Skoči na vsebino

MOTO KOTIČEK


KAALman

Priporočeno sporočilo

Danes sem se vpisal v slovensko statistiko motoristov v pozitivnem smislu...

 

Na radar me niso dobili pri prekoracitvi, ker sem se tocno peljal, pa se 0.0 sem napihal, in to naenkrat in v sklopu akcije poostrenega nadzora nad motoristi :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nik?e male bata?e si gor na Bolho đal :lol: Tou meni gv??no nej praf, ka mam 46 ?tevilko.

 

ge man t?j 46 cifro... tou je od ?ene, ona t?j na velkoj nogej ?ivej ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e 14 dni z mulci potem pa spalka, ?otor, motor in :ouje: po prilogi . Crazy Litvanec pride dol....interesenti se lahko javite. Plan je 5.8 (odvisno od njegove gu?ve ?ez Poljske vasi...)

Highest_paved_roads_in_Europe.pdf

Alpe_2013.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes do Balatona pa nazaj, vse skup preko 300 km :)

 

smo bli skoraj v Tihanyu... na poti nazaj pa ?e neke vrste voja?ki muzej na prostem...

 

http://www.mojalbum.com/kaalman/balaton-21-07-2013

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marqueza ustavi samo se Marquez....yamaha pa zaostaja vedno bolj.

Komi cakam Suzuki :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marqueza ustavi samo se Marquez....yamaha pa zaostaja vedno bolj.

Komi cakam Suzuki :D

 

Yamaha ne zaostaja vedno bolj.. pa? dirkali??e je ustrezalo Hondi. Prej obratno, po testiranih v Barceloni je naredila velik korak naprej, je ?e sam Lorenzo priznal da ni pri?akoval zadnjih dveh njegovih zmag, na stezah ki so v prej?njih sezonah ustrezale Hondam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Yamaha ne zaostaja vedno bolj.. pa? dirkali??e je ustrezalo Hondi. Prej obratno, po testiranih v Barceloni je naredila velik korak naprej, je ?e sam Lorenzo priznal da ni pri?akoval zadnjih dveh njegovih zmag, na stezah ki so v prej?njih sezonah ustrezale Hondam.

 

Samo rossi drugo so bile honde, tudi v intervjujih je marquez dejal da je dirkal z rezervo. Yamaha pa odkrito priznala, da ne vedo kako honda koraka stran ze od saschenringa.

 

Naj se dodam da se je Marc zagovoril na testu v Aragonu pred mesecem dni, kjer ze testirajo 2014 model, da je hitrejsi (in to so uporabili tudi sedaj)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo rossi drugo so bile honde, tudi v intervjujih je marquez dejal da je dirkal z rezervo. Yamaha pa odkrito priznala, da ne vedo kako honda koraka stran ze od saschenringa.

 

Naj se dodam da se je Marc zagovoril na testu v Aragonu pred mesecem dni, kjer ze testirajo 2014 model, da je hitrejsi (in to so uporabili tudi sedaj)

 

Marquez je dirkal z rezervo do Bradla, je hotu re?t da ni imel sile za prehitet, za to je toliko ?asa vozil zadaj.

V Sascheringu je zmagal ker ni bilo obeh akterjev, verjemi da ne bi bilo tako ?e ne. V Assnu, kjer je dominiral Pedrosa, pa letos ni uspel iztisniti ve? kot 4. mesto, zato pravim da je tudi Yamaha naredila korak naprej.

 

Tole je pa zanimiva informacija, da je tako rekel Marquez, kar sem bral je rekel da mu je bolj v?e? leto?nji model. So uporabili dolo?ene komponente iz prototipa?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marquez je dirkal z rezervo do Bradla, je hotu re?t da ni imel sile za prehitet, za to je toliko ?asa vozil zadaj.

V Sascheringu je zmagal ker ni bilo obeh akterjev, verjemi da ne bi bilo tako ?e ne. V Assnu, kjer je dominiral Pedrosa, pa letos ni uspel iztisniti ve? kot 4. mesto, zato pravim da je tudi Yamaha naredila korak naprej.

 

Tole je pa zanimiva informacija, da je tako rekel Marquez, kar sem bral je rekel da mu je bolj v?e? leto?nji model. So uporabili dolo?ene komponente iz prototipa?

 

Noone knows :)

Bomo videli po ameriki. Indy bi moral biti tudi hondin. Ampak prav v laguni je vale do sedaj dominiral z yamaho...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa ?el v?eraj malo na Golico pogledat pa noge namo?it v Soboth. Potem pa ?ez Koro?ko do ?ale?ke doline in nazaj proti Ra?am. Ni ravno neki podvig, ampak ugotovil sem, da se mi ve? kot 200km v enem kosu na mopedu sploh ne da peljat, ker se za?nem dolgo?asit -_- Kaj ?ele, ?e bi se vozil (vsaj pribli?no) po omejitvah... :lol:

 

Sem si pa dal ?e krmilo povi?at pa je bistveno bolj udobno. Se mi je najprej zdelo, da sem te distan?nike ful prepla?al (100? - rabljeni), ko sem izvedel, koliko stanejo novi pa... :prstgor: Naslednji "MOD" je pa 4mm distan?nik za zadnji amortizer; baje se potem moped pelje po ovinkih ko kaki mlaj?i CBR.

 

ge man t?j 46 cifro... tou je od ?ene, ona t?j na velkoj nogej ?ivej ;)

 

Tou je te ?e ?metno nove ?reble k?p?vate :D Ale pa mogou?e tak?e cifre v bauti ludge na mere njajo pa te za nas ostano?

post-6662-1374539641_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tole bodo pa 3je highlight-i

 

Furka - ?vica

Objavljena slika

 

Iseran in Bonnet Francija

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/61/Col_de_l

Objavljena slika

 

Stelvio / Bernina - Italija

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Avstrija GrossGlockner, Nockhalm, Maltatal je pa ?e dolg?as :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e 14 dni z mulci potem pa spalka, ?otor, motor in :ouje: po prilogi . Crazy Litvanec pride dol....interesenti se lahko javite. Plan je 5.8 (odvisno od njegove gu?ve ?ez Poljske vasi...)

 

Dogovorjen odhod je sedaj 1.8 do 9.8, ce slucajno koga zasrbi.

 

Kaj mislite, da je bolje. Servisni interval je 6000km, pot bo 4.000km do servisa imam 3000km, to rej menjati sedaj ali 1000km po servisu?? Menjam sam ni vprasanje garancije.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dogovorjen odhod je sedaj 1.8 do 9.8, ce slucajno koga zasrbi.

 

Kaj mislite, da je bolje. Servisni interval je 6000km, pot bo 4.000km do servisa imam 3000km, to rej menjati sedaj ali 1000km po servisu?? Menjam sam ni vprasanje garancije.

 

Ne kompliciraj, samo glej da bo olja dost pa teraj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne kompliciraj, samo glej da bo olja dost pa teraj.

 

Na 2800 bo zlo redek :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes do Balatona pa nazaj, vse skup preko 300 km :)

 

smo bli skoraj v Tihanyu... na poti nazaj pa ?e neke vrste voja?ki muzej na prostem...

 

 

Ajga kok je pa trajekt za Tihany zdej? Nazadnje je bil celih 4?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ajga kok je pa trajekt za Tihany zdej? Nazadnje je bil celih 4?

 

Po govoricah je baje 4-5 eur.

 

Mi nismo sli direkt do tja...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.