Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

zadnji teden mi mazda 6 CD 2005 te?ko v?iga, oz. se sli?i da ?tarter te?ko obrne. Medtem se pa za sekundo pri?gejo in ugasnejo rumene lu?ke za ABS in obe za DSC. To se dogaja ne glede na to ali je avto v gara?i ali zunaj. 14 dni nazaj sem meril akumulator z voltmetrom (ugasnjen ima 12,8 V, pri?gan pa ?ez 13,8 V). To se mi zdi ?isto OK. Pa opazil sem tudi da, ko je avto pod ?tandgasom, se mi zdi, da lu?ke rahlo ?migajo. Ali to nakazuje, da je ?as za menjavo akumulatorja?

Napisano
  je mi_c_ho napisal:

?ivjo,

zadnji teden mi mazda 6 CD 2005 te?ko v?iga, oz. se sli?i da ?tarter te?ko obrne. Medtem se pa za sekundo pri?gejo in ugasnejo rumene lu?ke za ABS in obe za DSC. To se dogaja ne glede na to ali je avto v gara?i ali zunaj. 14 dni nazaj sem meril akumulator z voltmetrom (ugasnjen ima 12,8 V, pri?gan pa ?ez 13,8 V). To se mi zdi ?isto OK. Pa opazil sem tudi da, ko je avto pod ?tandgasom, se mi zdi, da lu?ke rahlo ?migajo. Ali to nakazuje, da je ?as za menjavo akumulatorja?

 

Yep, lahko pa da ti ga slabo polne, probaj na kleme in ?e bo v?gal kot je treba je akomulator, ?e pa ti ga ne napolni potem pa ?e to-

 

Pa ko vzigas ne vzigaj z lucmi, radijem, gretjem...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je napetost 13.8V, pomoje vredu fila, al ne? Bom probal ?e s kabli v?gat. Moti me to, da npr. v gara?i na steni vidm, da tud rikverc lu?ke rahlo blinkajo. Aja, pa po v?igu lu?ka za airbag gori ene 2 sekundi in potem ugasne.

Napisano
  je mi_c_ho napisal:

?e je napetost 13.8V, pomoje vredu fila, al ne? Bom probal ?e s kabli v?gat. Moti me to, da npr. v gara?i na steni vidm, da tud rikverc lu?ke rahlo blinkajo. Aja, pa po v?igu lu?ka za airbag gori ene 2 sekundi in potem ugasne.

 

s tem ni ni? narobe se mi zdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tolk navora je te?ko pognat. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sem prejle odprl pokrov od ma?ine in vidim, da je akumulator samo 74Ah. Baje bi moral biti 95Ah. Kot ka?e mu jemlje sapo in so posledice bolj o?itne. Ta teden ga bom kar zamenjal.

Napisano
  je mi_c_ho napisal:

Sem prejle odprl pokrov od ma?ine in vidim, da je akumulator samo 74Ah. Baje bi moral biti 95Ah. Kot ka?e mu jemlje sapo in so posledice bolj o?itne. Ta teden ga bom kar zamenjal.

 

Kupi kar mo?nega,ja.Jaz sem dal noter 100Ah. :bravo:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Kupi kar mo?nega,ja.Jaz sem dal noter 100Ah. :bravo:

 

pa ti ga fila?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

pa ti ga fila?

 

1 mesec nazaj mi je konstantno filal s 13.8V. Vseeno se bom zapeljal do mehanika, da pogledava, da ni slu?ajno kaj narobe z alternatorjem in da je za zamenjat samo akumulator.

Napisano
  je mi_c_ho napisal:

1 mesec nazaj mi je konstantno filal s 13.8V. Vseeno se bom zapeljal do mehanika, da pogledava, da ni slu?ajno kaj narobe z alternatorjem in da je za zamenjat samo akumulator.

 

mislm unga 100Ah :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

mislm unga 100Ah :)

 

Zakaj pa ga ne bi??e dve leti ga uporabljam.Kupljen na uradnem servisu Mazda. ;)

 

 

Napisano
  je jures napisal:

pa ti ga fila?

 

 

  je jures napisal:

mislm unga 100Ah :)

 

 

saj je predpisan 95/100 Ah. Sam sem tudi imel prej 74Ah, pa se je precej matral...

Napisano
  je kowkele napisal:

saj je predpisan 95/100 Ah. Sam sem tudi imel prej 74Ah, pa se je precej matral...

 

to pa drugo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdele malo klicarim v trgovine in mi je en prodajalec rekel, da mora bit ob menjavi avto vseskozi pod napetostjo, ker druga?e nekaj radio zablokira. Ali je res to treba? Na forumu sem pa ?e bral, da je potrebno nekaj sukati volan 2x levo in 2x desno in pa nekaj z voznikovo ?ipo.

Napisano

Radio zablokira le ?e je zaklenjen s ?ifto in ti te ?ifre ne ve?. ?ipo se da hito nau?it, ravno tako snzorje kota volana.

 

Kar se pa ti?e akumulatorja pa je verjetn ?e mal ubogi, ?e se ne motim bi moral alternator filat nekje z 13,8V do 14,5V tko, da to je pri tebi dovolj.

33112_1.png

Napisano

pri novi 6 mislim da ni nobenih sifer itd..edino kr je to da mores sipe na nov naucit pa kot volana to je vse....

www.trziskisladoled.si

Napisano
  je iceman22 napisal:

pri novi 6 mislim da ni nobenih sifer itd..edino kr je to da mores sipe na nov naucit pa kot volana to je vse....

 

oboje je v navodilih med drugim

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker je moja 2005 letmik, potem z radiom ne bo problema. Z volanom tudi ne bo: pri?gem, 2x skrajno levo, 2xskrajno desno, ugasnem in pri?gem. Kako je pa voznikovo ?ipo?

Napisano
  je iceman22 napisal:

pri novi 6 mislim da ni nobenih sifer itd..edino kr je to da mores sipe na nov naucit pa kot volana to je vse....

 

Sej nima ta nove? :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  je mi_c_ho napisal:

Ker je moja 2005 letmik, potem z radiom ne bo problema. Z volanom tudi ne bo: pri?gem, 2x skrajno levo, 2xskrajno desno, ugasnem in pri?gem. Kako je pa voznikovo ?ipo?

 

za vse ?ipe velja na posameznih vratih ?ipa dol, potem pa ti?i? knof toliko ?asa GOR da se ?ipa zapre in naredi klik

 

Druga?e se pa spla?a tudi trik s kabli za v?iganje ?e jih ima?, preden stari akomulator odklopi?, eno stran kablov da? na kleme avta, druge pa na nov akomulator, samo pri priklapljanju mora? biti malo spreten in hiter, samo se da

 

Predvsem zaradi postaj radija, equlizerja. itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po simptomih, ki si jih navedel, je najverjetneje akumulator ope?al. To, da ima zadostno volta?o ?e ne pomeni, da ima tudi zadosti zagonskega toka. Z leti pa? akumulator oslabi. Pri navedbi te?ave je pomembno navesti tudi starost akumulatorja. Za 2.0 dizel bi moralo biti zadosti 74 Ah. ?ivljenjska doba pri dizlih je okoli 4 leta, pri tem je pomembno tudi, ali avto vo?en na kratke,ali dolge relacije in ali mu je kdaj zmanjkalo destilirane vode v elektrolitu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kak?no sukanje volana in zakaj? ?zmeden?

 

ESP?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano
  je Mazda 6 Combi napisal:

Kak?no sukanje volana in zakaj? ?zmeden?

 

ESP?

 

da si zapomne kote senzorja volana.....ESP ja ko odklopi? aku ma? naslednji? 2 lu?ki ESP plus ABS, zasuka? volan pa izgineta takoj ali ob naslednjem vzigu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ravno ob pravem času...   13 min, 13 sek    Nagisa, X186, AT    
    • Dober si. Pirelli PZ4 pridejo s 6mm profila iz tovarne. HN varianta. Meni je cotalo Bridgestonke pri 5.5mm, pa sem jih samo pozimi vozil.
    • Se pravi, če sem te prav razumel. Ti voziš 130/uro, če sploh voziš toliko in se lahko pospraviš na prehitevalni pas, ker itak ne sme nihče hitreje vozit. Tam si ti gazda. Lepo. Zaradi takih nastajajo kolone od Ljubljane do Kopra. Ker vsak misli, da je kralj prehitevalnega oasu, ker vozi 130/ uro. In, da se razumemo. Sam ne divjam, nikoli  v življenju nisem imel karambola niti nesreče, niti avta nisem opraskal.  Vse, kar sem imel škode na avtu si mi naredili drugi. Tudi taki modeli, ki so imeli dioptrijo od dna od boce od pive, ki ni videl, kje sploh vozi. Pa se je komaj premikal. In ne, ni vozil prehitro. Komaj se je premikal. In ne, ne rabiš se sekirat zame. Ne boš ti plačal kazni za prehitro vožnjo, če jo dobim. Še enkrat pravim, bolj do nevarni cincarji, ki vozijo nevarno, kot dinamični vozniki, ki vozijo varno in v vsakem trenutki vedo, kaj počno. 😉
    • Yes, od Brezovice do Logatca po prehitevalnem, brez smernikov in vsaj 150 povprecje....za mano pa provida, mi je nastel x prekrškov....sem na koncu ok skozi pršu....od takrat uporabljam smernike in ne vozim samo po levi🤣🤓
    • In tehnično gledano je tudi to prekršek 😄 Če so pa že koga kaznoval za to pa ne vem.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.