Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Ma, sicer sem si ogledoval samo odbija?, ?eprav tudi sam avto ni napa?en, gume so pa tudi ta prave. Tako da, ja, pravzaprav kar vse troje...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Joj kak?en blesav tekst - men ni blo ?ist ni? sme?no. Avto je pa? uporabljal kot delovno sredstvo - a ?e bi bil pa s traktorjem za 100k? bi bilo pa OK? Novinarjem res tem zmanjkuje pol pa take bu?e trosijo.

33112_1.png

Napisano

Se je pa pokazalo to, kar sem ?e nekajkrat napisal: pri terencih mo? motorja in sposobnost podvozja izgubita vso prednost, ?e pnevmatike niso prave. Da v tisti bregec ni mogel potegniti niti prazne prikolice je kriv samo ne?en cestni profil pnevmatik. ?eprav, kolikor se iz posnetka vidi, mehaniko in podvozje ima dobro in razdeljevanje mo?i na kolesa tudi. Samo kaj, ko kolesa niso imela dobrega oprijema, da bi lahko to izkoristil...

 

Ja, pa eno je, da se odpelje po prikolico drv, drugo pa, da cel dan drvari. Ko pa zmanjka elektrike, pa kaj? Priklopi? na bukev? 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ja, pa eno je, da se odpelje po prikolico drv, drugo pa, da cel dan drvari. Ko pa zmanjka elektrike, pa kaj? Priklopi? na bukev? 

Zakuri?, z avtom vred  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

 

 

Napisano

?e ne bi vedel da je Mazda, bi mislil, da je Suzuki...

 

http://www.tradecarview.com/specifications/mazda/az-offroad/xc_at/8844/

 

http://yakmee.com/mazda-az+offroad

 

Mi je pa zanimivo, kako Suzuki Jimny in Lada Niva obvladujeta ?as. Sicer so Jimnya malo posodabljali (ampak res malo, vmes je tudi spremenil ime v Samurai), Lado Nivo pa so ?e manj posodabljali. In tako ju ?tancajo prakti?no nespremenjene prvega od leta 1970, drugega od leta 1977. In ?e vedno sta aktualna in ?e vedno se prodajata in ?e vedno sta na svojem podro?ju spo?tovana, vredna zaupanja in dovolj zmogljiva, da ?e po 40 letih kljubujeta konkurenci. Nekaj podobnega je tudi Land Rover Defender, ki pa so ga za?eli delati "?ele" leta 1983, a so ga tudi ?e nehali proizvajati... Tista dva mala kinderjaj?ka pa obvladujeta ?as. O?itno je Suzukiju in Ladi ?e v za?etku uspelo narediti popolno vozilo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?e ne bi vedel da je Mazda, bi mislil, da je Suzuki...

 

http://www.tradecarview.com/specifications/mazda/az-offroad/xc_at/8844/

 

http://yakmee.com/mazda-az+offroad

 

Mi je pa zanimivo, kako Suzuki Jimny in Lada Niva obvladujeta ?as. Sicer so Jimnya malo posodabljali (ampak res malo, vmes je tudi spremenil ime v Samurai), Lado Nivo pa so ?e manj posodabljali. In tako ju ?tancajo prakti?no nespremenjene prvega od leta 1970, drugega od leta 1977. In ?e vedno sta aktualna in ?e vedno se prodajata in ?e vedno sta na svojem podro?ju spo?tovana, vredna zaupanja in dovolj zmogljiva, da ?e po 40 letih kljubujeta konkurenci. Nekaj podobnega je tudi Land Rover Defender, ki pa so ga za?eli delati "?ele" leta 1983, a so ga tudi ?e nehali proizvajati... Tista dva mala kinderjaj?ka pa obvladujeta ?as. O?itno je Suzukiju in Ladi ?e v za?etku uspelo narediti popolno vozilo...

Saj je Suzuki  :D

 

https://sco.wikipedia.org/wiki/Mazda_AZ-Offroad

 

Motor je pa ultra velik  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

 

 

  • 2 meseca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Fotr je dal dvignit in pove?at nosilnost svojga terenca pa neke traktorske feltne & gume je gor nataknil. Zdj se ga ?e kr mal bojim da me ne povoz, bom pa vseen za eno zanimivo fotko nahitr zravn parkiru.

 

4f6d35a40ac231c6a8154fd1df1fd842.jpg

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?ist badass je tole :bravo: Pohval fotra, da je dobr ubodu. Jaz bi ?e mal (ene 5-10cm) vzmetenje dvignu pol je pa glavni car na cesti. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

a to je tud kemper?  :notworth:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prenosna hi?ka ja, baje je bil z njo gor ravno na meji nosilnosti po papirjih. Za dvigovat pa spu??at ma pa zdj vgrajen air ride, ne vem pa na kak?ni poziciji je na fotki. Pomoje neka srednja..

 

Letos mata staretdva v planu ponovit Corsico in bi bla rada mal bol po terenu :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 1 mesec kasneje...
  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

To je to! Meni je ful v?e?. Mogo?e to bo na? tertiary car.

Na? jimny bo zdaj star 20 let, ma ga je rja zelo na?ela. Podvozje ?e nekako je, ma spodnji del je zelo gniv.

 

?e ne pa ni terena, da ga ne premaga.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.