Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

ja turbine so na?eloma zelo dobre... v moji ?estki s skoraj 260K km ?e zmeraj dela ku ?us, s tem da je bil avto s?ipan ko je bil skoraj nov

trkam na les... :vskalo: da bo ?im dlje tako ker 1800 ?.....wooow

 

Pri normalni uporabi in malce merkanja pri mrzlem motorju in pri zelo segretem te turbine zdr?ijo ?e pa ?e. Na nekem tujem forumu se je nekdo pohvalu, da pri 380.000km je ?e vse OK in prva turbina.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 116
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Wow,se lahko pohvalimo,da imamo Porscheja :danzoman: ...mislim,del?ek Porscheja. sramezljiv

 

 

fantje pa ne vse dobesedno vzet... :blush:

tak komentar sem pa? pr majstrih dobu...

 

jest bi raj? vidu oz prebral kak?en uporaben komentar glede turbine oz servisa/popravila/nabave

 

kaj praute na obnovljene turbine ki jih prodajajo na bolhi in avto.netu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Ko je ?e ravno govora o turbini, imam tudi jas eno upra?anje in sicer ko pohodim plin do konca rabi turbina sekundo ali dve da se vklopi in potem potegne avto. Druga?e dela turbina bp. samo malo zamuja, kot re?eno sekundo ali dve se vklopi bolj pozno ko pohodim plin. Je to nrmalno ali bi se bilo treba oglasit na servisu da mi kaj nastavijo?

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni

sem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.

razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler.

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.

ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine...

 

hvala za odgovor

 

Mnja. Mam isti avto kot ti in ocitno mi ni sojeno, da bi delal tko kot je treba. Po nakupu (imel 83000 km) so mi menjal vztrajnik, cez 14 dni scv ventil, zdaj po pol leta in 27000 prevozenih (ter enemu servisu na 96000) mi je sla turbina + lezaji v motorju.

 

In to po zaslugi nekih bakrenih podlozk na sobah, ki zacnejo spuscat olje.

 

Stvar se je pa zacela tako, da sem opazil na ovinku, da se mi prziga lucka za olje. Ko sem pregledal nivo, sem dolil liter olja, ces, po 14000 pa ze spije kaksen liter, in je blo dalje vse normalno. Po enem tednu zacne piskat turbina, avto zacne slabo vlect in zmer bolj kadit. Se zapeljem do mehanika, olje na minimumu (pove za te podlozke, dolociva termin menjave - cez en tedn), ga nalije mal vec kot liter. Za kajenje avta in slabo vlecenje odgovora brez pregleda motorja logicno ne more dat.

 

Ko ga prpeljem na termin, opazi na tisti oljni mrezici ornk saje ter opilke srebrne barve, ki bi lahko bile od lezajev. Pove, da bi najrajs razdru motor, da nebi cez 1 mesec nazaj hodu z zaribano masino.

 

Ko motor razdre, ugotovi, da so lezaji fuc, ter da ima turbina luft - zato avto nikamor ni sel.

 

V glavnem, nimam srece. Ali me je nategnil prodajalec ali njega kdo prej, vedel ne bom verjetno nikoli.

 

Da pa me ne nategne se serviser, bi vas prosil, ce mi kdo zna okvirno povedat ceno delovne ure mehanika (okvirni cas razstavljanje/sestavljanje motorja, lezaji, menjava ostalih tekocin itd ...), ker bo to poleg turbine najvecji strosek tega vsega sranja, ker denar dajem ze iz fonda za dopust, na katerega mi ocitno letos ne bo ratalo it.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, so?ustvujem s tabo. Te podlo?ke so v bistvu serijski feller in posledi?no ti lahko gre turbina rakom ?vi?gat, ampak to Mazda ne priznava kot napako. Je** ga sad.

 

Tut jaz sem moral menjat turbino, le-ta je imela dovod olja ?isto zabit s sajami. Zdej, a je to zaradi tega, ker so podlo?ke spu??ale, pa so ?le saje zraven, al je to kaj v povezavi z DPF-jem in sajami...Skratka, ?e ne drugega si vsaj glede turbine lahko miren dokler bo? avto vozil.

 

Odvisno kdo ti bo to delal. ?e bo? ?el na uradni servis, potem ?e drugo leto ne bo za dopust. Kak soliden popoldanc ti bo pa za menjavo turbine vzel kakih 100?..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomojo da ?estka diesel pred FL pa po FL. Za te nove pa ne vem. Upam da ne ve?.

 

Kako se sploh vidi da so te podlo?ke zani? ?

Ali se jih da kupit, pa da ti jih zamenja kak?en mehanik, ali je to ekskluziva za poobla??ene servise ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti popije cca. 2 dcl na servisni interval je verjetno OK, ali ne ? <_<

 

bolj OK, kot pa da na servisni interval pridobi? pol litra al pa ?e ve? "olja", a ne SpEkTr :lol:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bolj OK, kot pa da na servisni interval pridobi? pol litra al pa ?e ve? "olja", a ne SpEkTr :lol:

 

Potem ima? ?esti servis zastonj olje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, jaz nisem imel ?e problema s povi?anjem olja. No 1 teden nazaj, ko sem gledal je blo na F. Mo?no, da ni bla 100% ravna podlaga, bom ob priliki ?e enkrat preveril.

 

Prej mi ga je pa zmanjkovalo... :angry: Razlogi znani :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pol? Je treba menjat podlo?ke in ?istit cedilo al ne? Govorim za M6 CD120 DPF letnik 2007.

 

Nekje sem bral da je pri DPF jkah ta te?ava odpravljena.

 

ajvar?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pol? Je treba menjat podlo?ke in ?istit cedilo al ne? Govorim za M6 CD120 DPF letnik 2007.

 

Nekje sem bral da je pri DPF jkah ta te?ava odpravljena.

 

ajvar?

 

?e se ne motim te?ave s podlo?kami so le pri motorjih s 136KM. Pri FL (kot je tvoja) pa jih ni ve?.

 

Za cedilo pa ne bi vedel ali je enako tudi pri faceliftanih in ali je ravno tako problemati?no.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim te?ave s podlo?kami so le pri motorjih s 136KM.

to?no. in vsem, ki imajo 02-05 mazdo6 136KM se brez menjave teh podlo?k, svetujem redno pregledovanje nivoja olja, ker ko ti enkrat svet lucka za olje, je ponavad ze krizno.

 

men je zarad teh podlo?k stvar sla naprej, le?aji + turbina, zato je bols met stroska z delom vred cca 100?, kot pa 1500? z rabljeno turbino.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
    • Golob je kriv... aja sej to ni pr nas. Mah sej je vseeno pod pernatim Taubijem, sem slišal, da mamo najdražji bencin. Tko pravijo tud na forumih in TikToku.
    • Dražji kot pri nas. 202 RDS, to google pravi 1.72€.   2 leti nazaj sem poleti v Italiji (Elba in Firenze) tankal po 2.1€. V Grčiji pa lani poleti poleti okoli 1.8€.   Imam kr srečo s ceno.
    • Sigurno je pa poceni🤣, bil v IT in sem bil primoran tankat na AC, imajo kar drag bencin (2.30 mislim da...oz.tak nekje).....je pa res da imajo pa večino ostalih zadev bistveno cenejših kot mi....v bistvu je severni del IT krepko pred nami....ne samo cene, tudi ponudba, odnos gostincev, cene v gostilnah, trgovinah (da o raznovrstnosti v neki navadni trgovini supermarketu ne govorim, dvomim da ima kaka aleja v lj na 10x vecji povrsini tako ponudbo)....se vidi da se italijancki znajo it biznis😉🤣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.