Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Aja, da je? No vsaj nekaj :D

?e ti je vsaj malo jasno ve?, da mrzlega motorja pa? ni dobro terat. Tako kot se ?lovek ogreva pred aktivnostjo, je tukaj isto. Ampak sej pravim, veliko ljudi o tem ne razmi?lja, in jih boli patak :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 116
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

KAr moram dati plus exeotu, poleti in v vro?ini avto dela (ventilacija in hlajenje) tudi ?e ga ugasne? takoj ?e cca 10 min da shladi turbino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v navodilih lepo pi?e, da se mrzel avto ne goni, ter pri turbo motorjih, da mora? po dalj?i vo?nji po avtocesti ali pod ve?jo obremenitvijo, pred uga?anjem motor pustiti v prostem teku ?e nekaj ?asa...

 

brez skrbi, da so navodila napisana kot je treba ;)

 

sem neko? ?e po forumu lepil izvle?ek iz navodil, kjer je omenjeno ravnanje s turbino

 

Js jo pol 85% samo ogrevam in vozim sabo, 10% cajta jo ohlajam, 5% cajta pa uporabljam. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

KAr moram dati plus exeotu, poleti in v vro?ini avto dela (ventilacija in hlajenje) tudi ?e ga ugasne? takoj ?e cca 10 min da shladi turbino

 

Kaj ti dela motor se ugasne po 10 min?

ali ima elektro ?rpalko za pogon hladilne teko?ine kakor tudi elektro ?rpalko za mazalno olje? :ne vem:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ti dela motor se ugasne po 10 min?

ali ima elektro ?rpalko za pogon hladilne teko?ine kakor tudi elektro ?rpalko za mazalno olje? :ne vem:

 

Ima posebno tipalo za temperaturo motorja in odvaja topel zrak ter ?iba hladilno, vmes pa sli?i? kako dela klak, klak...ko spu??a pritisk na ventilu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

KAr moram dati plus exeotu, poleti in v vro?ini avto dela (ventilacija in hlajenje) tudi ?e ga ugasne? takoj ?e cca 10 min da shladi turbino

 

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam s Kaalmanom: sicer nimam pri sebi navodil, ampak ?e me spomin ne vara, pi?e, da je potrebno pri hladnem zagonu po?akati pol minute ali nekaj takega in ?ele potem speljati, ter da je treba po hitri in ?portni vo?nji zadnjih par km voziti bolj umirjeno in ?ele nato ugasniti avto.

 

V tem stilu. :punk:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima posebno tipalo za temperaturo motorja in odvaja topel zrak ter ?iba hladilno, vmes pa sli?i? kako dela klak, klak...ko spu??a pritisk na ventilu

 

Ja in svizec zavije ?okolado.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja in svizec zavije ?okolado.

 

ti bom demonstriral - nisem verjel sam...sam mora bit vro?e :)

 

?e 'uradna razlaga na audijevi strani'

The car shuts down in stages. A sort of phased power management. You can often hear clicks and noises after the engine is off. Audi has this function to assist the engine in cooling down"

 

 

t.i. reverse cooling po ugasnjeni ma?ini - ima dodatno pumpico

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mi lahko ?e da? sliko tvoje ?rpalke za vodo(auxilary coolant pump) s tvojega avta ?

Pa dvosmerno cev bi tud rad vidu, ?e se da.

 

Men tud poka pa ne zarad tega. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mi lahko ?e da? sliko tvoje ?rpalke za vodo(auxilary coolant pump) s tvojega avta ?

Pa dvosmerno cev bi tud rad vidu, ?e se da.

 

Men tud poka pa ne zarad tega. :hudicek:

 

Zakaj bi ?aril po avtu, a je te?ko verjeti da ma nek avto tehnologijo brata v sebi? :ne vem:

Saj ti pravim gas na morje pa ti pokazem ko se ugasne avto, sli?i se obtok vode ampak le ob odprti haubi, ko se ugasne ventilator, ki tudi seveda lavfa + spu??anje kompresije turbine

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj bi ?aril po avtu, a je te?ko verjeti da ma nek avto tehnologijo brata v sebi? :ne vem:

Saj ti pravim gas na morje pa ti pokazem ko se ugasne avto, sli?i se obtok vode ampak le ob odprti haubi, ko se ugasne ventilator, ki tudi seveda lavfa + spu??anje kompresije turbine

 

Tole pa spusti, ker se ti bo kdo smejal.

Ko se motor ustavi, se ustavi turbina in ni nobenega pritiska ve? v sistemu, kompresija pa je samo v cilindrih.

 

 

Po tvoje bi fen ko ga ugasne? mogu po?asi ?e spustit tlak. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pa spusti, ker se ti bo kdo smejal.

Ko se motor ustavi, se ustavi turbina in ni nobenega pritiska ve? v sistemu, kompresija pa je samo v cilindrih.

Po tvoje bi fen ko ga ugasne? mogu po?asi ?e spustit tlak. :D

 

no ja detajlov ne poznam...

vem pa da se sistem lahko nadgradi z ultra dragim ?ibedahdom na son?ne celice, ki napaja akomulator + vklopi klimo parkiranega avta na minimum...torej mora biti v avtu dodatna oprema ?e v standardu za pogajanje stvari.

 

Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an..:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ja detajlov ne poznam...

vem pa da se sistem lahko nadgradi z ultra dragim ?ibedahdom na son?ne celice, ki napaja akomulator + vklopi klimo parkiranega avta na minimum...torej mora biti v avtu dodatna oprema ?e v standardu za pogajanje stvari.

 

Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an..:)

 

?lovek , klima dela samo ko laufa motor, ker kompresor 100% ne dela samo na ?trom, pomoje ti samo vklopi ventilacijo, kot z webastom. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?lovek , klima dela samo ko laufa motor, ker kompresor 100% ne dela samo na ?trom, pomoje ti samo vklopi ventilacijo, kot z webastom. :ne vem:

 

?uj nabermo 2500e pa probajmo :hohoho:

ventilacija sama vpra?anje ?e kaj pomaga, mogo?e res....saj res saj lahko z webastom probam damo na zra?enje :)

 

Kako da ne. Enkrat sem bral test elektri?nega avta (ne spomnim se kateri je bil) tam klima dela. Je pa res, da ma potem precej manj?o avtonomijo :)

 

Ampak dobr, to je druga klasa.

 

mora podpirati elektro pogon - ma ajvar point, ?e se ne motim obstaja na svetu samo ena taka klima, ki jih v hibride benz/elektro vgrajujejo

 

nikjer v opisu tega sistema na solarne celice ne pi?e natan?no kako dela, samo parkiran avto lahko z ventilatorjem samo ?e ve? vro?ine pobere z asfalta :party0035:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po meni znanih podatkih turbine hladi le in samo olje. hladilna teko?ina ne gre skozi. Tista s pritiskom po uga?anju avta je res malo bosa a vsak ne ve vsega. Da bi klima delala na celice.... Glejte kompresor pobere kar nekaj KM, pri slabsih avtih jo uga?ajo za prehitevat, torej govorimo o ve? KM, jes? torej mirno lahko re?emo ve? Kw. Nikakor ne znamo se potegnit tega iz celic. zal.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa res. Tole je iz mazda foruma:

 

 

 

Pic shows top port for oil inlet. The chamber just below the shaft catches the oil exiting the bearings, and drops it out a bottom port.

 

Pic also shows a side port for the coolant, and the bigger lower chamber for coolant flow. Coolant enters and exits the side ports. Another part of the coolant path is seen as a dark spot just to the right of the upper oil inlet.

post-5237-1307619267_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Water cooled je sigurno tudi.

 

ampak nekaj je na tem avtu, kar bo treba globje pogledat ob pepsiju

 

The most powerful Diesel engine on the new Exeo delivers 170 hp (125 kW). This performance figure stems from greater turbo pressure and enhanced water pump, as well as the addition of a double intercooler as the one on the 143 hp version. It delivers a maximum engine torque of 350 Nm between 1,750 and 2,500 rpm, and despite its power surge, combined fuel consumption is only 5.9 litres for every 100 kilometres, with emission levels of 153 g of CO2 per kilometre.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Water cooled je sigurno tudi.

 

ampak nekaj je na tem avtu, kar bo treba globje pogledat ob pepsiju

 

The most powerful Diesel engine on the new Exeo delivers 170 hp (125 kW). This performance figure stems from greater turbo pressure and enhanced water pump, as well as the addition of a double intercooler as the one on the 143 hp version. It delivers a maximum engine torque of 350 Nm between 1,750 and 2,500 rpm, and despite its power surge, combined fuel consumption is only 5.9 litres for every 100 kilometres, with emission levels of 153 g of CO2 per kilometre.

 

Pa ve? da ima ?e vedno manj kilovatov kot M6 143 konjev ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim, da bom mogu ve?krat odpreti tale koti?ek z okvarami.

 

Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an..:)

 

Temu se re?e oil cooler. Intercooler hladi zrak, ki ga turbina kompresira in po?lje v motor. Ker se stisnjen zrak segreje (pa ?e ?ez vro?o turbino gre) je vmes ta intercooler, ki hladi ta zrak in tako ima motor ve?jo mo? in manj?o mo?nost klenkanja. Torej Jures tamo?en dizel ima dva hladilnika zraka in ne vode ali olja ali ?esarkoli!

Tule se lepo vidi razliko. Uno spodaj (z modrimi objemkami) je intercooler in ima velike cevi ki grejo od turbine do lopute plina. Uno zgoraj (manj?i) je pa oljni hladilnik, ki je lahko priklopljen pri oljnem hladilniku, v blok itd...

Objavljena slika

 

Po meni znanih podatkih turbine hladi le in samo olje. hladilna teko?ina ne gre skozi.

O ja majster pa gre. ?e ?ez turbino mojega zdaj ?e 20 let starega Nissana sta ?la olje IN voda. Olje jo podma?e, voda pa hladi. Oboje v turbini sicer zavre zato ko ugasne? (tudi, ?e ga prej ?e ?para?) sli?i? brbotanje vode, ki se nahaja v turbini in ceveh okoli nje.

 

Klima pobere kar nekaj konjev, tu ni vpra?anja. Ne vem to?no ampak nekje sem gledal dyno graf avtomobila z vklopljeno in izklopljeno klimo. Razlika je bila mislim, da ?ez 10 konjev na Civicu 1,4. Imajo pa eni avti to urejeno tako, da se pri polnem gasu izklopi. Isto praksa iz Nissana.

 

Elektro avti imajo klimo ampak doseg se zmanj?a za skoraj polovico. :vskalo:

 

?ibedah s son?nimi celicami je imel ?e Xedos 9.

Objavljena slika

 

?e kaj? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
    • Golob je kriv... aja sej to ni pr nas. Mah sej je vseeno pod pernatim Taubijem, sem slišal, da mamo najdražji bencin. Tko pravijo tud na forumih in TikToku.
    • Dražji kot pri nas. 202 RDS, to google pravi 1.72€.   2 leti nazaj sem poleti v Italiji (Elba in Firenze) tankal po 2.1€. V Grčiji pa lani poleti poleti okoli 1.8€.   Imam kr srečo s ceno.
    • Sigurno je pa poceni🤣, bil v IT in sem bil primoran tankat na AC, imajo kar drag bencin (2.30 mislim da...oz.tak nekje).....je pa res da imajo pa večino ostalih zadev bistveno cenejših kot mi....v bistvu je severni del IT krepko pred nami....ne samo cene, tudi ponudba, odnos gostincev, cene v gostilnah, trgovinah (da o raznovrstnosti v neki navadni trgovini supermarketu ne govorim, dvomim da ima kaka aleja v lj na 10x vecji povrsini tako ponudbo)....se vidi da se italijancki znajo it biznis😉🤣
    • https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=19557553
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.