Skoči na vsebino

te?avam ni videti konca


Priporočeno sporočilo

o?itno meni moja mazda ni nikakor usojena...problemi se kar vrstijo :huh:

 

kot sem ?e povedal mi je ?la turbina+injektor....vse zamenjano :bravo: , sedaj pa nove te?ave... :(

 

prva te?ava: ropot-mehanik pravi da je dro?nik, ropo?e (po?teno) med 1000-1500 obrati+opazil tresenje, (jaz ciljam na injektor-ampak to verjetno ni), sem pa prebral da so mogo?e ojni?ni le?aji, sploh ker je avto ?el v iberture...kaj menite? v primeru da so le?aji ali takrat prihaja do tresljajev-tudi samo med 1000-1500? od 1500 naprej je vse ok, avto pa tudi gre ko sulica.

 

2.te?ava: lu?ka za olje-?el na poizkusno vo?njo, torej poln gaaaas, nato obstojim in za?ne lu?ka utripat, pribl. 5x na sekundo...ko odpeljem naprej lu?ke ni ve?...poskusil 3x zaporedoma-vedno isto... ?e vozim normalno ne duha ne sluha o kak?ni lu?ki...

 

avto imel na ra?. in ne najde nobene te?ave...a res je, da nisem bil na uradnem servisu...

 

prosim za pomo?...pa upam, da bo ?imprej pri?el ?as, ko ne bom ve? rabil odpreti nove teme

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 96
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Kolikor jaz dizle poznam, je dro?nik ?isto potro?na roba. Olje Castrol po mojih izku?njah zelo puhti, razen

RS-a. Jaz bi raje na Mobil ali Motul stavil. Valvoline sem pa nazadnje v Yugi?a nalival. Grem pa zdele na pir z mehankarjam pa napi?em njegovo mnenje dro?nil ali le?aj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o?itno meni moja mazda ni nikakor usojena...problemi se kar vrstijo :huh:

 

kot sem ?e povedal mi je ?la turbina+injektor....vse zamenjano :bravo: , sedaj pa nove te?ave... :(

 

prva te?ava: ropot-mehanik pravi da je dro?nik, ropo?e (po?teno) med 1000-1500 obrati+opazil tresenje, (jaz ciljam na injektor-ampak to verjetno ni), sem pa prebral da so mogo?e ojni?ni le?aji, sploh ker je avto ?el v iberture...kaj menite? v primeru da so le?aji ali takrat prihaja do tresljajev-tudi samo med 1000-1500? od 1500 naprej je vse ok, avto pa tudi gre ko sulica.

 

2.te?ava: lu?ka za olje-?el na poizkusno vo?njo, torej poln gaaaas, nato obstojim in za?ne lu?ka utripat, pribl. 5x na sekundo...ko odpeljem naprej lu?ke ni ve?...poskusil 3x zaporedoma-vedno isto... ?e vozim normalno ne duha ne sluha o kak?ni lu?ki...

 

avto imel na ra?. in ne najde nobene te?ave...a res je, da nisem bil na uradnem servisu...

 

prosim za pomo?...pa upam, da bo ?imprej pri?el ?as, ko ne bom ve? rabil odpreti nove teme

 

Lu?ka je zaradi zama?enega cedila v karterjeu, ?e se bo? vozi bo ribnil motor(zariba oljna ?rpalka, zvije glavno gred + ?e kaj) in ne bo prvi !!!!

Ropot pa je verjetno na desni strani motorja(?e gleda? avto od spredaj), nad menjalnikom, tam je vakumska ?rpalka za servo oja?evalec in pa oljna ?rpalka za servo volan, poglej olje, ?e je tega dovolj se ti verjetno sli?i vakumska ?rpalka(?e je to to po ni panike, ker pri ve?ini ropota enim manj drugim bolj). lahko pa da ropota ker je premalo olja, ker oljna ?rpalka(za mazanje motorja) ne da dovolj prtiska.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o?itno meni moja mazda ni nikakor usojena...problemi se kar vrstijo :huh:

 

kot sem ?e povedal mi je ?la turbina+injektor....vse zamenjano :bravo: , sedaj pa nove te?ave... :(

 

prva te?ava: ropot-mehanik pravi da je dro?nik, ropo?e (po?teno) med 1000-1500 obrati+opazil tresenje, (jaz ciljam na injektor-ampak to verjetno ni), sem pa prebral da so mogo?e ojni?ni le?aji, sploh ker je avto ?el v iberture...kaj menite? v primeru da so le?aji ali takrat prihaja do tresljajev-tudi samo med 1000-1500? od 1500 naprej je vse ok, avto pa tudi gre ko sulica.

 

2.te?ava: lu?ka za olje-?el na poizkusno vo?njo, torej poln gaaaas, nato obstojim in za?ne lu?ka utripat, pribl. 5x na sekundo...ko odpeljem naprej lu?ke ni ve?...poskusil 3x zaporedoma-vedno isto... ?e vozim normalno ne duha ne sluha o kak?ni lu?ki...

 

avto imel na ra?. in ne najde nobene te?ave...a res je, da nisem bil na uradnem servisu...

 

prosim za pomo?...pa upam, da bo ?imprej pri?el ?as, ko ne bom ve? rabil odpreti nove teme

 

prvi?: v motor nalij olje DEXELIA-mazdino original olje, drugi?: pri nizkih temperaturah se sli?i pumpa za servo volan, na levi strani zravn akumulatorja, tretji?: lu?ka za olje utripa zaradi pregostega olja!Mazda 6 nujno rabi 5w30, ?e posebej pa, ?e ma? DPF!

 

p.s. a turbina ti je crknila kar iznenada?kolk stane nova?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok najprej ne se vozit vec, ker lahko da se ne bos vec s tem avtom

najprej pucat cedilo (pred oljno pumpo) potem menjaj olje..probaj dat kaksno kvalitetno olje (moji recimo castrol bolj lezi kot valvoline)

 

dejstvo je, da ko je turbina vsekala, je olje pri?lo v motor, tako je motor ?el v obrate in mi je to tudi povzro?ilo po?en injektor, zato tudi moj mehanik sklepa, da je dro?nik na tistem cilindru zabilo skupaj...

 

tako, da motor ima 100% neko mehansko okvaro, ali so to le?aji, dro?nik, ali pa vztrajnik...saj se nekaj sli?i...

 

treba najti enega obvlada?a mazd oz. common rail sistema.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dejstvo je, da ko je turbina vsekala, je olje pri?lo v motor, tako je motor ?el v obrate in mi je to tudi povzro?ilo po?en injektor, zato tudi moj mehanik sklepa, da je dro?nik na tistem cilindru zabilo skupaj...

 

tako, da motor ima 100% neko mehansko okvaro, ali so to le?aji, dro?nik, ali pa vztrajnik...saj se nekaj sli?i...

 

treba najti enega obvlada?a mazd oz. common rail sistema.

 

a lahko prebere? kaj so ti fantje napisali?

razlog je povsem druga?en, olje je uni?ilo turbino in ne obratno, ?e ve? ?e ima? kr neko olje notri in zapacano cedilo ti bo ?la ?e nova + motor ki se ne maze

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lu?ka je zaradi zama?enega cedila v karterjeu, ?e se bo? vozi bo ribnil motor(zariba oljna ?rpalka, zvije glavno gred + ?e kaj) in ne bo prvi !!!!

Ropot pa je verjetno na desni strani motorja(?e gleda? avto od spredaj), nad menjalnikom, tam je vakumska ?rpalka za servo oja?evalec in pa oljna ?rpalka za servo volan, poglej olje, ?e je tega dovolj se ti verjetno sli?i vakumska ?rpalka(?e je to to po ni panike, ker pri ve?ini ropota enim manj drugim bolj). lahko pa da ropota ker je premalo olja, ker oljna ?rpalka(za mazanje motorja) ne da dovolj prtiska.

 

ja to je to!

meni tudi ko je hladna dokaj glasno klepa!SERVO ?RPALKA!

 

olje pa prvo menjaj z originalnim!bo ?e najmanj stro?kov!cca. 100? s filtrom vred!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se umikam, ker si ?lovek ne da dopovedat, pol pa stoka kolk je vse drago, nej pele na servis al pa zme?e noter ?e par jurjev(itaq niso moji) pol nej ga pa v grabn porine in z velikimi napi?e MAZDA SO JAJCA ! :bravo:

Kdor koli bo pa ?e kaj svetoval pa se mu obeta dopust. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prvi?: v motor nalij olje DEXELIA-mazdino original olje,

p.s. a turbina ti je crknila kar iznenada?kolk stane nova?

 

olje pa prvo menjaj z originalnim! bo ?e najmanj stro?kov!cca. 100? s filtrom vred!

 

1.) A tebe pla?ujejo, da dela? reklamo za original Mazdino olje, ki je klump?

2.) Tema o turbini je na forumu

3.) Miha666 spucaj cedilo, daj drugo olje in vsaj enkrat stori nekaj kar ti re?ejo ne pa, da potem ?e kar filozofira?. ?e pa ne misli? poslu?ati dobrega nasveta pa ne vem zakaj sploh spra?uje?? :vskalo:

 

 

Sori Yavarye ampak mogu sem zdaj grem pa lahko v banovce. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poslu?am, preberem, upo?tevam...

 

tudi podlo?ke injektorjev sem zamenjal zaradi vas...zaradi prebranega, zaradi va?ih nasvetov, druga?e jih ne bi

 

olje imam seveda pravo, servis narejen takoj po nakupu (torej je olje novo)...pa ja nisem ?alabajzer! dexelia pa nikakor ne bom nalival noter...

 

NI RES da si ne dam kaj dopovedat, samo bojim se, da ?e bom dal spucat cedilo, da nebo kaj bolje...zato bi rad sli?al ?e kak?en predlog, mogo?e je imel kdo isti problem...

 

logi?no mi pa je, da ?e je pred okvaro turbine bilo vse OK, sedaj pa ni, da se je nekaj zgodilo...

dvomim da bi avto tudi treslo zaradi zama?enega cedila???

 

pa ropot je vedno, tudi ko je ma?ina ogreta...res pa je, da se pri hladni bolj sli?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

NI RES da si ne dam kaj dopovedat, samo bojim se, da ?e bom dal spucat cedilo, da nebo kaj bolje...zato bi rad sli?al ?e kak?en predlog, mogo?e je imel kdo isti problem...

So imeli. Tisti, ki niso vedeli kaj se dogaja jim je zaribal. Tisti, ki so spucali cedilo (nekateri so imeli ?e oreng zabitega!) jim avto ?e kar dela.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najprej pucat cedilo (pred oljno pumpo) potem menjaj olje..probaj dat kaksno kvalitetno olje (moji recimo castrol bolj lezi kot valvoline)

 

Lu?ka je zaradi zama?enega cedila v karterjeu, ?e se bo? vozi bo ribnil motor(zariba oljna ?rpalka, zvije glavno gred + ?e kaj) in ne bo prvi !!!!

Ropot pa je verjetno na desni strani motorja(?e gleda? avto od spredaj), nad menjalnikom, tam je vakumska ?rpalka za servo oja?evalec in pa oljna ?rpalka za servo volan, poglej olje, ?e je tega dovolj se ti verjetno sli?i vakumska ?rpalka(?e je to to po ni panike, ker pri ve?ini ropota enim manj drugim bolj). lahko pa da ropota ker je premalo olja, ker oljna ?rpalka(za mazanje motorja) ne da dovolj prtiska.

 

drugi?: pri nizkih temperaturah se sli?i pumpa za servo volan, na levi strani zravn akumulatorja,

 

razlog je povsem druga?en, olje je uni?ilo turbino in ne obratno, ?e ve? ?e ima? kr neko olje notri in zapacano cedilo ti bo ?la ?e nova + motor ki se ne maze

 

ja to je to!

meni tudi ko je hladna dokaj glasno klepa!SERVO ?RPALKA!

 

?e enkrat, ali zaradi zama?enega sita v karterju avto ropota in trese??? eno ali drugo??? ali ni? od tega?

 

torej menite, karter dol???

 

Ne ne dat karterja dol, ne spucat cedila in ne nih?e nima pojma zakaj ti trese in ropota. :vskalo::vskalo::vskalo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poslu?am, preberem, upo?tevam...

 

tudi podlo?ke injektorjev sem zamenjal zaradi vas...zaradi prebranega, zaradi va?ih nasvetov, druga?e jih ne bi

 

olje imam seveda pravo, servis narejen takoj po nakupu (torej je olje novo)...pa ja nisem ?alabajzer! dexelia pa nikakor ne bom nalival noter...

 

NI RES da si ne dam kaj dopovedat, samo bojim se, da ?e bom dal spucat cedilo, da nebo kaj bolje...zato bi rad sli?al ?e kak?en predlog, mogo?e je imel kdo isti problem...

 

logi?no mi pa je, da ?e je pred okvaro turbine bilo vse OK, sedaj pa ni, da se je nekaj zgodilo...

dvomim da bi avto tudi treslo zaradi zama?enega cedila???

 

pa ropot je vedno, tudi ko je ma?ina ogreta...res pa je, da se pri hladni bolj sli?i.

 

Torej NIMA? prav olje notri, ve? za C1 standard mazde???? ?e je servis delal ta tvoj maher potem je sigurno dal 'olje za dizel motor' ampak to ni PRAVO olje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e enkrat, ali zaradi zama?enega sita v karterju avto ropota in trese??? eno ali drugo??? ali ni? od tega?

 

torej menite, karter dol??? je ?e pametno kaj drugega postorit?

 

Jaz bi na tvojem mestu bil vesel, ?e bi za ropot bil kak?en drugi razlog namesto sita oljne ?rpalke, ker ?e je sito vzrok si ga naje..al. Postopno ma?enje sita postopoma zmanj?uje u?inkovitost oljne ?rpalke, kljub temu, da je v karterju zadosti olja, pritisk po?asi pe?a. Torne povr?ine se po?asi segrevajo na vi?je temperature kot obi?ajno, kar ?e dodatno red?i olje med mazanimi povr?inami in po?asi pridemo do stopnje, ko torne povr?ine drgnejo druga ob drugo in zaribajo in ma?ina zaropota, naslednja stopnja pa je blokiranje motorja za razli?nimi stopnjami te?avnosti okvare. Ne re?em, da se je to ?e zgodilo (ropot mislim), je pa nujno potrebno preverit stanje sita, saj nima? pojma koliko km to vozilo dejansko ima in kako je bilo do sedaj vzdr?evano. Foruma? LabiGT se je tam nekje pri 220.000 prevo?enih km za las izognil zaribavanju, pa je njegova mazda redno vzdr?evana na preverjenem servisu. Torej to ni tak stro?ek, da se nebi spla?alo pa tudi tisti ropot je verjetno kaj drugega. Je pa potrebno re?evati te?ave po stopnjah prioritete in sito je pri vrhu le te.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Miha, na spodnji povezavi je omenjeno cedilo, ki se nahaja v karterju, preo njega pa olje iz karterja vle?e pumpa:

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

?e se zama?i, ma? lahko karter poln olja, avto ti pa zariba. Glej, fantje res vedo, kaj se jim dogaja in samo hvala bogu za forume, kjer se lahko pogovarjamo o rak rani posameznih avtov. S pravo?asnim ?i??enjem cedila, bi morda celo ?e vozil prvo turbino, nikoli ne ve?.

 

Tudi meni ni v?e?, da me to ?aka, a ?e enkrat, hvala bogu, da s pomo?jo foruma lahko stvari prepre?im. Lahko ti tudi zagotovim, da ljudje, ki ti tukaj svetujejo, vozijo mazde in so pove?ini ?e vse te stvari dali ?ez, zato sem mnenja da skoraj noben ne nabija. ?al je pr M6 nekaj specifik in ?e se jih bo? dr?al, bo avto ?pilal, sicer pa bo? imel te?avo za te?avo.

 

?e se dotaknem le olja: tvoj avto ima DPF filter za saje, dr?i? Torej je olje hudi?evo ob?utljiva zadeva in ?e ni pravo, bo? imel te?ave. Kakorkoli, ve?ina ?alabajzerjev sploh ?e ne ve za DPf in kaj DPF sploh po?ne. Tudi tukaj na forumu smo dolog ugotavljali kaj to sploh je in na kak?nem principu deluje, tudi danes tega ?e ne vedo (vemo) vsi. Zato tega tudi ne gre pri?akovati od mehanika, ki ne hodi na ozko usmerjena specialna izbra?evanja in si je dober rating naredu ?e v ?asu golfov 2(sam ugibam).

 

Pa veliko sre?e pri urejanju te?av.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

druga?e pa tudi ?e to NI krivo bo? vsaj probal in vedel kaj NI krivo, to je prva stvar, druga stvar je pa to da spucat kak filter ni NIKOLI slaba ideja... ni?em ?e sli?al za preve? ?i??enja filtra!

 

groza. jaz ne bom mel dizla.

 

druga?e pa tudi ?e to NI krivo bo? vsaj probal in vedel kaj NI krivo, to je prva stvar, druga stvar je pa to da spucat kak filter ni NIKOLI slaba ideja... ni?em ?e sli?al za preve? ?i??enja filtra!

 

groza. jaz ne bom mel dizla.

 

offtopic: rendy: links or it didnt happen :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolkr je meni znano jaz nimam DPF-a, mam letnik 2002...

DPF je pa po faceliftu??

 

torej dobili bomo karter dol in preverili to cedilo...

 

me pa zanima naslednje, ali se lahko zamenjajo tudi ojni?ni le?aji, ?e dobim karter dol?

 

ker taj bom tudi te menjal, ker kolikor sem gledal niso tako dragi(za druge avte)? a jih je menjal kdo? cena??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Men mal čudn zgleda, ampak važn, da si ti zadovoljen... 👍😉
    • A niso bli tut prej že? 🤔 Imam 2010 letnik. Sicer jih pa lahko zapiram samo na knof, niso avtomatsko, na zaklepanje avta. Sam čeljust je pa štekala očitno in je ploščico pobiral. Očitno ne vedno in ne čist, ampak vseen dovolj. Ploščice pa diski so ATE in sem jih menju Junija 2022, pa sem takrat fajn lepo spucu čeljust, vodila, podmazu... Slabi dve leti, pa sm pršu na želez, na zadnji desni. Sm pa biu na šihtu, zato sm mogu to hitr reševat in sprot. Potem sm gnjavu mehanika tam zraven, če mi lahko pogleda, kaj mi lahko še dans dobi, ker mu itak materjal vozjo dvakrat na dan, pa še popust ma, da grem jst lepo z avtom dons nazaj domov tut. Nisem prov velik kompliciral, naroču ATE, pa niso ble enake, vrnu ATE, potem sm vzel neke Optimal, ker je blo na zalogi in zadnjič je že nekdo spraševal na forumu o njih. Bom lahko s prve roke povedu 😄 Diska hvala bogu nism ferderbu. Za čeljust mi je pa reku, da načeloma ne rabim menjat obeh, na zalogi je bla pa samo ena za 123€, niti ne vem zdele katera, rabu sm jo tko al pa drgač. Dal jo je za 108€   Drugač pa ni nič vlekl avta, smrdel, tresl, karkol, tut zdej, k mam novo, nimam neki občutka, da bi avto bolj potegnu 😁 Dinozavrski motor, jebi ga Gledat sem šel pa, ker mi je pri namotanem volanu mal zaružilo, ko sm bremzu in sm mislu, da so verjetno opozorilni kontakti pr sprednjih ploščicah.
    • Za mostičke in praznike malo po Grožnjanskih enduro trailih.   18.1 km Mountain Bike Ride on April 30, 2024 by Edi Z on Strava WWW.STRAVA.COM Edi Z rode 18.1 km on Apr 30, 2024.  
    • Kater letnik pa imaš? Ker motorčki so problematični samo na teh tanovih zares
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.