Skoči na vsebino

Riž

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 314
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

prednji odbija? je fuj! Kar se pa felg ti?e te zlo pa?ejo na F-ko. Druga? je pa edn izmed najlep?ih stylingov tale, ki ga je ?e Ploki enkrat prlimu pod temo "lepe Mazde"

 

Objavljena slika

Napisano

he he pa od cosforda zadni ?ank :vskalo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sam odbija?e so zamenal, glih tist kar dobr zgleda, keri idijoti, litke so pa tud krneki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a se bolj grdih odbija?ev ni dal najdit :vskalo:

 

se da tud to verjetnio

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tole je pa ?ist legendarno :notworth: ... sem se nasmejal kot ?e dolgo ne, sploh auspuhi so ?ist divji. :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Bo?e mili... a je kdo zdr?al to gledat do konca? :D Pa vmes ko so eni avti samo ful spu??eni + pragovi in pa na ?udnih felnah- zgledajo ful normalno :P

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

A bojo stroji v sredo zalaufal :hudicek: . Druga? tvoji ?ist ok rohnijo :jupiii:

 

Pr nas ve?inoma vse laufa, kaj ti bo cnc ?e mora? skoz poleg bit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tole je pa ?ist legendarno :notworth: ... sem se nasmejal kot ?e dolgo ne, sploh auspuhi so ?ist divji. :hohoho:

 

:hudicek: kaj bi kaj nasi policaji naredili ce bi se s takim avtom pripeljal mimo,ce ze zaj se jim mesa ce vidijo malo bolj predelan avto :D

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tole je en bosozoku meet, sicer nisem pogledal videa do konca, ker mi je bohpomagej, ampak na japonskem je en kup folka upicenga v to, symon bo vedu o cem govorim...

 

Objavljena slika

s2k_sig_transition_small.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.