to se mi zdi celo za bencinarja kar veliko... kaj sele za dizla :) ...

 

Jaz sem imel pri prejsnji (mazda6 sportcombi, CD120, 2003) porabo med 6,5 in 7,5 ... sedaj na novi sestici (CD140) je pa tudi tam nekje ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mogo?e je pa bencinar? :aaaaa:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Mogo?e je pa bencinar? :aaaaa:

 

Napisal je tole >> M6 CD120 ... CD120 je oznaka za 120 konjski dizel :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

hmm... da ni to kaj povezano z DPF ?

 

10,4 je za dizla PREvelika poraba !

 

go to: servis!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tole je mnogo mnogo (vsaj 2-3 litre) preve? razen, ?a se vozi? po mestu v najve?ji gu?vi in ve?ino ?asa stoji?.

 

Po moje ima? te?avo ker ti fila prebogato me?anico kar je lahko vzrok verjetno na kak?nem merilcu pretoka zraka al pa na kak?nem senzorju, ki od?iteva temperaturo motorja. Mo?no pa je tudi, ker ima? DPF filter, da se ti regeneracija ne ustavi in da deluje non stop in ti tam porablja gorivo. To pomeni, da sta senzor pred ali za filtrom odpovedala poslu?nost.

 

Takoj pojdi na servis, da ne naredi? ve?je ?kode in ?e je krivda v filtru, da ga ne uni?i?, ?e ga ?e nisi :(

33112_1.png

Napisano

Sej ?e se filter skoz puca je ok :) Se saj zabasal ne bo. Razen ja, temperatura ga lahko tudi skuri a ne?

 

sam to pol ni ekolo?ko pa ?e oreng ?ok je za denarnico.. diesel je za ?parat ne pa da mu not ve? te?e kot ?e bi mel bencinarja sramezljiv

33112_1.png

Napisano

Ja ok, to je res. Mislim, zarad tega verjetno na cesti ne bo ostal, ?e bi se pa zabasal pa bi. Je pa treba preverit in zrihtat ja. Se strinjam.

Napisano

Napisal je tole >> M6 CD120 ... CD120 je oznaka za 120 konjski dizel :)

 

Jao... Sej vem kaj pomeni oznaka CD120 in tudi prebral sem. Zato pa je sme?ko na koncu stavka?

 

Ampak ima pa porabo kot moj...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

sam to pol ni ekolo?ko pa ?e oreng ?ok je za denarnico.. diesel je za ?parat ne pa da mu not ve? te?e kot ?e bi mel bencinarja sramezljiv

 

To mi deli. :danzoman:

 

Mam en manj?i problem?ek. 3 leta (pravkar) stara M6 CD120. Vse lepo in prav, samo poraba se mi zdi precej precej visoka, ob obi?ajni vo?nji po Ljubljani in po obvoznici do slu?be (po omejitvah prakti?no) mi kuri 10,4 - 10,6. Za foro smo odklopli webasto, da vidimo, kaj bo. ?e kdo take ?udne izku?nje?

 

Ne me je..., men je 2.3 bencinar "?rl" 8,5, ka ma? ti tank al kaj ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ga kdaj vgasne? ali ti nonstop laufa-mislim skoz no? pa tak :whatever::whatever:

?alo na stran - to je dosti previska poraba po moje je lahko edino DPF

Napisano

Mam en manj?i problem?ek. 3 leta (pravkar) stara M6 CD120. Vse lepo in prav, samo poraba se mi zdi precej precej visoka, ob obi?ajni vo?nji po Ljubljani in po obvoznici do slu?be (po omejitvah prakti?no) mi kuri 10,4 - 10,6. Za foro smo odklopli webasto, da vidimo, kaj bo. ?e kdo take ?udne izku?nje?

 

Mam isti avto, isti letnik; V glavnem AC-130 km/h;Na roko poraba 6,5.... BC 7;

V 2 leti nazaj sem imel 50% mestne vo?nje pa tut DPF-ja nism ?teku(ko se je pucu sm vozu v nizkih obratih) pa poraba ni bila nikol ve? kot 7.6L

Tko da mislm da ma? problem :angry:

?al

Mal obve??aj kaj je.....

Napisano

To mislim da je res preve?, moja M6 je 2003 pa 170 kavalov, pa mam porabo od 6,5 do 7,5l/100km :P , na ra?unalniku mi pa ka?e 5,4l/100km :blink:

 

A je mogo?e ?e pri komu tak?na razlika BC in dejanska?

Napisano

Ja, to je pol res drek... Me prepri?ujejo, da mam te?ko nogo, kar lahk takoj odvrnem da ne. Z mojo imam od Lj do Kopra po avtocesti striktno po omejitvah po BC tam nekje med 6.4 in 6.6 (zelo rezervirana noga na gasu), s tem da z novo M6 GTA 140 sem se pa pripeljal tja ?e 5,3.

 

Moram res na servis, ker mi je ?e par ljudi v ?ivo reklo, da mi skoz kuri DPF (lu?ka sicer ne sveti)

 

Edin pripomba, da je avto dopolnil 3 leta zdaj in da ima 24k km.

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Aichi, kako se je ta zgodba kon?ala? Sam imam podoben problem na M6 CD136. Sem pa pred kratkim zamenjal merilnik pretoka zraka in zdaj opazujem.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

To mislim da je res preve?, moja M6 je 2003 pa 170 kavalov, pa mam porabo od 6,5 do 7,5l/100km :P , na ra?unalniku mi pa ka?e 5,4l/100km :blink:

 

A je mogo?e ?e pri komu tak?na razlika BC in dejanska?

 

Jaz.Sem se ?e igra?kal nekaj z nastavitvami,pa mi ne uspe.Je pa lepo gledati povpre?no porabo pri 150-160/uro 5,4 l. :bravo:

 

 

Napisano

na Vag comu sem prek laptopa skalibriral, display 6,7, poraba.com 6,77 :bravo:

 

tiste stotinke so odvisne od tega al do roba tankas al sam da ven vrze

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na Vag comu sem prek laptopa skalibriral, display 6,7, poraba.com 6,77 :bravo:

 

tiste stotinke so odvisne od tega al do roba tankas al sam da ven vrze

 

Ja,samo to je sejat. :P Kje si videl ,da so japonci natan?ni? :harhar:

 

 

Napisano

Ja,samo to je sejat. :P Kje si videl ,da so japonci natan?ni? :harhar:

 

Glej ga Alex, ta novo ?estko si kup pa bo? mel ravno tolk to?en BC kot ga ima Jures na Seatu. :jezicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.