Skoči na vsebino

?ri?ek v prednjem delu motorja


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam M6 2005, 93tkm, cd 120 km z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

se opravi?ujem vsem, ?e sem prej svinjal po forumu-sem relativno nov.V bodo?e se to ne bo ve? dogajalo:)

:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam M6 2005, 93tkm, cd 120 km z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

se opravi?ujem vsem, ?e sem prej svinjal po forumu-sem relativno nov.V bodo?e se to ne bo ve? dogajalo:)

:bravo:

 

jst sm zadnje ?ase tudi to opazil in tudi nevem kaj je, ?e ve kdo kaj je to bi bil zelo vesel odgovora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol ziher ni webasto... n? bo? moral biti bolj konkreten pa bolj locirat od kod prihaja. Plasti?ni pokrov pa snemi, da bo? la?je lociral izvor zvoka.

 

Ko se vozim in spustim gas se sli?i k majhni ?ri?ki, da bi bili v motorju, ko pa dodam gas nehajo, ko je v prostem teku ho?e bit nek zvok podoben ?ri?kom, sam se mi zdi da prihaja iz voznikove strani motorja..
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej servo olje, lahko pa da je vakum ?rpalka servo zavor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hidravli?ni napenjalec jermena.

Ampak odlo?i se na kateri strani je to proti akumulatorju ali stran od akumulatorja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta zvok prihaja iz "membranskega ventila" spredaj levo. Je okrogel fi 5cm, na sredini ima ?elezno iglo, dela na zra?ni tlak. Ta zvok se sli?i pri ve? mazdah. Ob?asno. Sicer oddaja zvok samo ob odvzemu in dodajanju plina. Je ne?kodljivo, ampak malo ?udno za sli?at. lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta zvok prihaja iz "membranskega ventila" spredaj levo. Je okrogel fi 5cm, na sredini ima ?elezno iglo, dela na zra?ni tlak. Ta zvok se sli?i pri ve? mazdah. Ob?asno. Sicer oddaja zvok samo ob odvzemu in dodajanju plina. Je ne?kodljivo, ampak malo ?udno za sli?at. lp

 

O tem sem govoril, no nisem znal to?no povedati. Ampak men je to majstr z eno vezico re?il :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O tem sem govoril, no nisem znal to?no povedati. Ampak men je to majstr z eno vezico re?il :)

 

sm bil pr mehankarju pa je poslu?al in je rekel da je mikrojermen, ga je po?pirical in je takoj za?el cvilt ?e bolj. Hvala za va?e odgovore. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ja, absolutno in ni kostano ?ri?kanje.Je cca 5 sec nato zopet ni?, pa ?ez ?as zopet 3sec itd

 

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

 

ha ha ha....dobra.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

 

O.K- HVALA ZA ODGOVOR!TOREJ NI? ZASKRBLJUJO?EGA.

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.