Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e je kdo za, mava v planu s Han?otom kupt usak 100 litr?ki sod olja, pa lahko nardimo group buy, dobimo ?e mal popusta :ljubezen:

 

daj povej kako olje kaka cena

 

teflone pa po mojem menju najbolj zjebe slabo olje oz. menjavanje slabih olj, ki ene vplivajo slabo na njihovo strukturo. ?e je pa v avtu skozi kvalitetno olje pa ni problemov na "moji" 626 pri skoraj 270000 je poraba olja na 15000 ko manj kot 0,5 litra. :bravo: pri 323f pa sem za?el pri cca 240 000 nekaj eksperimentirat polje pa za?elo malo papat.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e je kdo za, mava v planu s Han?otom kupt usak 100 litr?ki sod olja, pa lahko nardimo group buy, dobimo ?e mal popusta :ljubezen:

 

Predlagam da se absolutno pridru?i ?e DraGO, ktermu oba stroja (Hundajc in Mazdura) zobata olje, kar konkretno! <_<:P

 

Sishi - 041 693 957, Matej Peterca! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

js tut. pozre mi ga vec kor rx8. niam pa niti casa niti dnarja tega rihtat, rabim ga pa ene 2l na mesec. :bravo:

 

kar se aditivov tice sem slisal susljat da se primejo povsod in da zmanjsajo pretok - myth or truth?

 

mislim da mi je plin ( ker nimam ene 5000km zdej mazanja ventilov (al pa tut brez tega?)) pozrl batne obrocke ker pred plinom pol tok ni kuru kot zdaj. za 2x je slo gor.

Napisano

js tut. pozre mi ga vec kor rx8. niam pa niti casa niti dnarja tega rihtat, rabim ga pa ene 2l na mesec. :bravo:

 

kar se aditivov tice sem slisal susljat da se primejo povsod in da zmanjsajo pretok - myth or truth?

 

mislim da mi je plin ( ker nimam ene 5000km zdej mazanja ventilov (al pa tut brez tega?)) pozrl batne obrocke ker pred plinom pol tok ni kuru kot zdaj. za 2x je slo gor.

 

Metabond prav gotovo ne ma?i oljne kanale, vendar ?e je vzrok v porabi olja pre?gan teflon, potem ne more pomagati, oziroma pomaga bolj malo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Moje izku?nje pri mazdi so pa take, da je vedno ?rla olje pri hudem priganjanju, pri normalni vo?nji pa skoraj ni?.

 

?e bolj zanimivo pa je to, da ga turba? ne po?re skoraj ni? pa ?eprav ima ma?ina blizu 400 kkm, pa nobenga kilometra se z njim ne naredi brez priganjanja :hudicek:

 

 

so vzdr?ljivi tile motorji.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.