Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  je Deeyan napisal:

jp, res je 5W30 ni primeren za na?e podnebje ;)

 

Je,je,samo od kak?ne druge firme.Jaz tudi uporabljam 5W30. ;)

 

 

Napisano

Saj imajo 10W40 tudi,sam cena se mi zdi ful smesna,saj ga na servisu prodajajo po 23? l.Vem da imajo velike mar?e in da ?e jamrajo :) .Sem pa mal preklicu po servisih,pa ve?inoma dajejo 5W30 olje v bencinske motorje

Napisano
  je Alex napisal:

Smo ?e ugotovili,da ni najbolj?e olje to. ;)

 

Kaj misli? s tem? Si ?e probal olje od njega? Ali da dexelia nasploh ni ok?

Napisano
  je Alex napisal:

Je,je,samo od kak?ne druge firme.Jaz tudi uporabljam 5W30. ;)

 

Vsajga mehankarja, ko sm upra?u mi je reku da 5w30 ni priporo?ljiv ;)

Napisano
  je Deeyan napisal:

Vsajga mehankarja, ko sm upra?u mi je reku da 5w30 ni priporo?ljiv ;)

 

Ker?

 

 

Napisano
  je sskodlar napisal:

Saj imajo 10W40 tudi,sam cena se mi zdi ful smesna,saj ga na servisu prodajajo po 23? l.Vem da imajo velike mar?e in da ?e jamrajo :) .Sem pa mal preklicu po servisih,pa ve?inoma dajejo 5W30 olje v bencinske motorje

 

In kje je tukaj problam, ?e je tako olje predpisano ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Deeyan napisal:

sej pravim, zarad podnebja (mrzla zima, vro?e poletje)

 

 

??? A 10-40 je pa OK?

 

Sej lih 5 je bolj?e kot 10, ali celo 0 za delovanje v hladnem oz. za zagon. Vro?e poletje pa ne vem, kaj ima zveze s temperaturo motorja.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano
  je schurda napisal:

??? A 10-40 je pa OK?

 

Sej lih 5 je bolj?e kot 10, ali celo 0 za delovanje v hladnem oz. za zagon. Vro?e poletje pa ne vem, kaj ima zveze s temperaturo motorja.

 

sej, ?e bi blo skoz hladn bi blo uredu

 

10w40 je ql

Napisano

Najbolj?e je SAE 0W-40....

 

Kak?ne so lastnosti sinteti?nih olj?

 

 

Sinteti?na olja so manj ob?utljiva na spremembe temperatur:

• njihova viskoznost se najmanj spreminja,

• njihova hladna teko?nost je ve?ja,

• pri visokih temperaturah se viskoznost ohranja na vi?jem nivoju.

 

Sinteti?na motorna olja dalj ?asa obdr?ijo svoje lastnosti. Njihova stabilnost pomeni, da se lahko intervali menjave olja podalj?ajo tudi do 30.000 km, pripomorejo pa tudi k bolj?i ?isto?i motorja, saj imajo lastnosti naravnega detergenta in razpr?evalca.

 

 

 

Kaj je viskoznost motornega olja?

Na viskoznost motornega olja opozarjajo ?tevilke v imenu izdelka. Le-te ka?ejo viskoznost olja, ko je motor ?e hladen in kasneje, ko je vro?. Ve?ja, kot je razlika med tema dvema ?tevilkama, bolj?e je mazivo.

 

Prva ?tevilka (npr. 5 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni hladno viskoznost - "W" namre? pomeni zima. ?e je ta ?tevilka nizka, je viskoznost nizka, zato je olje bolj teko?e, ko je hladno. Druga ?tevilka (npr. 40 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni vro?o viskoznost. Bolj, ko je ta ?tevilka visoka, bolj je olje viskozno, ko je vro?e.

 

Viskoznostni indeks, bolje znan kot "stopnja", je ozna?en na sprednji strani plastenke, kot pravilo SAE (Society of Automotive Engineers International - Mednarodno dru?tvo avtomobilskih in?inirjev). Izbrati viskoznostno stopnjo pomeni poiskati najbolj?e razmerje med "nasprotnima kakovostima" maziva, torej dolo?iti odpornost na hladno in toplo.

:P

Napisano
  je RoKo napisal:

Najbolj?e je SAE 0W-40....

 

Kak?ne so lastnosti sinteti?nih olj?

Sinteti?na olja so manj ob?utljiva na spremembe temperatur:

• njihova viskoznost se najmanj spreminja,

• njihova hladna teko?nost je ve?ja,

• pri visokih temperaturah se viskoznost ohranja na vi?jem nivoju.

 

Sinteti?na motorna olja dalj ?asa obdr?ijo svoje lastnosti. Njihova stabilnost pomeni, da se lahko intervali menjave olja podalj?ajo tudi do 30.000 km, pripomorejo pa tudi k bolj?i ?isto?i motorja, saj imajo lastnosti naravnega detergenta in razpr?evalca.

Kaj je viskoznost motornega olja?

Na viskoznost motornega olja opozarjajo ?tevilke v imenu izdelka. Le-te ka?ejo viskoznost olja, ko je motor ?e hladen in kasneje, ko je vro?. Ve?ja, kot je razlika med tema dvema ?tevilkama, bolj?e je mazivo.

 

Prva ?tevilka (npr. 5 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni hladno viskoznost - "W" namre? pomeni zima. ?e je ta ?tevilka nizka, je viskoznost nizka, zato je olje bolj teko?e, ko je hladno. Druga ?tevilka (npr. 40 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni vro?o viskoznost. Bolj, ko je ta ?tevilka visoka, bolj je olje viskozno, ko je vro?e.

 

Viskoznostni indeks, bolje znan kot "stopnja", je ozna?en na sprednji strani plastenke, kot pravilo SAE (Society of Automotive Engineers International - Mednarodno dru?tvo avtomobilskih in?inirjev). Izbrati viskoznostno stopnjo pomeni poiskati najbolj?e razmerje med "nasprotnima kakovostima" maziva, torej dolo?iti odpornost na hladno in toplo.

:P

 

Jaz sem imel noter 0W-40 pa ga je preve? papcalo,ker je redko kot voda.Druga?e pa brez problemov.

 

 

Napisano

V kratkem moram narediti osnovni servis na Mazdi6 SportCombi CD120 TE, rad bi dal zamenjati tudi olje v menjalniku. Zanima me katero olje priporo?ate (znamka in mode) za motor in katerega za menjalnik?

 

Hvala in lep pozdrav!

Napisano
  je Alex napisal:

Jaz sem imel noter 0W-40 pa ga je preve? papcalo,ker je redko kot voda.Druga?e pa brez problemov.

 

He, he, pa mu doda? "zlatkota" in to je to! :bravo:

Sicer pa ga papca ?e na?iga? po AC za neverjet! ;) preverjeno pa whatever ma? not! :P

Napisano
  je RoKo napisal:

He, he, pa mu doda? "zlatkota" in to je to! :bravo:

Sicer pa ga papca ?e na?iga? po AC za neverjet! ;) preverjeno pa whatever ma? not! :P

 

Jaz sem zdej vrgu not 5W30 Edge od Castrola.Bomo videli,kaj bo reklo.

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Jaz sem zdej vrgu not 5W30 Edge od Castrola.Bomo videli,kaj bo reklo.

 

 

 

In kako je to olje od castrola ker morm jaz ga tut menat!

Je vredu za nase mazde!

 

je pa dizel brez dpf filtra!

Napisano
  je krco22 napisal:

In kako je to olje od castrola ker morm jaz ga tut menat!

Je vredu za nase mazde!

 

je pa dizel brez dpf filtra!

 

Jaz sem ga dobil za 10?/liter.Zaenkrat je ful dobro.Tudi jaz nimam dpf-ja.

Prej sem imel Mobil 1 5W30 in je bilo tudi O.k.Samo predrago je bilo. ;)

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Jaz sem ga dobil za 10?/liter.Zaenkrat je ful dobro.Tudi jaz nimam dpf-ja.

Prej sem imel Mobil 1 5W30 in je bilo tudi O.k.Samo predrago je bilo. ;)

 

 

Ma ja jaz ga tud dobim za 38? 4litre pa me mika da bi ga vzel!

Napisano
  je krco22 napisal:

Ma ja jaz ga tud dobim za 38? 4litre pa me mika da bi ga vzel!

 

Mi ga rabimo 5 litrov. ;)

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Mi ga rabimo 5 litrov. ;)

 

 

 

Ja vem sam je se vsejen cenej kot prej k sam da za 5l 90?!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Z tem oljem,Castrol Edge 5W30 nisem zadovoljen.Tako ga hvalijo,pa mi ga je po 1000 km popapcalo ?e 2 dcl.

O?itno se ne ujame z na?imi diesli ali pa je normalna ve?ja poraba tega olja. :whatever:

Prej sem imel noter Mobil 1, 5W30, pa ga nisem do drugega servisa dollil niti dcl.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.