Skoči na vsebino

Prodaja mazde in nakup novega avta!


PeW

Priporočeno sporočilo

pred 21 minutami je Boss napisal:

... se pravi se nas je vse privoščil u neko zgodbo o dizlu, 4x4 pa 7 sedežev. Jaz se pa neki za đabe trudim pa mu iščem primerne avte... :whatever:

Na koncu bo gajbica G122 avtomatik pa zavesce bo doplaču. :lol:

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Helow i am back 😎

 

Ka pravte?? Res da ma malo mucho sfuranih ampak zgleda soliden razen zadnjega briaalca 😂 nekdo jo je vozil vozil 😅

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Takumi Plus-MAX OPREMA-SLO, letnik:2018,16900 EUR :: www.Avto.net ::

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je qwerty napisal:

Helow i am back 😎

 

Ka pravte?? Res da ma malo mucho sfuranih ampak zgleda soliden razen zadnjega briaalca 😂 nekdo jo je vozil vozil 😅

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Takumi Plus-MAX OPREMA-SLO, letnik:2018,16900 EUR :: www.Avto.net ::

 

Preveri da so 2x menjal svečke, barvo zavorne tekočine, barvo hladilne tekočine, preveri zadnje zavore debelino (pri tej km morajo biti že kar znucane)

 

Če se ti zdi ok se nimaš kaj sekirat pomoje - razen poklopljivih špeglov, tisto ribne na 3 leta

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je qwerty napisal:

Helow i am back 😎

 

Ka pravte?? Res da ma malo mucho sfuranih ampak zgleda soliden razen zadnjega briaalca 😂 nekdo jo je vozil vozil 😅

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Takumi Plus-MAX OPREMA-SLO, letnik:2018,16900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Pismu Qwerty pa kje si ti bil zadnjih 5 let?

 

Lepo, da si se oglasil. :punk:

 

Gleda avta pa takole.... Glede na kilometre in letnik je tole delalo precej dolgih voženj, kar načeloma ne bi smel bit problem. Boljš to kot pa cincanje z mrzlim motorjem vsak dan 5-6km po mestu. Pejd ga pogledat, preveri a ni bil kej fejst zaleten. Pol pa če bo še testna ok ne vidim problema, da ne bi naredil še nadaljnih 200kkm.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Slivka napisal:

Odločitev je padla.

 

Se bom pridružil "Alex-klubu"...


Glede na to, da premium CX-30 skoraj gotovo ne bo zapeljala v tvojo garazo… ;) bi prej rekel, da bos zacel igrati kitaro :D … 

  • Haha 7
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Kakšen pa je "Alex klub" ? Mislim, o čem se gre to?

 

Zarečen kruh pa to...

 

Alex je dolga leta govoril, da SUV ne bo njegovo prevozno sredstvo. Zdaj ga pa ne more prehvalit...

 

Tudi jaz sem nekaj govoril. Koliko bom to potem hvalil, bomo pa še videli...

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je NevLado napisal:

Preveri da so 2x menjal svečke, barvo zavorne tekočine, barvo hladilne tekočine, preveri zadnje zavore debelino (pri tej km morajo biti že kar znucane)

 

Če se ti zdi ok se nimaš kaj sekirat pomoje - razen poklopljivih špeglov, tisto ribne na 3 leta

 

Kaj je to kaka fora pr Mazdi za barvo? Nikol pr vseh avtih nism tega gledal 🤷

Poklopljiva ogledala mam vedno odprta, ce se ne da izklopit pa brez varovalke tak da me boli bingelj ce ne delajo 👌😂

 

pred 2 urama je Boss napisal:

 

Pismu Qwerty pa kje si ti bil zadnjih 5 let?

 

Lepo, da si se oglasil. :punk:

 

Gleda avta pa takole.... Glede na kilometre in letnik je tole delalo precej dolgih voženj, kar načeloma ne bi smel bit problem. Boljš to kot pa cincanje z mrzlim motorjem vsak dan 5-6km po mestu. Pejd ga pogledat, preveri a ni bil kej fejst zaleten. Pol pa če bo še testna ok ne vidim problema, da ne bi naredil še nadaljnih 200kkm.

 

Uuuuf stari... Na francozih sem se skrival... Sej tu pa tam sem mal snajpnu forum... Vidm da so me iz moderatorja skinal... Drugace pa cuj drzimo se... Mal se odlocam med tole 6ko pa spogledoval sem ae s CX50 sam so lizingi tok dragi da jebe...s to.. naj si ga v crno lukno vtaknejo.. drugace pa familjarno... Mam pupo 1 leto pa 4 mesce staro pa nucam velik avto ker moja misli da mava trojcke 😂😂 

  • Všeč 6
  • Haha 2

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je qwerty napisal:

 

Kaj je to kaka fora pr Mazdi za barvo? Nikol pr vseh avtih nism tega gledal 🤷

Poklopljiva ogledala mam vedno odprta, ce se ne da izklopit pa brez varovalke tak da me boli bingelj ce ne delajo 👌😂

 

 

Uuuuf stari... Na francozih sem se skrival... Sej tu pa tam sem mal snajpnu forum... Vidm da so me iz moderatorja skinal... Drugace pa cuj drzimo se... Mal se odlocam med tole 6ko pa spogledoval sem ae s CX50 sam so lizingi tok dragi da jebe...s to.. naj si ga v crno lukno vtaknejo.. drugace pa familjarno... Mam pupo 1 leto pa 4 mesce staro pa nucam velik avto ker moja misli da mava trojcke 😂😂 

Jah če te župce v avtu zgledajo temne in črne barve, potem al niso ble menjane al je blo pa kej narobe... en lep indikator stanja je za kateri koli avto, ne samo Mazde

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je qwerty napisal:

Helow i am back 😎

 

Ka pravte?? Res da ma malo mucho sfuranih ampak zgleda soliden razen zadnjega briaalca 😂 nekdo jo je vozil vozil 😅

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Takumi Plus-MAX OPREMA-SLO, letnik:2018,16900 EUR :: www.Avto.net ::

 

Kje si se pa ti skrival ta leta? 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je qwerty napisal:

V Celju 😂😂 sem se ziv to pa 😂😂 sam Mazde nism mel...

 

 

Kaj pa tole? 

 

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=18061270

Jaz ti predlagam, da greš malo probat G165 ročni, G194 avtomatik, D175 avtomatik... To so zares trije različni svetovi, odvisno kak tip avta iščeš.

 

Če bi imel dizla, glej 2017 letnik pa naprej, ker ima motor neke izboljšave. V splošnem tako glede na forum imajo dizli pri visokih kilometrih težnjo po težavah z zabijanjem raznih eko stvari, sploh če delaš malo km na dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je qwerty napisal:

V Celju 😂😂 sem se ziv to pa 😂😂 sam Mazde nism mel...

 

 

Kaj pa tole? 

 

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=18061270

To vleče kot vlečni konj. Mazdini dizli so načeloma vzdržljivi in dokaj varčni. 

Pojdi na poskusno vožnjo pa boš videl, ali ti ustreza. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

To vleče kot vlečni konj. Mazdini dizli so načeloma vzdržljivi in dokaj varčni. 

Pojdi na poskusno vožnjo pa boš videl, ali ti ustreza. 

 

Ma ja bom sel na test ce je tko 👌

 

pred 4 urami je Shrek napisal:

Za malega otroka bi jaz gledal avto z drsnimi vrati. 

 

Nimam potrebe mam sedez ko se na ven obrne 💪

 

pred 4 urami je mazdaman napisal:

Querty welcome back.

 

 

Tnx ✌️

 

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Sej ne rabiš met mazde da si tukaj na forumu? emoji16.png

Jaz imam tako 2017 letnik emoji4.png vzorno vzdrževana.

 

Ko bi ti vedel kaj sem ze vse vmes mel... Vse od 750i V8 biturbo bmw pa do 1.6dci Talismana, pa vmes kaka Laguna, kak hot hatch,... 

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.