Skoči na vsebino

MOTO KOTIČEK

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem se vpisal v slovensko statistiko motoristov v pozitivnem smislu...

 

Na radar me niso dobili pri prekoracitvi, ker sem se tocno peljal, pa se 0.0 sem napihal, in to naenkrat in v sklopu akcije poostrenega nadzora nad motoristi :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nik?e male bata?e si gor na Bolho đal :lol: Tou meni gv??no nej praf, ka mam 46 ?tevilko.

Napisano

Nik?e male bata?e si gor na Bolho đal :lol: Tou meni gv??no nej praf, ka mam 46 ?tevilko.

 

ge man t?j 46 cifro... tou je od ?ene, ona t?j na velkoj nogej ?ivej ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e 14 dni z mulci potem pa spalka, ?otor, motor in :ouje: po prilogi . Crazy Litvanec pride dol....interesenti se lahko javite. Plan je 5.8 (odvisno od njegove gu?ve ?ez Poljske vasi...)

Highest_paved_roads_in_Europe.pdf

Alpe_2013.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aja to so nad 2000m, je pa ?e ene 15 prelazov 1000-2000m :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

danes do Balatona pa nazaj, vse skup preko 300 km :)

 

smo bli skoraj v Tihanyu... na poti nazaj pa ?e neke vrste voja?ki muzej na prostem...

 

http://www.mojalbum.com/kaalman/balaton-21-07-2013

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Marqueza ustavi samo se Marquez....yamaha pa zaostaja vedno bolj.

Komi cakam Suzuki :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Marqueza ustavi samo se Marquez....yamaha pa zaostaja vedno bolj.

Komi cakam Suzuki :D

 

Yamaha ne zaostaja vedno bolj.. pa? dirkali??e je ustrezalo Hondi. Prej obratno, po testiranih v Barceloni je naredila velik korak naprej, je ?e sam Lorenzo priznal da ni pri?akoval zadnjih dveh njegovih zmag, na stezah ki so v prej?njih sezonah ustrezale Hondam.

Napisano

Yamaha ne zaostaja vedno bolj.. pa? dirkali??e je ustrezalo Hondi. Prej obratno, po testiranih v Barceloni je naredila velik korak naprej, je ?e sam Lorenzo priznal da ni pri?akoval zadnjih dveh njegovih zmag, na stezah ki so v prej?njih sezonah ustrezale Hondam.

 

Samo rossi drugo so bile honde, tudi v intervjujih je marquez dejal da je dirkal z rezervo. Yamaha pa odkrito priznala, da ne vedo kako honda koraka stran ze od saschenringa.

 

Naj se dodam da se je Marc zagovoril na testu v Aragonu pred mesecem dni, kjer ze testirajo 2014 model, da je hitrejsi (in to so uporabili tudi sedaj)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo rossi drugo so bile honde, tudi v intervjujih je marquez dejal da je dirkal z rezervo. Yamaha pa odkrito priznala, da ne vedo kako honda koraka stran ze od saschenringa.

 

Naj se dodam da se je Marc zagovoril na testu v Aragonu pred mesecem dni, kjer ze testirajo 2014 model, da je hitrejsi (in to so uporabili tudi sedaj)

 

Marquez je dirkal z rezervo do Bradla, je hotu re?t da ni imel sile za prehitet, za to je toliko ?asa vozil zadaj.

V Sascheringu je zmagal ker ni bilo obeh akterjev, verjemi da ne bi bilo tako ?e ne. V Assnu, kjer je dominiral Pedrosa, pa letos ni uspel iztisniti ve? kot 4. mesto, zato pravim da je tudi Yamaha naredila korak naprej.

 

Tole je pa zanimiva informacija, da je tako rekel Marquez, kar sem bral je rekel da mu je bolj v?e? leto?nji model. So uporabili dolo?ene komponente iz prototipa?

Napisano

Marquez je dirkal z rezervo do Bradla, je hotu re?t da ni imel sile za prehitet, za to je toliko ?asa vozil zadaj.

V Sascheringu je zmagal ker ni bilo obeh akterjev, verjemi da ne bi bilo tako ?e ne. V Assnu, kjer je dominiral Pedrosa, pa letos ni uspel iztisniti ve? kot 4. mesto, zato pravim da je tudi Yamaha naredila korak naprej.

 

Tole je pa zanimiva informacija, da je tako rekel Marquez, kar sem bral je rekel da mu je bolj v?e? leto?nji model. So uporabili dolo?ene komponente iz prototipa?

 

Noone knows :)

Bomo videli po ameriki. Indy bi moral biti tudi hondin. Ampak prav v laguni je vale do sedaj dominiral z yamaho...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Marc Elbow

post-2637-1374530062_thumb.jpg

Drugace pa komi cakam na nase v motogp

post-2637-1374530106_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem pa ?el v?eraj malo na Golico pogledat pa noge namo?it v Soboth. Potem pa ?ez Koro?ko do ?ale?ke doline in nazaj proti Ra?am. Ni ravno neki podvig, ampak ugotovil sem, da se mi ve? kot 200km v enem kosu na mopedu sploh ne da peljat, ker se za?nem dolgo?asit -_- Kaj ?ele, ?e bi se vozil (vsaj pribli?no) po omejitvah... :lol:

 

Sem si pa dal ?e krmilo povi?at pa je bistveno bolj udobno. Se mi je najprej zdelo, da sem te distan?nike ful prepla?al (100? - rabljeni), ko sem izvedel, koliko stanejo novi pa... :prstgor: Naslednji "MOD" je pa 4mm distan?nik za zadnji amortizer; baje se potem moped pelje po ovinkih ko kaki mlaj?i CBR.

 

ge man t?j 46 cifro... tou je od ?ene, ona t?j na velkoj nogej ?ivej ;)

 

Tou je te ?e ?metno nove ?reble k?p?vate :D Ale pa mogou?e tak?e cifre v bauti ludge na mere njajo pa te za nas ostano?

post-6662-1374539641_thumb.jpg

Napisano

tole bodo pa 3je highlight-i

 

Furka - ?vica

Objavljena slika

 

Iseran in Bonnet Francija

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/61/Col_de_l

Objavljena slika

 

Stelvio / Bernina - Italija

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Avstrija GrossGlockner, Nockhalm, Maltatal je pa ?e dolg?as :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e 14 dni z mulci potem pa spalka, ?otor, motor in :ouje: po prilogi . Crazy Litvanec pride dol....interesenti se lahko javite. Plan je 5.8 (odvisno od njegove gu?ve ?ez Poljske vasi...)

 

Dogovorjen odhod je sedaj 1.8 do 9.8, ce slucajno koga zasrbi.

 

Kaj mislite, da je bolje. Servisni interval je 6000km, pot bo 4.000km do servisa imam 3000km, to rej menjati sedaj ali 1000km po servisu?? Menjam sam ni vprasanje garancije.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dogovorjen odhod je sedaj 1.8 do 9.8, ce slucajno koga zasrbi.

 

Kaj mislite, da je bolje. Servisni interval je 6000km, pot bo 4.000km do servisa imam 3000km, to rej menjati sedaj ali 1000km po servisu?? Menjam sam ni vprasanje garancije.

 

Ne kompliciraj, samo glej da bo olja dost pa teraj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne kompliciraj, samo glej da bo olja dost pa teraj.

 

Na 2800 bo zlo redek :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

danes do Balatona pa nazaj, vse skup preko 300 km :)

 

smo bli skoraj v Tihanyu... na poti nazaj pa ?e neke vrste voja?ki muzej na prostem...

 

 

Ajga kok je pa trajekt za Tihany zdej? Nazadnje je bil celih 4?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ajga kok je pa trajekt za Tihany zdej? Nazadnje je bil celih 4?

 

Po govoricah je baje 4-5 eur.

 

Mi nismo sli direkt do tja...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dokaz, da tudi dizli grejo z malo več skrbi in truda.....  😉
    • "Jutr mam zobarja..."     A je to redno al samoplačniško?
    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.