Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

zadnji teden mi mazda 6 CD 2005 te?ko v?iga, oz. se sli?i da ?tarter te?ko obrne. Medtem se pa za sekundo pri?gejo in ugasnejo rumene lu?ke za ABS in obe za DSC. To se dogaja ne glede na to ali je avto v gara?i ali zunaj. 14 dni nazaj sem meril akumulator z voltmetrom (ugasnjen ima 12,8 V, pri?gan pa ?ez 13,8 V). To se mi zdi ?isto OK. Pa opazil sem tudi da, ko je avto pod ?tandgasom, se mi zdi, da lu?ke rahlo ?migajo. Ali to nakazuje, da je ?as za menjavo akumulatorja?

Napisano

?ivjo,

zadnji teden mi mazda 6 CD 2005 te?ko v?iga, oz. se sli?i da ?tarter te?ko obrne. Medtem se pa za sekundo pri?gejo in ugasnejo rumene lu?ke za ABS in obe za DSC. To se dogaja ne glede na to ali je avto v gara?i ali zunaj. 14 dni nazaj sem meril akumulator z voltmetrom (ugasnjen ima 12,8 V, pri?gan pa ?ez 13,8 V). To se mi zdi ?isto OK. Pa opazil sem tudi da, ko je avto pod ?tandgasom, se mi zdi, da lu?ke rahlo ?migajo. Ali to nakazuje, da je ?as za menjavo akumulatorja?

 

Yep, lahko pa da ti ga slabo polne, probaj na kleme in ?e bo v?gal kot je treba je akomulator, ?e pa ti ga ne napolni potem pa ?e to-

 

Pa ko vzigas ne vzigaj z lucmi, radijem, gretjem...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je napetost 13.8V, pomoje vredu fila, al ne? Bom probal ?e s kabli v?gat. Moti me to, da npr. v gara?i na steni vidm, da tud rikverc lu?ke rahlo blinkajo. Aja, pa po v?igu lu?ka za airbag gori ene 2 sekundi in potem ugasne.

Napisano

?e je napetost 13.8V, pomoje vredu fila, al ne? Bom probal ?e s kabli v?gat. Moti me to, da npr. v gara?i na steni vidm, da tud rikverc lu?ke rahlo blinkajo. Aja, pa po v?igu lu?ka za airbag gori ene 2 sekundi in potem ugasne.

 

s tem ni ni? narobe se mi zdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tolk navora je te?ko pognat. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sem prejle odprl pokrov od ma?ine in vidim, da je akumulator samo 74Ah. Baje bi moral biti 95Ah. Kot ka?e mu jemlje sapo in so posledice bolj o?itne. Ta teden ga bom kar zamenjal.

Napisano

Sem prejle odprl pokrov od ma?ine in vidim, da je akumulator samo 74Ah. Baje bi moral biti 95Ah. Kot ka?e mu jemlje sapo in so posledice bolj o?itne. Ta teden ga bom kar zamenjal.

 

Kupi kar mo?nega,ja.Jaz sem dal noter 100Ah. :bravo:

 

 

Napisano

Kupi kar mo?nega,ja.Jaz sem dal noter 100Ah. :bravo:

 

pa ti ga fila?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pa ti ga fila?

 

1 mesec nazaj mi je konstantno filal s 13.8V. Vseeno se bom zapeljal do mehanika, da pogledava, da ni slu?ajno kaj narobe z alternatorjem in da je za zamenjat samo akumulator.

Napisano

1 mesec nazaj mi je konstantno filal s 13.8V. Vseeno se bom zapeljal do mehanika, da pogledava, da ni slu?ajno kaj narobe z alternatorjem in da je za zamenjat samo akumulator.

 

mislm unga 100Ah :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislm unga 100Ah :)

 

Zakaj pa ga ne bi??e dve leti ga uporabljam.Kupljen na uradnem servisu Mazda. ;)

 

 

Napisano

saj je predpisan 95/100 Ah. Sam sem tudi imel prej 74Ah, pa se je precej matral...

 

to pa drugo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdele malo klicarim v trgovine in mi je en prodajalec rekel, da mora bit ob menjavi avto vseskozi pod napetostjo, ker druga?e nekaj radio zablokira. Ali je res to treba? Na forumu sem pa ?e bral, da je potrebno nekaj sukati volan 2x levo in 2x desno in pa nekaj z voznikovo ?ipo.

Napisano

Radio zablokira le ?e je zaklenjen s ?ifto in ti te ?ifre ne ve?. ?ipo se da hito nau?it, ravno tako snzorje kota volana.

 

Kar se pa ti?e akumulatorja pa je verjetn ?e mal ubogi, ?e se ne motim bi moral alternator filat nekje z 13,8V do 14,5V tko, da to je pri tebi dovolj.

33112_1.png

Napisano

pri novi 6 mislim da ni nobenih sifer itd..edino kr je to da mores sipe na nov naucit pa kot volana to je vse....

www.trziskisladoled.si

Napisano

pri novi 6 mislim da ni nobenih sifer itd..edino kr je to da mores sipe na nov naucit pa kot volana to je vse....

 

oboje je v navodilih med drugim

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker je moja 2005 letmik, potem z radiom ne bo problema. Z volanom tudi ne bo: pri?gem, 2x skrajno levo, 2xskrajno desno, ugasnem in pri?gem. Kako je pa voznikovo ?ipo?

Napisano

pri novi 6 mislim da ni nobenih sifer itd..edino kr je to da mores sipe na nov naucit pa kot volana to je vse....

 

Sej nima ta nove? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ker je moja 2005 letmik, potem z radiom ne bo problema. Z volanom tudi ne bo: pri?gem, 2x skrajno levo, 2xskrajno desno, ugasnem in pri?gem. Kako je pa voznikovo ?ipo?

 

za vse ?ipe velja na posameznih vratih ?ipa dol, potem pa ti?i? knof toliko ?asa GOR da se ?ipa zapre in naredi klik

 

Druga?e se pa spla?a tudi trik s kabli za v?iganje ?e jih ima?, preden stari akomulator odklopi?, eno stran kablov da? na kleme avta, druge pa na nov akomulator, samo pri priklapljanju mora? biti malo spreten in hiter, samo se da

 

Predvsem zaradi postaj radija, equlizerja. itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po simptomih, ki si jih navedel, je najverjetneje akumulator ope?al. To, da ima zadostno volta?o ?e ne pomeni, da ima tudi zadosti zagonskega toka. Z leti pa? akumulator oslabi. Pri navedbi te?ave je pomembno navesti tudi starost akumulatorja. Za 2.0 dizel bi moralo biti zadosti 74 Ah. ?ivljenjska doba pri dizlih je okoli 4 leta, pri tem je pomembno tudi, ali avto vo?en na kratke,ali dolge relacije in ali mu je kdaj zmanjkalo destilirane vode v elektrolitu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kak?no sukanje volana in zakaj? ?zmeden?

 

ESP?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Kak?no sukanje volana in zakaj? ?zmeden?

 

ESP?

 

da si zapomne kote senzorja volana.....ESP ja ko odklopi? aku ma? naslednji? 2 lu?ki ESP plus ABS, zasuka? volan pa izgineta takoj ali ob naslednjem vzigu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.