Skoči na vsebino

Mazda6 GH 2008 rumena opozorilna lucka motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem sel od doma in opazim rumeno lucko s simbolom motorja ...

 

Objavljena slika

 

 

V prirocniku pise zelo malo glede tega... Pise samo nekaj, da je lahko zaradi praznega rezervoarja (???) napaki na elektroniki in se nekaj... in da naj se obrnem na servis... skratka nic konkretnega...

 

Klicem na MES in gospodicna pravi, da ce je lucka rumena, da se lahko peljem dalje in cimprej na servis... ce bi bila pa rdeca, pa bi bilo potrebno takoj ustavit...

 

Kdo ve, kaj bi to lahko pomenilo? Servis dela sele v ponedeljek... Sicer avta ne rabim tako nujno, je pa morece cakanje na ponedeljek, ker me zanima, kaj je lahko vzrok :( ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni se je tudi pri?gala rumena lu?ka "motorja" sicer pri bencinarju, ker sem nato?il poleti nek ?uden plin v Italiji. S ?asoma (mislim da 5 v?igih avtomobila) se je ugasnila. Tudi jaz nisem ni? na?el v navodilih razen tega, da ?e ne ugasne da pelje? na servis. No v glavnem od takrat je nisem ni? ve? videl, avto pa tudi servisa ?e ne :)

 

LP, S

Napisano

?E si slu?ajno kaj odklapljal (aku in podobno)

 

Mora? ugasnit motor, vzgati motor in volan namotan skrajno levo, skrajno desno, skrajno levo, skrajno desno - to resetira pozicijske senzorje 8samo ponavadi ob tem se TCS sveti)

 

Drugo pa je loputa zraka - poglej preveri konektor ?ic na njem....

 

To sem imel jaz po nedavnih nadgradnjah za po?timat

 

P.S. DPF nisi imel poprej prizgan?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?E si slu?ajno kaj odklapljal (aku in podobno)

 

Mora? ugasnit motor, vzgati motor in volan namotan skrajno levo, skrajno desno, skrajno levo, skrajno desno - to resetira pozicijske senzorje 8samo ponavadi ob tem se TCS sveti)

 

Drugo pa je loputa zraka - poglej preveri konektor ?ic na njem....

 

To sem imel jaz po nedavnih nadgradnjah za po?timat

 

P.S. DPF nisi imel poprej prizgan?

 

Tisto "volan skrajno levo, skrajno desno" (ker kao sistem ne ve, v katerem polozaju so kolesa zaradi DSC)... sem imel zadnjic, ko sva z Bostjanom rihtala komfort blinker ... Samo tarat so svetile lucke za DSC in splozko cesto... pa je to pomagalo...

 

DPF lucke pa se nisem videl svetiti niti utripati... razen takrat, ko obrnem kljuc, ko se vse lucke prizgejo (kontrola) ...

 

Loputa zraka? Kje naj bi se to nahajalo? Z avtom sem se samo vozil... ni bil narejen noben poseg od zadnjega posega pri montazi komfort blinkerjev (pred dobrim tednom, ko je bilo se "svinjsko mraz" :) ) ...

 

 

V prirocniku je samo tole:

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

S tem, da je recimo v prirocniku napacna slikica pri opisu tele tocke:

Objavljena slika

 

Opozorilna lucka odprtih vrat ni tale, kot je na sliki (motor) ... :ne vem:

Objavljena slika

 

Nic... bo treba pac pocakat do ponedeljka in takrat malo pogledat do Game, ce imajo kaksen koledar zame :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To se je meni prej?njo zimotudi 1x zgodilo in ?e je naklju?na napaka bo po petih izklopih motorja sama izginila. ?e pa ne oz. se ti bo ?e pri?igala pa ne bo druge kot servis.

33112_1.png

Napisano

To se je meni prej?njo zimotudi 1x zgodilo in ?e je naklju?na napaka bo po petih izklopih motorja sama izginila. ?e pa ne oz. se ti bo ?e pri?igala pa ne bo druge kot servis.

 

Vceraj sem ga ene parkrat ugasnil in prizgal... nic bolje...

 

Prejle pa sem tudi se ene desetkrat vzgal/ugasnil ... vmes malo po dvoriscu naprej in nazaj... in kar noce ugasnit :( ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

EGR ventil :ne vem:

 

 

To bi moralo biti garancijsko popravilo? Sicer nimam pojma, kaj toje EGR ventil... sem malo pobrskal po forumu, in nasel, da stane 311? :ne vem: ... Bomo videli v ponedeljek, ce prej ne ugasne...

 

Kaj priprocate... da se v ponedeljek peljem normalno na siht (iz Medvod v Kranj) in grem potem tekom dneva do Game v BTC... ali je bolj it zjutraj direkt v Ljubljano? K Mocniku ga nekako ne bi peljal... ker svoj avto stalno vozim v Gamo ... in bom tudi tokrat enako naredil ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

ne bo panike, sam ne pretiravaj z obrati (sicer ti verjetno CPU ne bo pustil)

33112_1.png

Napisano

EGR ventil :ne vem:

 

nop,pri tej napaki sveti tudi "spolzka cesta".In tudi ma?ina nagaja mal?ek.

 

 

Napisano

Pri meni nic ne opazim, da bi kaj nagajalo... normalno vziga... normalno se pelje... samo lucka sveti :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri meni nic ne opazim, da bi kaj nagajalo... normalno vziga... normalno se pelje... samo lucka sveti :ne vem:

 

Mo?no je,da je samo kak?en senzor-?ek za na?telat.Dokler je samo rumena na armaturki ni panike. ;)

 

 

Napisano

Jest prid do mene pa bova prklopla in popedenala, kaj ga matra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jest prid do mene pa bova prklopla in popedenala, kaj ga matra.

 

 

Smo sli malo na obisk na dolenjsko... ampak je zal mazda ostala v garazi... in smo sli s 15 let staro Cordobo :D:P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Smo sli malo na obisk na dolenjsko... ampak je zal mazda ostala v garazi... in smo sli s 15 let staro Cordobo :D:P

 

Amater, prlet jutr dopoldne v loko, pa lahk na hitr nardiva diagnozo, pa mejbi ?e neki predelava, za test, al pa dokon?ava experiment, za imenom pizdarijasvetovna?migalska. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Smo sli malo na obisk na dolenjsko... ampak je zal mazda ostala v garazi... in smo sli s 15 let staro Cordobo :D:P

 

Lahko bi ?el komot z mazdo.Ni neke panike okoli teh rumenih lu?k-jaz sem se vozil po celi Evropi z njimi dve leti. ;)

 

 

Napisano

status?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

status?

 

Danes zjutraj, ko sem se peljal na siht v Kranj, je lucka se vedno svetila... Okoli devetih, ko sem sel proti Ljubljani, pa ni vec svetila :) ... izgleda se je mazda ustrasila obiska "dohtarja" :hohoho: ...

 

Vseeno sem se oglasil na Gami in je log pokazal neko napako (nimam pojma kaj, serviser je samo rekel, da je nekaj in da take napake se ni imel... ) ... preventivno so nalozili nov softver... :bravo: ...

 

Upajmo, da bo OK ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Danes zjutraj, ko sem se peljal na siht v Kranj, je lucka se vedno svetila... Okoli devetih, ko sem sel proti Ljubljani, pa ni vec svetila :) ... izgleda se je mazda ustrasila obiska "dohtarja" :hohoho: ...

 

Vseeno sem se oglasil na Gami in je log pokazal neko napako (nimam pojma kaj, serviser je samo rekel, da je nekaj in da take napake se ni imel... ) ... preventivno so nalozili nov softver... :bravo: ...

 

Upajmo, da bo OK ...

 

Je bil dan kak teden nazaj ko so crkavale mazde, in so dnevi te dni ko se mazde same popravljajo... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

preventivno so nalozili nov softver... :bravo: ...

 

ko Windows... jebemti... :)

 

enkrat je napaka, drugi? je ni, ko nalo?i? update, je en cajt dobro, nikoli pa ne ve? ?e ne bo spet narobe... <_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Meni se je v moji ?estki ( diesel letnik 2003) tudi ?e ene 3-krat (pribli?no na 4 al pa 5 mesecev) pokazala ta lu?ka in motor je tudi crknil. Ni? kaj prijeten ob?utek ko se to zgodi 800 km od doma, kjub temu da imam na voljo vse mo?ne asistence:) Najprej ni hotel v?gat, po pribli?no treh minutah pa je avto v?gal kot da se nikoli ni ni? zgodilo in peljal naprej. Zanima me, ?e kdo ve, ali si ra?unalnik v avtu te dogodke zapomni in se jih da dobit ven ?e ga mojster priklopi na svoj ra?unalnik.

 

Seveda me pa zanima, ?e kdo pozna kakega kul mojstra nekje od LJ do Nove Gorice, pa po mo?nosti "neoriginal" servis in ?e kolk stane pribli?no ena taka storitev.

Dolgo smo avto vozili na Autorent v Gorico ampak po nekaj hudih kreganjih tja ne grem ve?...

 

?e ste pa na to temo kje ?e pisali, me prosim opomnite

Napisano

Ko pri?ge lu?ko se to v log error zabele?i in se to?no vidi pri kak?nih parametrih se je napaka zgodila in kje.

 

Vidi se vse: temp. motorja, temp. zuni, ?t. obratov, kolk je bil gas prtisnjen, hitrost in ?e in ?e tako, da se da marsikaj razbrat samo iz teh podatkov. :ninja:

33112_1.png

Napisano

Hudo....

si pa res nism mislu de tolk razli?nih parametrov shrani computer ob napakah...

 

To bi blo pa res lepo videt enkrat kaj za hudi?a mu pride na pamet de ga na lepem zmanjka.

A so ti podatki zaklenjeni v spominu da imajo samo poobla??eni dostop, al je konc koncev ?e dovolj da ima? standardni tester in Autodata na ra?unalniku da razbere? kodo napake?

Napisano

Stara M6 si ne bele?i pri kakih obratih in temperaturi se je pri?gala "engine check", bele?i po koloko kilometrov in koliko ?asa si se vozil od takrat, pa zakaj se je pri?gala.

?e te zanima prlet v lublano v nedelo pa bomo pogledal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.