Skoči na vsebino

Zimske gume 2011


adormi11

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 95
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Falit nima? kej z Michelinom, morda postanejo po nekaj letih trde, ?e jih ne bo? skuril v treh sezonah, ne bodo ve? kul - sicer pa je kup mi?ljenikov na tem forumu, verjetno imajo tudi prav, da so zimske gume za max 3 sezone.

 

Ni? ne bo? zgre?il tudi z Dunlop Wintersport 3D

Goodyear Ultragrip 7 (?e je ?e UG8 zunaj naj me kdo popravi)

 

Obe bi se morale dobit vsaj za desetaka manj.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Godyear UG 7+ (obvezno s plusom) je od 50-60?. Ne vem zakaj bi sploh razmi?ljal o ?em drugem.

 

http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=34&L2_ID=993

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zimske drgnit po toplem poletnem asfaltu je neumnost. Oziroma celo nevarno. Potem ne dr?ijo niti poleti, kaj ?ele pozimi, ker se devulkanizirajo. Mojemu kolegu jih je natrgalo (sava S3), ker so enostavno premehke in imajo zarezice, kar pomeni, da jih na ovinkih spodna?a in trga maetrial, oprijema pa nimajo.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zimske drgnit po toplem poletnem asfaltu je neumnost. Oziroma celo nevarno. Potem ne dr?ijo niti poleti, kaj ?ele pozimi, ker se devulkanizirajo. Mojemu kolegu jih je natrgalo (sava S3), ker so enostavno premehke in imajo zarezice, kar pomeni, da jih na ovinkih spodna?a in trga maetrial, oprijema pa nimajo.

 

To?no tako :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Godyear UG 7+ (obvezno s plusom) je od 50-60?. Ne vem zakaj bi sploh razmi?ljal o ?em drugem.

 

http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=34&L2_ID=993

 

niso tok dobre za nase 6-ke, kot se pricakuje...da ne bo pomote, se vedno so top, ampak po cistem snegu so

recimo dunlop wintersport 3d boljse

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

niso tok dobre za nase 6-ke, kot se pricakuje...da ne bo pomote, se vedno so top, ampak po cistem snegu so

recimo dunlop wintersport 3d boljse

 

Dunlopke sem imel jay prej na svoji in so odli?ne. :bravo:

Letos pa testiram Bridgestone Blizzak. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno v tem rangu ta bolj?ih se res ne more? preve? zmotit.

 

Pa ?e nekaj sem se spomnil glede zimskih. Ta kolega, ki sem ga omenjal zamenja vsako leto zimske, ker jih do poletja uni?i (zlizane in natrgane na robu). Ali policaji to spregledajo ne vem. ?e pomislim, da imam zimske in letne 3-4 sezone, enostaven ra?un poka?e, da s tem zapravim polovico manj kot on. Km delam pa vsaj 2x ve?, ?e ne celo 3x.

 

Pa mogo?e ?e en simpl izra?un:

 

Premonta?a s centriranjem, stane 31 ?. 2x letno je to dobrih 60 ?.

Ker imam posebej plati??a za pozimi, me stane samo centriranje in monta?a 15 ? pozimi (Fe) in 25 poleti (Alu). Skupaj 40 ?. Kar je 20 ? manj.

Na Mazdi v BTC so bila plati??a + matice 246 ?.

Na nuli sem torej v dobrih 10 letih, nimam te?av s pu??anjem pri robu, kot pri ta drugem avtu, pa ?e znucajo se manj, gume pa so ves ?as gor in ohranjajo svojo obliko tako kot mora biti.

 

Edina res logi?na odlo?itev je, da ima? zimske in letne gume in ?e te vsake na svojih plati??ih. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

niso tok dobre za nase 6-ke, kot se pricakuje...da ne bo pomote, se vedno so top, ampak po cistem snegu so

recimo dunlop wintersport 3d boljse

 

Res so dobre za po snegu.Preverjeno pozimi,ko je marsikatera "premium" znamka avtov obstala ob strani vozi??a.

Najbr? niso imeli gor Dunlopk? :whatever:;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Me je kar groza ker imam zopet problem katere zimske gume kupit za mazdo 6, na prej?nji mazdi 3 sem imel DUNLOP 3D, ki je bila 1A :bravo:

 

Sedaj pa imam dimenzijo 215/50/17 in ne delajo omenjenega modela v tej dimenziji. :vskalo:

 

Letne imam bridgestone morda bom probal ?e z zimskimi, ima ?e kdo kak?ne izku?nje?

 

Lp B

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Me je kar groza ker imam zopet problem katere zimske gume kupit za mazdo 6, na prej?nji mazdi 3 sem imel DUNLOP 3D, ki je bila 1A :bravo:

 

Sedaj pa imam dimenzijo 215/50/17 in ne delajo omenjenega modela v tej dimenziji. :vskalo:

 

Letne imam bridgestone morda bom probal ?e z zimskimi, ima ?e kdo kak?ne izku?nje?

 

Lp B

 

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=Wi

Jaz mam tak?ne, pa so 1a

Na audija pa bom dal te gume http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=Wi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Gume so gume in so zelo pomembne. ?e pa so razmere prehude, so potrebne ?e verige. Dobijo se neke verige proizvajalca Bohu po sme?no nizkih cenah (ja, Kitajska roba po 16?). Dobijo pa se tudi od Verige, pa od Thuleja, pa celo od Dunlopa in tako naprej, ki pa so nekajkrat dra?je.

 

Ima kdo kak?ne izku?nje, katere verige so samo za dren delat v prtlja?niku in policajem kazat, katere pa res zdr?ijo nekaj monta? in vo?njo? Katere so kvalitetnej?e in katere upravi?ijo svojo ceno? Skratka: kaj kupiti, da bo najceneje, a uporabno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tukaj recimo en test: http://www.autobild.de/artikel/zwoelf-schn...&now=34#mmg

 

jaz sem ketne montiral mogoce 4 krat do zdaj, mam neke italijanske k sem jih kupu v btc-ju, pa se tistih 4krat v redu zdrzale, cena mislim da rang 20eur al neki tazga...

 

(na kosovu ce je oreng sneg, te ustavi policaj in nc ne pomaga ce mas najboljse zimske gume, moras montirat ketne pred njim, sele takrat te spusti naprej)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Do zdj sm meu Blizzak LM20 (kupu par let nazaj, 175-65-14 dimezije, na korejski rajc makini), super guma, ve? kot prezadovoljen z njimi, fotr meu GY UG 7+, (195-65-15) isto top guma, lani je ?ou pa na LM 25 Blizzak. Zdj se ?e LM 30 dobijo. Skratka v top razdredu gum nima? kj falit, sam osebno bi pa Wintersport 3D kupu, ?e mi ne bi prodajalec poleg avta dau 2 mesca vo?ene S3 na jeklenkah :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe... jaz bom eno sezono ?e vozil 2004 Sava Eskimo S3 :)

na POLOvi?ko pa grejo nove, verjetno UG7 ali pa WS 3D :)

?eprav, mam mo?nost dobiti 205/55R16 GY UG7 za 76 EUR kos... mogo?e pa kupim...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivio.

 

Jaz bi prosil za pomo?, kar se ti?e akumulatorja. Originalni je svinsko drag (152eur) in me zanima kak?nega in kje kupiti.

 

Hvala

 

mazda mx-5 letnik 2001

 

Kjerkoli - s predpisano ampera?o, le poglej dimenzije da se bo vsedel notri

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?ivjo!

 

Sem pri nakupu zimskih pnevmatik za mojo MX5ko.

 

Glede znamke sem se ?e odlo?il (D ali GY) imam pa en drug problem.

 

Na avtu so gume dimenzije 195/50 R15 in kolikor sva gledala pri jures-u v homologacijskem karton?ku, je to edina R15 dimenzija. Jaz imam idejo, da bi dal gor 185 ?irino (za pozimi se mi zdi bolje, da je o?ja guma), z ve?jim presekom (60 ali 65). Zanima kaj to pomeni za homologacijo? Moram homologirat vse skupaj, sploh lahko samo gume homologiram? Kolikor sem bral bi to pri?lo dodatnih cca 60 EUR!? Bi se razlika v ?irini sploh kaj poznala pri vo?nji (predvsem v snegu)?

 

Karton?ka nimam - to se dobi pri uvozniku ali LPP, AMZS?

 

Hvala.

 

LP B

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.