Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

jp, res je 5W30 ni primeren za na?e podnebje ;)

 

Je,je,samo od kak?ne druge firme.Jaz tudi uporabljam 5W30. ;)

 

 

Napisano

Saj imajo 10W40 tudi,sam cena se mi zdi ful smesna,saj ga na servisu prodajajo po 23? l.Vem da imajo velike mar?e in da ?e jamrajo :) .Sem pa mal preklicu po servisih,pa ve?inoma dajejo 5W30 olje v bencinske motorje

Napisano

Je,je,samo od kak?ne druge firme.Jaz tudi uporabljam 5W30. ;)

 

Vsajga mehankarja, ko sm upra?u mi je reku da 5w30 ni priporo?ljiv ;)

Napisano

Vsajga mehankarja, ko sm upra?u mi je reku da 5w30 ni priporo?ljiv ;)

 

Ker?

 

 

Napisano

Saj imajo 10W40 tudi,sam cena se mi zdi ful smesna,saj ga na servisu prodajajo po 23? l.Vem da imajo velike mar?e in da ?e jamrajo :) .Sem pa mal preklicu po servisih,pa ve?inoma dajejo 5W30 olje v bencinske motorje

 

In kje je tukaj problam, ?e je tako olje predpisano ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej pravim, zarad podnebja (mrzla zima, vro?e poletje)

 

 

??? A 10-40 je pa OK?

 

Sej lih 5 je bolj?e kot 10, ali celo 0 za delovanje v hladnem oz. za zagon. Vro?e poletje pa ne vem, kaj ima zveze s temperaturo motorja.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

??? A 10-40 je pa OK?

 

Sej lih 5 je bolj?e kot 10, ali celo 0 za delovanje v hladnem oz. za zagon. Vro?e poletje pa ne vem, kaj ima zveze s temperaturo motorja.

 

sej, ?e bi blo skoz hladn bi blo uredu

 

10w40 je ql

Napisano

Najbolj?e je SAE 0W-40....

 

Kak?ne so lastnosti sinteti?nih olj?

 

 

Sinteti?na olja so manj ob?utljiva na spremembe temperatur:

• njihova viskoznost se najmanj spreminja,

• njihova hladna teko?nost je ve?ja,

• pri visokih temperaturah se viskoznost ohranja na vi?jem nivoju.

 

Sinteti?na motorna olja dalj ?asa obdr?ijo svoje lastnosti. Njihova stabilnost pomeni, da se lahko intervali menjave olja podalj?ajo tudi do 30.000 km, pripomorejo pa tudi k bolj?i ?isto?i motorja, saj imajo lastnosti naravnega detergenta in razpr?evalca.

 

 

 

Kaj je viskoznost motornega olja?

Na viskoznost motornega olja opozarjajo ?tevilke v imenu izdelka. Le-te ka?ejo viskoznost olja, ko je motor ?e hladen in kasneje, ko je vro?. Ve?ja, kot je razlika med tema dvema ?tevilkama, bolj?e je mazivo.

 

Prva ?tevilka (npr. 5 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni hladno viskoznost - "W" namre? pomeni zima. ?e je ta ?tevilka nizka, je viskoznost nizka, zato je olje bolj teko?e, ko je hladno. Druga ?tevilka (npr. 40 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni vro?o viskoznost. Bolj, ko je ta ?tevilka visoka, bolj je olje viskozno, ko je vro?e.

 

Viskoznostni indeks, bolje znan kot "stopnja", je ozna?en na sprednji strani plastenke, kot pravilo SAE (Society of Automotive Engineers International - Mednarodno dru?tvo avtomobilskih in?inirjev). Izbrati viskoznostno stopnjo pomeni poiskati najbolj?e razmerje med "nasprotnima kakovostima" maziva, torej dolo?iti odpornost na hladno in toplo.

:P

Napisano

Najbolj?e je SAE 0W-40....

 

Kak?ne so lastnosti sinteti?nih olj?

Sinteti?na olja so manj ob?utljiva na spremembe temperatur:

• njihova viskoznost se najmanj spreminja,

• njihova hladna teko?nost je ve?ja,

• pri visokih temperaturah se viskoznost ohranja na vi?jem nivoju.

 

Sinteti?na motorna olja dalj ?asa obdr?ijo svoje lastnosti. Njihova stabilnost pomeni, da se lahko intervali menjave olja podalj?ajo tudi do 30.000 km, pripomorejo pa tudi k bolj?i ?isto?i motorja, saj imajo lastnosti naravnega detergenta in razpr?evalca.

Kaj je viskoznost motornega olja?

Na viskoznost motornega olja opozarjajo ?tevilke v imenu izdelka. Le-te ka?ejo viskoznost olja, ko je motor ?e hladen in kasneje, ko je vro?. Ve?ja, kot je razlika med tema dvema ?tevilkama, bolj?e je mazivo.

 

Prva ?tevilka (npr. 5 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni hladno viskoznost - "W" namre? pomeni zima. ?e je ta ?tevilka nizka, je viskoznost nizka, zato je olje bolj teko?e, ko je hladno. Druga ?tevilka (npr. 40 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni vro?o viskoznost. Bolj, ko je ta ?tevilka visoka, bolj je olje viskozno, ko je vro?e.

 

Viskoznostni indeks, bolje znan kot "stopnja", je ozna?en na sprednji strani plastenke, kot pravilo SAE (Society of Automotive Engineers International - Mednarodno dru?tvo avtomobilskih in?inirjev). Izbrati viskoznostno stopnjo pomeni poiskati najbolj?e razmerje med "nasprotnima kakovostima" maziva, torej dolo?iti odpornost na hladno in toplo.

:P

 

Jaz sem imel noter 0W-40 pa ga je preve? papcalo,ker je redko kot voda.Druga?e pa brez problemov.

 

 

Napisano

V kratkem moram narediti osnovni servis na Mazdi6 SportCombi CD120 TE, rad bi dal zamenjati tudi olje v menjalniku. Zanima me katero olje priporo?ate (znamka in mode) za motor in katerega za menjalnik?

 

Hvala in lep pozdrav!

Napisano

Jaz sem imel noter 0W-40 pa ga je preve? papcalo,ker je redko kot voda.Druga?e pa brez problemov.

 

He, he, pa mu doda? "zlatkota" in to je to! :bravo:

Sicer pa ga papca ?e na?iga? po AC za neverjet! ;) preverjeno pa whatever ma? not! :P

Napisano

He, he, pa mu doda? "zlatkota" in to je to! :bravo:

Sicer pa ga papca ?e na?iga? po AC za neverjet! ;) preverjeno pa whatever ma? not! :P

 

Jaz sem zdej vrgu not 5W30 Edge od Castrola.Bomo videli,kaj bo reklo.

 

 

Napisano

Jaz sem zdej vrgu not 5W30 Edge od Castrola.Bomo videli,kaj bo reklo.

 

 

 

In kako je to olje od castrola ker morm jaz ga tut menat!

Je vredu za nase mazde!

 

je pa dizel brez dpf filtra!

Napisano

In kako je to olje od castrola ker morm jaz ga tut menat!

Je vredu za nase mazde!

 

je pa dizel brez dpf filtra!

 

Jaz sem ga dobil za 10?/liter.Zaenkrat je ful dobro.Tudi jaz nimam dpf-ja.

Prej sem imel Mobil 1 5W30 in je bilo tudi O.k.Samo predrago je bilo. ;)

 

 

Napisano

Jaz sem ga dobil za 10?/liter.Zaenkrat je ful dobro.Tudi jaz nimam dpf-ja.

Prej sem imel Mobil 1 5W30 in je bilo tudi O.k.Samo predrago je bilo. ;)

 

 

Ma ja jaz ga tud dobim za 38? 4litre pa me mika da bi ga vzel!

Napisano

Ma ja jaz ga tud dobim za 38? 4litre pa me mika da bi ga vzel!

 

Mi ga rabimo 5 litrov. ;)

 

 

Napisano

Mi ga rabimo 5 litrov. ;)

 

 

 

Ja vem sam je se vsejen cenej kot prej k sam da za 5l 90?!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Z tem oljem,Castrol Edge 5W30 nisem zadovoljen.Tako ga hvalijo,pa mi ga je po 1000 km popapcalo ?e 2 dcl.

O?itno se ne ujame z na?imi diesli ali pa je normalna ve?ja poraba tega olja. :whatever:

Prej sem imel noter Mobil 1, 5W30, pa ga nisem do drugega servisa dollil niti dcl.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.