Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi smo imeli Jimny-ja sicer letnik 98, ma nam je komplet podvozje segnilo. Vseeno smo ga lani prodali za 1k€.

Če ne pa je bi pravi off road stroj. Ni da ni šlo🤠

 

Nima pa nekega udobja... Pa na spolzkih cestah je potrebno zelo paziti, ker ti lahko hitro obrne rit (če ni vklopljen 4x4).   

 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Ja prišel je iz hribov (iz okolice Kisovca) na Kras. 

 

Pral sem ga samo, ko sem ga pripeljal celega zabitega z blatom😁

Popravljeno od AmpeR
  • 1 leto kasneje...
Napisano (urejeno)

Naša službena LC me je presenetila, ampak v negativnem smislu. Samo 15metrov cca 18% klančka, pa je že gorelo sporočilo o pregretju olja v menjalniku.

Meni v scoutu na istem klančku DSG komaj v 1 prešalta, ampak še to ker zaradi nepreglednega ovinka pripeljem zelo počasi, čene bi speljal v 2.  

 

Na toyoti LC je sledil servis - menjava olja in menjava programske opreme na kateri je bila baje napaka. Smo vprašali, zakaj toyota ni izvedla vpoklic, če so vedeli za napako na softwareju. Dobili smo odgovor da zato, ker lastniki LC-jev itak imajo svoje avte le zato, da lažje parkirajo na pločnik . 

Popravljeno od Mraušk Mčk
  • Haha 1
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Kaj si pa drugega pričakoval?

Kdor kupi pravega terenca ga kupi z razlogom in ne za poziranje, sploh pa Toyota LandCruiser katera niti pod razno ni namenjena tem in podobnim zadevam.

Če se že greš plezanje robnikov in urbanista potem si kupi raje UrbanCruiser katerih je v Sloveniji le 5 komadov 

📃
Popravljeno od DonFelipe
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Če bi bil pol toliko sposoben, kot je za videti, bi bil pravi predmet poželenja...

 

Ampak v tem svetu je važno, da dobro zgleda, kaj zmore pa sploh ni važno...

 

IMG_20220411_173220137.jpg

IMG_20220411_173210388.jpg

IMG_20220411_173152809.jpg

Napisano

4x4, 150KM, JBL ozvočenje, opremaz za DJ-a Pioneer.... to pa ni kr tko 🤣

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Za ceno enega SUVoida se dobi lep, spodoben in uporaben avto s trilitrskim šestvalnim dizelskim motorjem (BMW B57)...

Načeloma ga delajo v Franciji, čeprav lastnik je pa Anglež. Motor je, kot je že omenjeno, BMWjev, torej načeloma Nemški. Šasije baje delajo na Portugalskem.

 

Motor zmore 183 kW in 550 Nm. Porabe nafte mi ni uspelo dobiti, ampak ko slišim, koliko porabijo sodobni bencinski SUVoidi, mislim, da neke bistvene razlike ni...

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Za ceno enega SUVoida se dobi lep, spodoben in uporaben avto s trilitrskim šestvalnim dizelskim motorjem (BMW B57)...

Načeloma ga delajo v Franciji, čeprav lastnik je pa Anglež. Motor je, kot je že omenjeno, BMWjev, torej načeloma Nemški. Šasije baje delajo na Portugalskem.

 

Motor zmore 183 kW in 550 Nm. Porabe nafte mi ni uspelo dobiti, ampak ko slišim, koliko porabijo sodobni bencinski SUVoidi, mislim, da neke bistvene razlike ni...

Kaj to naj bi bil kao nov Defender?

Malo jih je ostalo tapravih terencev...

Napisano (urejeno)

Ja, Land Rover se je "zaštihal", ko je nehal delati Defenderja. Pa je nekdo odkupil licenco in tudi stroje, zadevo malo posodobil, ampak pri tem ohranil vsestranskost, uporabnost in terenske sposobnosti in dobil avto, kjer naročila in povpraševanje presega proizvodne zmogljivosti. Nekako tako kot Jimny pri Suzukiju, kjer je cena prišla že do 35.000€, pa še je toliko povpraševanja, da ne utegnejo sproti dostaviti...

Popravljeno od Slivka
Pravopis
  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 20 minutami je AmpeR napisal:

Vpraši Dončiča, če ti jo donira. Alpa solidarno proda🤭

 

Sam res, a se ni par dni nazaj s tem prpeljal na tekmo?

33112_1.png

Napisano

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Saj se vsi nekaj napenjajo z elektriko, ampak čim je pa kaj malo bolj zahtevnega, je pa dizel ta glavni!

 

Čeprav so malo falili s to filozofijo: avto za okoli 56.500€ je malo predrag glede na namen, za katerega je izdelan...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.