Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Aja, da je? No vsaj nekaj :D

?e ti je vsaj malo jasno ve?, da mrzlega motorja pa? ni dobro terat. Tako kot se ?lovek ogreva pred aktivnostjo, je tukaj isto. Ampak sej pravim, veliko ljudi o tem ne razmi?lja, in jih boli patak :D

  • Odgovori 116
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

KAr moram dati plus exeotu, poleti in v vro?ini avto dela (ventilacija in hlajenje) tudi ?e ga ugasne? takoj ?e cca 10 min da shladi turbino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v navodilih lepo pi?e, da se mrzel avto ne goni, ter pri turbo motorjih, da mora? po dalj?i vo?nji po avtocesti ali pod ve?jo obremenitvijo, pred uga?anjem motor pustiti v prostem teku ?e nekaj ?asa...

 

brez skrbi, da so navodila napisana kot je treba ;)

 

sem neko? ?e po forumu lepil izvle?ek iz navodil, kjer je omenjeno ravnanje s turbino

 

Js jo pol 85% samo ogrevam in vozim sabo, 10% cajta jo ohlajam, 5% cajta pa uporabljam. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

KAr moram dati plus exeotu, poleti in v vro?ini avto dela (ventilacija in hlajenje) tudi ?e ga ugasne? takoj ?e cca 10 min da shladi turbino

 

Kaj ti dela motor se ugasne po 10 min?

ali ima elektro ?rpalko za pogon hladilne teko?ine kakor tudi elektro ?rpalko za mazalno olje? :ne vem:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kaj ti dela motor se ugasne po 10 min?

ali ima elektro ?rpalko za pogon hladilne teko?ine kakor tudi elektro ?rpalko za mazalno olje? :ne vem:

 

Ima posebno tipalo za temperaturo motorja in odvaja topel zrak ter ?iba hladilno, vmes pa sli?i? kako dela klak, klak...ko spu??a pritisk na ventilu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

KAr moram dati plus exeotu, poleti in v vro?ini avto dela (ventilacija in hlajenje) tudi ?e ga ugasne? takoj ?e cca 10 min da shladi turbino

 

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Se strinjam s Kaalmanom: sicer nimam pri sebi navodil, ampak ?e me spomin ne vara, pi?e, da je potrebno pri hladnem zagonu po?akati pol minute ali nekaj takega in ?ele potem speljati, ter da je treba po hitri in ?portni vo?nji zadnjih par km voziti bolj umirjeno in ?ele nato ugasniti avto.

 

V tem stilu. :punk:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

si hotel kaj dodati? :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ima posebno tipalo za temperaturo motorja in odvaja topel zrak ter ?iba hladilno, vmes pa sli?i? kako dela klak, klak...ko spu??a pritisk na ventilu

 

Ja in svizec zavije ?okolado.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja in svizec zavije ?okolado.

 

ti bom demonstriral - nisem verjel sam...sam mora bit vro?e :)

 

?e 'uradna razlaga na audijevi strani'

The car shuts down in stages. A sort of phased power management. You can often hear clicks and noises after the engine is off. Audi has this function to assist the engine in cooling down"

 

 

t.i. reverse cooling po ugasnjeni ma?ini - ima dodatno pumpico

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A mi lahko ?e da? sliko tvoje ?rpalke za vodo(auxilary coolant pump) s tvojega avta ?

Pa dvosmerno cev bi tud rad vidu, ?e se da.

 

Men tud poka pa ne zarad tega. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A mi lahko ?e da? sliko tvoje ?rpalke za vodo(auxilary coolant pump) s tvojega avta ?

Pa dvosmerno cev bi tud rad vidu, ?e se da.

 

Men tud poka pa ne zarad tega. :hudicek:

 

Zakaj bi ?aril po avtu, a je te?ko verjeti da ma nek avto tehnologijo brata v sebi? :ne vem:

Saj ti pravim gas na morje pa ti pokazem ko se ugasne avto, sli?i se obtok vode ampak le ob odprti haubi, ko se ugasne ventilator, ki tudi seveda lavfa + spu??anje kompresije turbine

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj bi ?aril po avtu, a je te?ko verjeti da ma nek avto tehnologijo brata v sebi? :ne vem:

Saj ti pravim gas na morje pa ti pokazem ko se ugasne avto, sli?i se obtok vode ampak le ob odprti haubi, ko se ugasne ventilator, ki tudi seveda lavfa + spu??anje kompresije turbine

 

Tole pa spusti, ker se ti bo kdo smejal.

Ko se motor ustavi, se ustavi turbina in ni nobenega pritiska ve? v sistemu, kompresija pa je samo v cilindrih.

 

 

Po tvoje bi fen ko ga ugasne? mogu po?asi ?e spustit tlak. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tole pa spusti, ker se ti bo kdo smejal.

Ko se motor ustavi, se ustavi turbina in ni nobenega pritiska ve? v sistemu, kompresija pa je samo v cilindrih.

Po tvoje bi fen ko ga ugasne? mogu po?asi ?e spustit tlak. :D

 

no ja detajlov ne poznam...

vem pa da se sistem lahko nadgradi z ultra dragim ?ibedahdom na son?ne celice, ki napaja akomulator + vklopi klimo parkiranega avta na minimum...torej mora biti v avtu dodatna oprema ?e v standardu za pogajanje stvari.

 

Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an..:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no ja detajlov ne poznam...

vem pa da se sistem lahko nadgradi z ultra dragim ?ibedahdom na son?ne celice, ki napaja akomulator + vklopi klimo parkiranega avta na minimum...torej mora biti v avtu dodatna oprema ?e v standardu za pogajanje stvari.

 

Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an..:)

 

?lovek , klima dela samo ko laufa motor, ker kompresor 100% ne dela samo na ?trom, pomoje ti samo vklopi ventilacijo, kot z webastom. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kako da ne. Enkrat sem bral test elektri?nega avta (ne spomnim se kateri je bil) tam klima dela. Je pa res, da ma potem precej manj?o avtonomijo :)

 

Ampak dobr, to je druga klasa.

Napisano

?lovek , klima dela samo ko laufa motor, ker kompresor 100% ne dela samo na ?trom, pomoje ti samo vklopi ventilacijo, kot z webastom. :ne vem:

 

?uj nabermo 2500e pa probajmo :hohoho:

ventilacija sama vpra?anje ?e kaj pomaga, mogo?e res....saj res saj lahko z webastom probam damo na zra?enje :)

 

Kako da ne. Enkrat sem bral test elektri?nega avta (ne spomnim se kateri je bil) tam klima dela. Je pa res, da ma potem precej manj?o avtonomijo :)

 

Ampak dobr, to je druga klasa.

 

mora podpirati elektro pogon - ma ajvar point, ?e se ne motim obstaja na svetu samo ena taka klima, ki jih v hibride benz/elektro vgrajujejo

 

nikjer v opisu tega sistema na solarne celice ne pi?e natan?no kako dela, samo parkiran avto lahko z ventilatorjem samo ?e ve? vro?ine pobere z asfalta :party0035:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po meni znanih podatkih turbine hladi le in samo olje. hladilna teko?ina ne gre skozi. Tista s pritiskom po uga?anju avta je res malo bosa a vsak ne ve vsega. Da bi klima delala na celice.... Glejte kompresor pobere kar nekaj KM, pri slabsih avtih jo uga?ajo za prehitevat, torej govorimo o ve? KM, jes? torej mirno lahko re?emo ve? Kw. Nikakor ne znamo se potegnit tega iz celic. zal.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Js imam oboje olje in vodo in vse dizl 6ke tudi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa res. Tole je iz mazda foruma:

 

 

 

Pic shows top port for oil inlet. The chamber just below the shaft catches the oil exiting the bearings, and drops it out a bottom port.

 

Pic also shows a side port for the coolant, and the bigger lower chamber for coolant flow. Coolant enters and exits the side ports. Another part of the coolant path is seen as a dark spot just to the right of the upper oil inlet.

post-5237-1307619267_thumb.jpg

Napisano

Water cooled je sigurno tudi.

 

ampak nekaj je na tem avtu, kar bo treba globje pogledat ob pepsiju

 

The most powerful Diesel engine on the new Exeo delivers 170 hp (125 kW). This performance figure stems from greater turbo pressure and enhanced water pump, as well as the addition of a double intercooler as the one on the 143 hp version. It delivers a maximum engine torque of 350 Nm between 1,750 and 2,500 rpm, and despite its power surge, combined fuel consumption is only 5.9 litres for every 100 kilometres, with emission levels of 153 g of CO2 per kilometre.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Water cooled je sigurno tudi.

 

ampak nekaj je na tem avtu, kar bo treba globje pogledat ob pepsiju

 

The most powerful Diesel engine on the new Exeo delivers 170 hp (125 kW). This performance figure stems from greater turbo pressure and enhanced water pump, as well as the addition of a double intercooler as the one on the 143 hp version. It delivers a maximum engine torque of 350 Nm between 1,750 and 2,500 rpm, and despite its power surge, combined fuel consumption is only 5.9 litres for every 100 kilometres, with emission levels of 153 g of CO2 per kilometre.

 

Pa ve? da ima ?e vedno manj kilovatov kot M6 143 konjev ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ve? da ima ?e vedno manj kilovatov kot M6 143 konjev ?

 

a?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vidim, da bom mogu ve?krat odpreti tale koti?ek z okvarami.

 

Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an..:)

 

Temu se re?e oil cooler. Intercooler hladi zrak, ki ga turbina kompresira in po?lje v motor. Ker se stisnjen zrak segreje (pa ?e ?ez vro?o turbino gre) je vmes ta intercooler, ki hladi ta zrak in tako ima motor ve?jo mo? in manj?o mo?nost klenkanja. Torej Jures tamo?en dizel ima dva hladilnika zraka in ne vode ali olja ali ?esarkoli!

Tule se lepo vidi razliko. Uno spodaj (z modrimi objemkami) je intercooler in ima velike cevi ki grejo od turbine do lopute plina. Uno zgoraj (manj?i) je pa oljni hladilnik, ki je lahko priklopljen pri oljnem hladilniku, v blok itd...

Objavljena slika

 

Po meni znanih podatkih turbine hladi le in samo olje. hladilna teko?ina ne gre skozi.

O ja majster pa gre. ?e ?ez turbino mojega zdaj ?e 20 let starega Nissana sta ?la olje IN voda. Olje jo podma?e, voda pa hladi. Oboje v turbini sicer zavre zato ko ugasne? (tudi, ?e ga prej ?e ?para?) sli?i? brbotanje vode, ki se nahaja v turbini in ceveh okoli nje.

 

Klima pobere kar nekaj konjev, tu ni vpra?anja. Ne vem to?no ampak nekje sem gledal dyno graf avtomobila z vklopljeno in izklopljeno klimo. Razlika je bila mislim, da ?ez 10 konjev na Civicu 1,4. Imajo pa eni avti to urejeno tako, da se pri polnem gasu izklopi. Isto praksa iz Nissana.

 

Elektro avti imajo klimo ampak doseg se zmanj?a za skoraj polovico. :vskalo:

 

?ibedah s son?nimi celicami je imel ?e Xedos 9.

Objavljena slika

 

?e kaj? :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.