jures Napisano 9. januar, 2010 Prijavi Napisano 9. januar, 2010 Mater kaj ?parate na teh kabinskih filtrih, ki mimogrede stane 12?, pol pa vam malo zasmrdi pa se ska?e v luft in po?ilja vse v vsa rodila, sploh proizvajalca. ne sparamo, jaz sem ga prej menjal kot je redno + a je problem to zamenjat ? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
eye Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 najboljs ma mx-3 to narejen za zamenjat Citiraj
SpEkTr Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 danes dodal 0.8 litra olja, od servisa je minilo 2 meseca in vec kot 6000km zdaj ne vem al je gold al je un CL kriv, ampak to je rekord v porabi olja ... Hehe, jaz sem isto opazil pri meni. Samo dvomim, da je to povezano z bondom.. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 najboljs ma mx-3 to narejen za zamenjat Sploh ga nima Citiraj
Sirius Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 danes dodal 0.8 litra olja, od servisa je minilo 2 meseca in vec kot 6000km zdaj ne vem al je gold al je un CL kriv, ampak to je rekord v porabi olja ... Pri 226.000 km se lahko pojavi veliko vpra?anj zakaj pove?ana (?e vedno pod noramtivom) poraba olja. Veliko vozi? in kolikor sem razbral ne ravno po predpisih (popravi me, ?e se motim). Kako bi lahko ?istilo, ki odpravlja ne za?elene usedline, ki pove?ujejo obrabo motorja le temu ?kodovalo. Ne predstavljam si, da bi aditiv za zmanj?evanje trenja, ki nekemu ?leperju actrosu zmanj?a porabo olja s 13 litrov na 2 litra na 50.000 km prav mazdi 6 pove?al porabo olja za 0,13 l na 1000 km. Kaj ?e gre za plod slu?ajnosti in je za porabo olja krivo kaj drugega. Mogo?e tudi razlika v kakovosti olja, ?eprav enake gradacije in tipa kot pri prej?njih menjavah. Kolikor se spomnim je na tej mazdi bila te?ava z batom in tudi z menjalnikom. Bojim se, da mogo?e tudi takrat, ?e bi slu?aj nanesel da si uporabil enega od bondov, vzrok za okvaro po neki inerciji pripisal, ali vsaj posumil na njih. Ma?ine niso ve?ne in mogo?e je po 220.000 km ?as, da se poka?ejo prvi znaki obrabe. Za porabo olja je lahko veliko vzrokov, dvomim pa ,da je za to kriv aditiv s tako dolgo "kilometra?o" (eden, ali drugi). V SLO smo te dni slavili 15 rojstni dan Bonda, za nami so izjemni rezultati, predvsem v te?kih industrijskih pogojih, druga?e pa je bond v EU postal polnoleten. Le toliko v razmislek glede dvomov o njegovi kakovosti in morebitnih "posledicah" uporabe. Vse naj bolj?e Bond :mi pijemoo: Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
LabiGT Napisano 10. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 10. januar, 2010 res je, ampak dejstvo je da pri meni pac odkar sta ti dve stvari noter, je poraba olja vecja.... do 180.000km ni blo treba nikol dolit olja med servisoma (20.000km), po teh kilometrih je bil nov bat in sem dodal 1liter med servisoma...in zdaj kar naenkrat je taka poraba, vse drugo pa isto... mozno je vse, mene pac nista prepricala, ostalih 99 uporabnikov pa je, tako da je to se vedno dobra referenca Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Sishi Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 res je, ampak dejstvo je da pri meni pac odkar sta ti dve stvari noter, je poraba olja vecja....do 180.000km ni blo treba nikol dolit olja med servisoma (20.000km), po teh kilometrih je bil nov bat in sem dodal 1liter med servisoma...in zdaj kar naenkrat je taka poraba, vse drugo pa isto... mozno je vse, mene pac nista prepricala, ostalih 99 uporabnikov pa je, tako da je to se vedno dobra referenca Hm, men se je po uporabi bonda tud zvi?ala poraba olja :ne vem: Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
SpEkTr Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 Hehe, tole je pa zanimivo. Danes grem najbr? olje menjat. Zdej pa ne vem Dodat bonda ali ne? Bi bil recimo dober preizkus, ?e je res kaj na tem..?eprav dvomim. Ne predstavljam si kako bi en dodatek pripomogel k porabi olja?? Citiraj
Alex Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 Hehe, tole je pa zanimivo. Danes grem najbr? olje menjat. Zdej pa ne vem Dodat bonda ali ne? Bi bil recimo dober preizkus, ?e je res kaj na tem..?eprav dvomim. Ne predstavljam si kako bi en dodatek pripomogel k porabi olja?? Po moje je ?e vedno najpomembneje,kak?no kvaliteto olja da? noter. Jaz imam tudi kmalu servis pa bom probal z drugim oljem,kot ga uporabljam sedaj. Mi pa definitivno popije mnogo manj-skoraj ni? olja ,od kar sem menjal tiste podlo?ke na injektorjih. Citiraj
SpEkTr Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 Ja, jaz bom mal 'testiral'. ZDej bom nailil notri Motul DPF olje...Do zdej je bla notri Dexelia. Bom videl kako bo naslednjih 10.000 km, ?e ne se bo pa ob glavnem servisu ?e podlo?ke preverilo... Citiraj
LabiGT Napisano 14. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 14. januar, 2010 update: ze nekaj dni (odkar je bolj mraz zjutraj) opazam, da ni vec unega TOK TOK TOK TOK pri cca. 1200-1300 rpm. Sirius, razlaga? Megasela ze dolgo ni vec, a mislis da je pomagal bond ali pa cl? Bom se mal pozoren glede na to in bom porocal tukaj Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Sirius Napisano 14. januar, 2010 Prijavi Napisano 14. januar, 2010 update: ze nekaj dni (odkar je bolj mraz zjutraj) opazam, da ni vec unega TOK TOK TOK TOK pri cca. 1200-1300 rpm. Sirius, razlaga? Megasela ze dolgo ni vec, a mislis da je pomagal bond ali pa cl? Bom se mal pozoren glede na to in bom porocal tukaj Kaj pa, ?e ni bi vzrok injektor???Kaj, ?e tebi nagaja dro?nik (i), ki je(so) mogo?e pri teh obratih podhranjen(i) s pritiskom olja (slab?e tesnjenje cilindra dro?nika)???Potem je prav gotovo pomagal zlatko, oziroma njegov shake.CL nima nobenega vpliva na delovanje ?ob. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jures Napisano 15. januar, 2010 Prijavi Napisano 15. januar, 2010 Kaj pa, ?e ni bi vzrok injektor???Kaj, ?e tebi nagaja dro?nik (i), ki je(so) mogo?e pri teh obratih podhranjen(i) s pritiskom olja (slab?e tesnjenje cilindra dro?nika)???Potem je prav gotovo pomagal zlatko, oziroma njegov shake.CL nima nobenega vpliva na delovanje ?ob. Ne ne navorniki ne crknejo... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 15. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 15. januar, 2010 definitivno ni drocnik, ker je (no, bil je) zvok specificen in glasen in tudi na servisu so rekli, da je to soba jures, kaj pa ma veze tvoj komentar z napisanim? nisem stekal :ne vem: Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Jest Napisano 15. januar, 2010 Prijavi Napisano 15. januar, 2010 servis na 45.000 je enak, s tem da bo brez zracnega filtra (sem dal pralnega sportnega) in kabinskega filtra (bil pri 30k menjan) torej pricakovanih cca 240?...bomo videli Bremze pa ne stejem, ker ceprav sem kupil druge bi se jih v garanciji menjalo.... Samo ti bos pri 45.000 ze tretjic na servisu ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 15. januar, 2010 Prijavi Napisano 15. januar, 2010 Samo ti bos pri 45.000 ze tretjic na servisu ... Pa me bo vse skupi kostalo 550? - vsi trije ... definitivno ni drocnik, ker je (no, bil je) zvok specificen in glasen in tudi na servisu so rekli, da je to sobajures, kaj pa ma veze tvoj komentar z napisanim? nisem stekal :ne vem: Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 15. januar, 2010 Prijavi Napisano 15. januar, 2010 Pa me bo vse skupi kostalo 550? - vsi trije ... Pri meni pa je bil pri servis na 20.000 km 257,90?, drugi na 40.000 km pa 298,69 ? ... torej do sedaj (imam nekaj cez 46.000 km narejenih) tocno 556,59 ? Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Sirius Napisano 15. januar, 2010 Prijavi Napisano 15. januar, 2010 definitivno ni drocnik, ker je (no, bil je) zvok specificen in glasen in tudi na servisu so rekli, da je to sobajures, kaj pa ma veze tvoj komentar z napisanim? nisem stekal :ne vem: Razdalja med dro?nikom in injekotrjem - ?obo je cca 5-10cm. Kako lahko nekdo locira zvok na tej oddaljenosti brez preciznega instrumenta, je vpra?anje za znalce.Jaz ne trdim, da je dro?nik, vendar je , po mojem, verjetnost, da je prej dro?nik kot ?oba, ve?ja.?oba je pri prej?nji generaciji v resnici elektromagnetni ventil. Magnet torej potegne neko iglo, ki zapira izhod goriva v motor. Zakaj bi pri?lo do nekega udarca te igle razen, ?e ni po?teno obrabljena sama igla, ali sede? ?obe kamor se prilega igla. Torej morala bi obraba biti precej?nja, da se pojavi mo?an zvok. Frekvenca zvoka je odvisna od te?e udarnega telesa. Ker je igla relativno male mase, bi moral biti zvok po?kodovane ?obe precej visok. Torej po analogiji bi moral biti zvok pokvarjene ?obe precej vi?ji od zvoka pokvarjenega dro?nika. Jakost zvoka bi morala biti sorazmerna masi udarnega telesa. Torej je zvok okvarjenega dro?nika ni?je frekvence in ve?je jakosti od zvoka, ki naj bi ga oddajala obrabljena ?oba.Pa ?e nekaj, ?e bi bila ?oba po?kodovana bi verjetno tudi dozirnje goriva bilo spremenjeno. Morala bi se pove?ati poraba. Moja razmi?ljanja se, po navedbi, da je po uporabi golda in hladnej?em vremenu zvok odpravljen, usmerila v dro?nik(e). ?oba bi morala na hladno ?e bolj ropotati glede na to, da so zaradi mraza tolerance pove?ane. ?e bo tok-tok tudi po otoplitvi prenehal je prav gotovo dro?nik. In zaslugo bo za to imel BOND goldy. Posku?am zgolj logi?no razmi?ljati. Nadaljevanje sledi po novih dognanjih preizkusa test driverja. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jures Napisano 15. januar, 2010 Prijavi Napisano 15. januar, 2010 Pri meni pa je bil pri servis na 20.000 km 257,90?, drugi na 40.000 km pa 298,69 ? ... torej do sedaj (imam nekaj cez 46.000 km narejenih) tocno 556,59 ? Pa ti ves da imam jaz 6L olja? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 15. januar, 2010 Prijavi Napisano 15. januar, 2010 Pa ti ves da imam jaz 6L olja? Jest pa ?est ... ... prestav Druga?e pa olja 4,2 litra ... vsaj tolk pise na racunu... koliko ga je dejansko pa nimam pojma... Zato so majstri Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
YavarYe X6V6 Napisano 16. januar, 2010 Prijavi Napisano 16. januar, 2010 Jest pa ?est ... ... prestav Druga?e pa olja 4,2 litra ... vsaj tolk pise na racunu... koliko ga je dejansko pa nimam pojma... Zato so majstri Tud cx ima 6 prestav, naprej seveda. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
LabiGT Napisano 24. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 24. januar, 2010 zdaj ko sem tankal srbski evrodizel euro V (ha ha) se je spet vrnil tisti tok tok tako da, zdaj ce pogledam nazaj, je to od goriva, ker ko sem sel na agip se je nehalo (pred tem petrol ultimax) izgleda, da je agip vmes izboljsal gorivo skratka spet je TOK TOK TOK pri 1200-1300 rpm Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
SpEkTr Napisano 24. januar, 2010 Prijavi Napisano 24. januar, 2010 A pa ti ma? skoz ta tok-tok, al sam ko je mrzel? Citiraj
LabiGT Napisano 24. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 24. januar, 2010 skoz in to samo na tistih 1200-1300 rpm Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
SpEkTr Napisano 24. januar, 2010 Prijavi Napisano 24. januar, 2010 Aja, se pravi s petrolom ti ni dobro della, z agipom pa? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.