Skoči na vsebino

potrebujem prevoz

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa dobr ti mas pa taka vprasanja ze ko quercus....vinketa je ze od nekdaj bila za gnano vozilo in ne priklop.

Pardon...se umikam. LP

Napisano

vinketa je ze od nekdaj bila za gnano vozilo in ne priklop.

Vinjeta 2A je za bivalna vozila in dvosledna motorna vozila z vi?ino vozila nad prvo osjo do 130 cm, katera najve?ja dovoljena masa ne presega 3500kg, s priklopnim vozilom ali brez njega.

 

Druga?e pa, Jures, a je debata od ?lanstva odvisna? Pa sem se ravno z novim letom namenil v klub v?lanit, pa me je nekaj odbilo...

Napisano

Vinjeta 2A je za bivalna vozila in dvosledna motorna vozila z vi?ino vozila nad prvo osjo do 130 cm, katera najve?ja dovoljena masa ne presega 3500kg, s priklopnim vozilom ali brez njega.

 

Druga?e pa, Jures, a je debata od ?lanstva odvisna? Pa sem se ravno z novim letom namenil v klub v?lanit, pa me je nekaj odbilo...

bivalna vozila in dvosledna motorna vozila z vi?ino vozila nad prvo osjo do 130 cm,

 

to so kamperji in kombiji z motorjem.

 

nisem ?lan kluba

 

si kdaj videl katerega nizozemca, ki je na prikolico limal vinjeto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e grafi?no:

 

Druga?e je pa v ?vici - te so znoreli, AMPAK pobirajo tdenar od tranzita!

Od lanskega leta lahko v AMZS kupite tudi ?vicarske vinjete, katerih cena je tako za avtomobiliste kot tudi za motoriste 40 CHF oz. 33 eur. V primeru vleke tovorne ali po?itni?ke prikolice je potrebno kupiti ?e eno vinjeto, ki jo nalepite na samo prikolico.

 

 


3500 kg...

Nad 3500kg GNANEGA MOTORNEGA vozila gre? pa desno na rampo za kamione. A tebi res ni jasno kaj je NDM motornega vozila, kaj je motorno vozilo in kaj je skupna NDM te?a, ki pa vpliva samo in zgolj na izpit na cesti.

 

Ti ima? lahko kombi manj?i od 130cm, z NDM 3400kg pa prikolico z NDM 2000kg pa potrebuje? ZGOLJ eno normalno vinjeto - ti pa ne velja ve? izpit B

post-2637-0-52925200-1411114953_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

BT od Slivke in prikolica, ki jo je vlekel za seboj je skupna te?a ve? kot 3500 kg...saj predvidevam... Potem je verjetno moral pla?at cestnino...

Napisano

BT od Slivke in prikolica, ki jo je vlekel za seboj je skupna te?a ve? kot 3500 kg...saj predvidevam... Potem je verjetno moral pla?at cestnino...

Ne tebi ni jasno ni?........I rest my case.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zato pa vpra?am...

zato pa odgovorim, pa ne dojame?.

 

Slivkin avto ima NDM pod 3500kg - zato lahko vle?e 300TON za sabo pa ne rabi drugega kot vinjeto - normalno ?e je nad prvo osjo pod 1,3m, in 2a ?e je nad . Pika. In skupna te?a nima veze z NDM - najve?jo dovoljeno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala vam za iz?rpen odgovor in va?o potrpe?ljivost. Tega nisem vedel, drugi? pa tudi ne bom tu spra?eval, kar ne vem, da ne bo treba s kom primerjave delat. Pa? se nisem pameten rodil...vsega ne vem, marsikaj pa.

Napisano

sej Jures se je tudi rahlo zmotil

 

...normalno ?e je nad prvo osjo pod 1,3m, in 2a ?e je nad...

 

2B je pravilno

 

Druga?e pa je stavek res potrebno 2x previdno prebrat in upo?tevat vejico, ker ?e bi veljalo tako kot ti razmi?lja? Shrek bi moralo pisati:.... katerih skupna najve?ja dovoljena masa s priklopnikom ali brez njega ne presega 3500kg.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem imel na cx7 vinjeto, s hobby 560kmfe prikolico pa pridobil B+E izpit.

NDM skupaj 4200kg .....wtf...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preden se pokoljete:

 

1.) Mazda BT-50 je NAD prvo osovino visoka borih 75 cm. Ker pa pri nas pi?ejo zakone tisti, ki nimajo pojma, kaj pi?ejo, je za vinjeto pomembna vi?ina PRI prvi osovini. Mazda BT-50 pri prvi osovini meri 120 cm. Najve?ja dovoljena masa vozila pa je 3050 kg. Zato je dovolj navadna vinjeta. Ker pa nimam letne, sem letos privo??il BTjki vinjeto za 15?.

 

2.) Zakon nikjer ne predpisuje, kako te?ko prikolico lahko vle?e?, zato s to isto vinjeto lahko vle?e? prikolico, kot je omejeno v homologaciji vle?nega vozila.

 

3.) Vleka te prikolice je bila nerodna zaradi dol?ine. Nikakor pa ni bila te?ka, kajti tovor je tehtal nekaj ?ez 700 kg.

 

4.) Kot je ?e omenjeno, zakon ne predpisuje, kako te?ko prikolico lahko vle?e? z dolo?eno vinjeto. Zato lahko BTjka vle?e prikolico, ki skupaj s tovorom tehta 3000 kg - tako je zapisano v homologaciji. In je skupna masa skupine vozil preko 6 ton. Vseeno gre vse z navadno vinjeto, ker vle?no vozilo spada v razred 2A.

 

Lahko sedaj sklenete premirje? Ali pa boste koga odnesli - z nogami naprej...

Napisano

Hudi? je, ?e nekdo ne ve podrobnosti, ker jih ni potreboval, pa vpra?a, kako je, potem pa dobi? kajlo za butasta vpra?anja... Saj ne vem ve?, ?e sploh ?e lahko kaj vpra?am...

 

Hvala, Slivka za odgovor, pa se opravi?ujem za butasta vpra?anja...

Napisano

@Shrek, a ve? kako pravijo: "bolj?e bit butast 5 minut kakor pa celo ?ivljenje" (s tem sem ho?em re?t, da marsikdo od nas tega ni vedel (pa ?e tudi naprej ne bi), pa smo bili raje "modro" tiho). Upam, da je razumljivo, ker nikakor ni bilo mi?ljeno ?aljivo tale komentar.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

V Prevalu na Koro?kem (blizu Slovenj Gradca) je tovarna Lesna Slovenj Gradec. Tam imajo notranja vrata. Pa bi potreboval ena. In podboj tudi. Ima kdo kak?no pot tam mimo, da jih pripelje do vsaj do Ljubljane ali pa kar do Nove Gorice?

  • 8 let kasneje...
Napisano

Ker se ta tema ne uporablja več, pa da ne odpiram nove, bi imel eno vprašanje za šoferje avtobusov in podobne "kalibre".

 

Tu so imeli za organizirati en prevoz z avtobusom. Štart iz Čepovana, cilj je živalski vrt v Ljubljani in povratek nazaj v Čepovan. Torej:

- od Čepovana do Šempetra pri Gorici je 25,5 km

- tam se zavije na avtocesto

- od Šempetra pri Gorici do izvoza Ljubljana - Brdo je 99,1 km (avtocesta)

- od izvoza LJ-Brdo do živalskega vrta je še 2,7 km

Štart iz Čepovana ob 8ih, povratek ob 15ih.

 

Zdaj pa cena:

Za prevoz 61 oseb naj bi plačali 814,35€. Meni se zdi malo navita cena...

 

 

Pa še drugi prevoz. Zopet je štart iz Čepovana, cilj je pa Cerkno, kjer se potnike pusti in gre avtobus, kamor mu paše. Torej:

- od Čepovana do Cerknega je 40 km (brez avtocest, predornin, mostnin, trajektov,...)

 

Zdaj pa cena:

Za prevoz 39 oseb bi plačali 702€. Meni se to zdi pa zelo navita cena...

 

 

Mi lahko kdo namigne, za koliko nas hočejo nategnit?

Napisano

Moj kolega je turistični vodič. In pravi, da je avtobus s šoferjem na dan cca. 500€, pri čemer je nekaj kilometrov vštetih v ceno - mogoče ne ravno za prvo varianto, za drugo pa vsekakor.

Napisano

Ne bo. 

Nisem več 100% not. Sam peljem kdaj pa kdaj. 

Je pa tak, da se stroški lahko izračunajo. So dostopni. AC, nafta, poraba 30 l, dnevnica šoferja, prispevki, nekaj mora pa lastnik zaslužit. Nov bus je 300 000€+...

Več prevoznikov poklicat, pa vprašat. Avtobusov s 61 sedeži pa NI veliko, zato je tudi cena višja. 

Napisano

V Indiji in Pakistanu ne bi bil problem. Vzameš bus za 30 potnikov, ostale pa stlačiš med prtljago in na streho. Je takoj polovična cena - za izgubljene potnike med vožnjo pa itak ne odgovarja prevoznik.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.