Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

moj link ste videli....pa sem bom rekel hiter voznik na varnih mestih (ne divjak) - to je 160 cca pa ?e nisem 8ce dosegel (2 x vsak dan webasto)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evole dokaz da golf VI dela bencin ko je ugasnjen (1.2 tsi) :) poglejte uro prej in pol, avto sem na vrhu klanca, ko je ?e kar nekaj ?asa kazalo 0 ugasnil zato se kilometri zgleda da niso kaj preve? vrteli :) ...narejeno pa je bilo cca. 1500m po klancu gor in dol, bremzanje z ro?no, in ob malo pomo?i sil teles v avtu (zibanjem) :bravo: , pri?gal sem ga to?no pred hrva?kim policajem na meji :P , je zmanjkal klanca :) ...to je pravi eko car :)

post-288-1294343625_thumb.jpg

post-288-1294343636_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men so vsec stevci od novih vw-jev

 

Tudi res lepo se vozi, pa ?e lepo prestave ti pi?e za ?altat :) je pa res 6ta totalno potovalna, ker skoraj ne regira na gas oz. zelooooo dolgo rabi, sploh ?e pride? tja pod 150km/h in pritisne?...mrtvilo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evole dokaz da golf VI dela bencin ko je ugasnjen (1.2 tsi) :) poglejte uro prej in pol, avto sem na vrhu klanca, ko je ?e kar nekaj ?asa kazalo 0 ugasnil zato se kilometri zgleda da niso kaj preve? vrteli :) ...narejeno pa je bilo cca. 1500m po klancu gor in dol, bremzanje z ro?no, in ob malo pomo?i sil teles v avtu (zibanjem) :bravo: , pri?gal sem ga to?no pred hrva?kim policajem na meji :P , je zmanjkal klanca :) ...to je pravi eko car :)

 

V ?tantgasu meni nara??a 10km / minuto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jz pa odkar sem nazaj dubu Galuno, mam porabo 7,1 (BC itak na Renojih ne la?e, vsaj men ne), tko da zdej ne vem kdo ma dizla! :harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne madmax ne razumes, jaz bom kupil nov avto, ne pa staro kanto...ne vem kaj ni jasno

takrat ko bom pa nov avto kupil bom zelo pozoren na porabo...

 

ne pozabi, da se peljem po 1000km (vcasih se vec) v kosu...kante ne pridejo v poste

 

tako da ja, bom mel i jare i pare :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vidim da tudi ti mene nisi ravno razumel....pod tdi starej?e zasnove sem imel v mislih kaj takega:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4378101&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4335463&show=1 :bravo:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4246542&show=1

 

motor je malce starej?i, ki po?re karkoli mu da? ;) get it?

 

 

?e pa so to zate stare kante, potem pa.... :notworth: ti predlagam kej takega: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2544009&show=1 1000km v kosu se ti bo zdelo pi?kin dim ;):zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kater del od "nov avto bom kupil" nisi razumel :D

 

nov avto pomeni letnik 2011 in 0km prevozenih

 

tak 1.9 tdi sem mel v nemciji in ni tok sparoven ko ga peljes hitro....tam sem mel porabo mogoce za 0.5l/100km nizjo kot s sedanjo mazdo, s tem da motor niti priblizno ni tok mocan...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nov avto bom kupil si omenil ?ele v svojem drugem od skupno treh odgovorov na moje pisanje...torej ko sem imel dva odgovora ?e za sabo...si pa staro kanto omenil v svojem prvem odgovoru in sem repliciral najprej na to....kapi????

v vsakem od tvojih odgovorov sem zaslutil posmeh in vzvi?enost in sva midva kar se te debate ti?e zaklju?ila...na takem nivoju se ne mislim pogovarjat.

 

zaradi mene si lahko kupi? ursusa :whatever:

 

 

over&out

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

stari ti mas neke komplekse/probleme...peace noben ti nic noce...no vsaj jaz ne

rock on :punk:

 

 

aja moj prvi post glede novega avta je bil "me zanima kaksno porabo ima mazda 3 CD116 (je lihkar prisel na trg) ker je kandidat"

ampak glavno, da is zaslutil vzvizenost (ocitno me poznas boljs kot jaz samega sebe)

 

no nima smisla vec pisat...skratka nc ti nocem, ce sem te uzalil pa se opravicujem, nikakor ni blo namerno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tak 1.9 tdi sem mel v nemciji in ni tok sparoven ko ga peljes hitro....tam sem mel porabo mogoce za 0.5l/100km nizjo kot s sedanjo mazdo, s tem da motor niti priblizno ni tok mocan...

 

ja to?no to... sploh ni ?paroven je pa res, da ve?ino take tedije kupujejo tisti, ki jim je 2.500 obratov na ?tevcu ?e groza in strah in so res pretirano mahnjeni na var?evanje. Pol pa ma? 4,5 porabe ampak to ?e vedno ne pomeni, da je avto ?parov?ek.

 

Par deci razlike v porabi med TDI 110KM v Golfu in 140KM v Mazdi nikakor ni vredno, ko za?uti? razliko v performansah :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja to?no to... sploh ni ?paroven je pa res, da ve?ino take tedije kupujejo tisti, ki jim je 2.500 obratov na ?tevcu ?e groza in strah in so res pretirano mahnjeni na var?evanje. Pol pa ma? 4,5 porabe ampak to ?e vedno ne pomeni, da je avto ?parov?ek.

 

Par deci razlike v porabi med TDI 110KM v Golfu in 140KM v Mazdi nikakor ni vredno, ko za?uti? razliko v performansah :hudicek:

 

ne vem, jaz bom nepristransko napisal, da zna biti tale TDI prvi avto, ki ga bom obdrzal po leasingu, ker me ne stane ni?...garancija 4 leta + mo?nost ?e 2h let za bore malo denarja, kljub 2ma super mazdama M5 CD143, CX7 LPG, no pa Xedos6 V6 moram priznati da me je tale avto bolj pozitivno presentil kot ?e noben dosedaj, .....?eprav sem bencin fan, je ob?utek v tem TDIju kot da ni navornik - zvok, handling, in kar je najpomembneje, pri mazdah je bil vedno moj ob?utek kot da nekaj manjka - predvsem v uporabnih zadevah in takih minimalnih malenkostih da se smejis....

 

?re vse skupaj ni? pa ga ne ?param, ista mazda6 (ma?ina) TX plus al kaj ze z vsaj malo primerljivo opremo je bila 5000? drazja + 1 leto garancije manj, vsak novi model je 1000? drazji, ima pa manj....

 

Pa vse bolj me presene?a ko sli?im fante o napakah na novih avtih + odnosu mazda servisa v garanciji...na primer boj?ova sklopka, ja veste sklopka pa ni v garancijskem posegu ?zmeden??zmeden? itd...

 

Ni ve? vse v znamki, res pa da ime ma?ejo predvsem nesposobni servisi v slo...

 

Eto nepristrasnko....

 

nazaj k temi - v?eraj smo ?li na koncert colonie, ker smo malo zabluzili sem na AC dal gas - lj- Krsko-Lj 2xx km/h razen cestninske in vi?nje gore.

 

tank bo 6,8....moram tankat - pred potjo v KK pa je bil na 6,4 z webastom in podobnimi vo?njami.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej glavno je najt avto, ki ti je vsec...meni je sedanja 6ka ful vsec in vem da karkol bom mel po njej mi ne bo tok vsec....tudi nova 6-ka ne...

 

drugace pa 2.0 tdi je bil tud meni vsec (sploh zvok za dizla je super carski) edino porabe pa nisem mel tok nizke kot ti (je pa res, da sem peljal superba, ki je tezji/vecji in dsg pa se 225 gume)

z mojim nacinom voznje sem mel 1 liter visjo porabo kot ti

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem se odlo?il, da bom jutri 800km prevozil z namenom porabe, pa da vidimo, imam cel dan ?asa.

 

Pogruntal sem da TDIju bolj pa?e 'lena' vo?nja kot dinami?na (ne toliko lena da bi guzvo delal), le bolj umirjena - kar je ?ista kontra mazdinemu dizlu

 

me prav zanima kaksno porabo ima nova mazda 3 (motor 1.6 cd 116 konjev)...

ce je res nizka (se pravi manj kot 6) je kandidat...ker od zdaj naprej bom gledal samo porabo, jebes ti to

 

To je HDi motor, ki bi moral imeti nizko.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No evo - Praga, vo?nja po pameti, nekaj prehitevanj kamionov, s tem da je zjutraj bil ?e postanek v vrtcu in Pe?jaku, in BC ka?e 5,7L, kar je v realnosti 5,9 - odkar sem ga poleti kalibrirar v nulo mi z zimskimi la?e za 0,2, no mogo?e pa ne bo lagal.

 

Vse je v na?inu vo?nje, TDiju ve? kot pa?e da ?alta? pri 1500 ?e in kruza? okoli 2.000 rpm - 780km poti od tega samo ene 50km ni avtoceste, kruzal sem 140, v Sloveniji 120 ker je do Celja bil monsum zjutraj.

 

Tamkal ?e nisem, tako da pe? izra?un ?e ni mogo?, pravi namre? da bom naredil 1210km :), kar je ?isto mogo?e glede na kazalec.

 

?e pa ta avto pritisnem in vozim ?isto po pre?ernu je pa poraba okoli 7-7,5, to pomeni od prehitevanj, do gas na avtocesti...itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nebi rad dra?il pa vseeno vpra?am, ?e se pravilno spomnim sem jaz bil ednini butec ki ni navdu?en nad teko?o fazo LPG ?

 

Le zakaj cuka pri bolj praznem tanku, ker nima dovolj tlaka - oziroma nima konstantnega tlaka.

To se pri "navadnem" LPG sistemu ne more zgodit, oziroma se zgodi ko je povsem prazen in takrat samo preklopi na benz in tera? dalje.

Druga?e pa meni po cca 28 kkm prevo?enih na LPG nisem imel niti ene same te?ave, s hrva?kim plinom sem vedno naredil vsaj 50-100 km ve? kot z na?im, natankal sem ga do decilitra tolk kot pri nas. Sedanji lastnik je vesel ker se vozi na 8,5 litra LPG in nobenih te?av, prej je imel dizla in je rekel da ga stane malenkost manj kot dizel, skupaj z vzdr?evanjem.

 

Resni?no ne ?elim dra?iti, me pa dejansko zanima, kaj ti je mojster ki ti je vgradil rekel ko si mu povedal kaj se dogaja ?

 

---------------

 

Nebi rad dra?il pa vseeno vpra?am, ?e se pravilno spomnim sem jaz bil ednini butec ki ni navdu?en nad teko?o fazo LPG ?

>>Pravilno se spomni?,res edini butec, ki je imel neke pripombe in ni? konrektnega povedal.

?e si vedel kaj pametnega razlo?it na to temo, bi bilo dobrodo?lo,tako pa... je ?lo papa

Pa no?em dra?it ,res ne..

 

 

Le zakaj cuka pri bolj praznem tanku, ker nima dovolj tlaka - oziroma nima konstantnega tlaka.

>> Tu zna bit problem...vendar ni logi?no! Sistem ima, enako kot bencinski , ?rpalko, ki dostavljka teko? plin na injektorje ,

ti porabijo, kolker rabijo (preve? ) ,vi?ek se po povratnem vodu vra?a v tank..

 

Tlak naj bi bil torej konstanten ,neglede na razmere ,polnost tanka ,zunanje teperature, kajvem ?esa ?e..

Po teoriji .

Praksa je ?al druga?na.

 

Bistvo problema je bolj verjetno v ra?unalni?ki kontroli vsega dogajanja...ki je ni, oziroma, plinski sistem nima lastnega ra?.

(kot je obi?ajno za klasi?ni sistem) temve? ga nadzoruje originalno ,bencinsko programje...

Lastne pameti ima menda samo toliko, da preklopi na plin, potem pa dalje krmili ra?. od mazde.

 

Lastnosti plina in bencina pa menda le niso v piko identi?ne

Torej je pri?akovati ,da motor v mejnih pogojih, ob speljavanju ali recimo redline obratih, ne more enako

delovati na plin kot bencin.

 

Mogo?e plin ob nizkih temperaturah rabi ,nekoliko druga?en timing vbrizgavanja, ki ga bencinska pamet ne pozna in evo ..

tu je moj problem..!

 

 

 

To se pri "navadnem" LPG sistemu ne more zgodit, oziroma se zgodi ko je povsem prazen in takrat samo preklopi na benz in tera? dalje.

Druga?e pa meni po cca 28 kkm prevo?enih na LPG nisem imel niti ene same te?ave, s hrva?kim plinom sem vedno naredil vsaj 50-100 km

ve? kot z na?im, natankal sem ga do decilitra tolk kot pri nas. Sedanji lastnik je vesel ker se vozi na 8,5 litra LPG in nobenih te?av, prej je imel dizla

in je rekel da ga stane malenkost manj kot dizel, skupaj z vzdr?evanjem.

>> Ja ,to bi si tudi jaz ?elel..

 

 

 

Resni?no ne ?elim dra?iti, me pa dejansko zanima, kaj ti je mojster ki ti je vgradil rekel ko si mu povedal kaj se dogaja ?

>>Ravno smo spet v kontaktu, zmenil smo se ,da ?e tank odprejo in pogledajo kaj je not.

Tega do sedaj ?e niso naredili.

Menda ga dobijo od proizvajalca kompletnega ,zape?atnega, z vgrajeno pumpo,vsemi priklju?ki in se ob monta?i z njim sploh ne ukvarjajo..!

Sva?ta..

 

Evo, po?asi si tudi sam nabiram neko znanje ,sicer hardway,z izku?njami na lastni ko?i ,pa vendar.

Naslednji? dam vgradit klasiko ,ko jo vozim eno leto, bom pa ?e znal kaj odgovorit na tvoje vpra?anje spred dobrega leta..

Pa ne dra?im, resni?no ne.. ;)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

privla?no se sli?i, ker ne vrtajo lukenj v sesalni kolektor ampak naj bi ?lo pa istih linijah kot bencin. tudi meni se je, vendar me je cena ?e v ?tartu odvrnila tako da sploh nisem naprej raziskoval.

 

ampak ?e sem po?ten imam tudi s tem sistemom kar precej sranja, pa RES ni lepo narejen. sem kar razocaran, ceprav je "customer support" super je vse ostalo tako na pol.

nevem koliko sovpada plin/zretje olja, ampak prej ga ni zrl. zdle pozimi ga na roke na plin preklapljam ker ko se sam a.) crkne b.) zacne masino trest tk da me srce boli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil povod pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
    • Bože mili, sami glupi narodi nas obkrožajo 😀
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.