Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj,

 

Sem bolj ali manj ?alosten :( lastnik mazde 6 (2.0 dizel, 136km) letnik 2002, katero po?asi a ustrajno zapu??a motor (pije nenormalno veliko olja in ena ?oba je ?e bolj boga). Avto ima prevo?enega 230k kilometrov. Zanima me, koliko bi pri?el generalni servis motorja oz. koliko bi se lahko iztr?ilo za avto v tak?nem stanju?

 

Hvala za odgovore...

Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj,

 

Sem bolj ali manj ?alosten :( lastnik mazde 6 (2.0 dizel, 136km) letnik 2002, katero po?asi a ustrajno zapu??a motor (pije nenormalno veliko olja in ena ?oba je ?e bolj boga). Avto ima prevo?enega 230k kilometrov. Zanima me, koliko bi pri?el generalni servis motorja oz. koliko bi se lahko iztr?ilo za avto v tak?nem stanju?

 

Hvala za odgovore...

 

LAbi jo je prodal ravno za 4.000 (ve? km, izpravna)

 

Ni nujno da ima? velik problem, razen ?e ni kaj s turbino - zadnji servis?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a si ze zamenjal podlozke injektorjev?

 

tole si preberi

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry153976

drugace sem jaz mojo prodal z 42.000km vec, in ne 4000 :P

 

evri bu?man

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

evri bu?man

 

ups pa res, ker sem skoz na cesti sem ratu kamiondzija in vidim samo se kilometre...:D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Na tvojem mestu bi se oglasil do mehankarja Pelka v Medvode, pa naj realno pove kako in kaj naprej (mazde dizilce vsakodnevno ?ravfa)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

LAbi jo je prodal ravno za 4.000 (ve? km, izpravna)

 

Ni nujno da ima? velik problem, razen ?e ni kaj s turbino - zadnji servis?

 

Zadnji servis je bil pred 10k kilometri. Pred 5k pa sem menjal turbino...dal gor obnovljeno + vse, kar je potrebno zamenjati zraven

 

a si ze zamenjal podlozke injektorjev?

 

tole si preberi

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry153976

drugace sem jaz mojo prodal z 42.000km vec, in ne 4000 :P

 

Ne, nisem menjal...me je prej mehanik klical in rekel, da nima smisla, da je motor fu?. Bom detajlno opisal moj problem:

 

Zadnje 14 dni opa?am, da mi je avto za?el ful kaditi bel dim ob zagonu, v prostem teku in pri speljevanju. Med vo?njo tega ni, razen recimo v kri?i??ih, ko je potrebno menjati. Cca. 1 teden nazaj se mi je v ovinku pri?gala lu?ka za olje (sem pa po servisu sigurno ?e dvakrat dolil olje). Sem takoj ustavil, ugasnil avto, preveril olje in je bil res na minimumu in sem ga zopet dolil. V?eraj se je zadeva z lu?ko ponovila in avto je ?el takoj k serviserju.

 

Druga?e se pa avto normalno obna?a med vo?njo...pospe?ki normalni, zvok motorja normalen. Razen pri speljevanju se sli?i nabijanje kot pri ?ivalnem stroju, za kar pa je verjetno problem v pokvarjeni ?obi.

Napisano

Sam bel dim, sem pa opazil, da ?e sem na mestu avto malo "gnal", da so na tleh ?rne saje...hladilno sem preveril, ista koli?ina jo je, kot jo je bilo ob menjavi. Se pravi polna posoda.

Napisano

Logi?no razmisli. Motor je dal ?e nekaj za sabo, ?eprav ni nujno, da je ravno za v smeti.

 

Ta zvok je skoraj 100% od ?obe. Kadi lahko tudi zaradi ?obe ve? kot obi?ajno..zdej al je mo?no bel dim al ne..lahko da, to ne vem ravno.

 

?e ti kuri olje..Turbina pravi? da je ok. Zamenjal bi podlo?ke, to je par 10? material pa potem videl. ?e bi ?e potem kuril olje...

 

Aja, katero olje ma? notri?

Napisano

Ta naj bi bil v redu pomoje. BO ?e kdo drug povedal. Sicer pa pojdi ?e po drugo mnenje. Tko kot ljudje hodimo do dohtarjev...

Napisano

Hvala vsem za odgovore, sem prec malo bolj optimisti?en :D Se pa res ne bom branil ?e kak?nega predloga :D

 

Obvezno zamenjaj podlo?ke,ker ti bo ma?ina druga?e zaribala.Pa mehanika zamenjaj,?e pravi,da nima smisla jih zamenjat. ;)

 

 

Napisano

lep pozdrav, nekaj ?asa ?e berem forum no in sedaj je ?as da dodam tudi kak komentar :D . Glede te mazde jaz bi ti predlagal enako kot Alex zamenjaj podlo?ke. Na na?i slu?beni mazdi 6 CD 120KM 2004 (210000km) je tudi olje pila in smo zamenjali podlo?ke sedaj pa je mir ( glede dima nwm bi pa bilo logi?no da je dim ?e se izteka olje skozi izpu?ni ventil v izpuh), zamenjali smo tudi turbino nedolgo nazaj, IMV ventil ( pri ar?onu se dobi za 195? plus DDV) in nakoncu ?e kompresor klime.

Bel dim- ponavadi je povezan z vodo ali z gorivom

?rn dim- olje

Probaj menjat podlo?ke, ?e nisi za?ni razmi?ljat o UV ?i??enju diz (?ob)

Kaj to nabijanje kao klenkanje?

Kaj to se je pojavilo po servisu, in ?e se je kak?na dela so opravljali na avtu?

Druga?e pa, vse se da popravit kar se ni samo sestavilo oziroma naredilo, sploh ?e avto normalno vle?e in ima kompresijo.

Aja pa ?e nekaj probaj zamenjati avtomehanika.

Napisano

Probaj menjat podlo?ke, ?e nisi za?ni razmi?ljat o UV ?i??enju diz (?ob)

 

kdo to dela, kje, kolk stane in ali kaj koristi ? :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Delajo: Andrej Puconja Maribor, al pa v Ren?ah servis AR?ON oboje je bosch servis.

Cena pred dvema letoma za alfa romeo nekje je bilo ?i??enje 20?/kos, menjava vlo?kov pa 80?/kos (menjava ni nujna) pri enem privatniku ne original Bosch servisu. Najbolj?e da pokli?e? pa vpra?a? to?no za ker avto. Pomaga pa da avto ne trese, ima bolj?o mo? pa kadi bistveno manj ob pospe?evanju. ?e ?e menja? podlo?ke ko ima? vse podrto lahko opravi? tudi to ampak po ?elji. Npr. na? mercedes 200 CDI ima 170000km in ?e ni potrebe po ?i??enju kr ne kadi veliko ob pospe?evanju, s tem ko pa na Ford mondeju in Alfi romeo je bilo to storjeno na 150000 kr je lepo kadilo pa treslo, mo?i pa ni bilo od nikoder.

Napisano

Madona, avto normalno vle?e, mehankar pa pravi, da je fu? motor. :whatever:

 

?e ima? realne kilometre bi ti moral motor ?e najmanj 100-150kkm zdr?at, ?e bo? upo?teval nasvete foruma?ov poleg tega pa naj ti spuca kak?en drug mehankar ?e sito za olje v karterju.

 

Scania malo te bom popravil - ?e kuri olje bo kadilo modro, ?rno pa takrat, ko je zgorevanje nafte slabo in se dela veliko saj.

33112_1.png

Napisano

Zgleda da bo treba res dat avto drugam na servis, ker po prebranih postih ocitno ne vedo tocno, kaj delajo. Hvala se enkrat za vse odgovore in mnenja ;-)

Napisano

lep pozdrav, nekaj ?asa ?e berem forum no in sedaj je ?as da dodam tudi kak komentar :D . Glede te mazde jaz bi ti predlagal enako kot Alex zamenjaj podlo?ke. Na na?i slu?beni mazdi 6 CD 120KM 2004 (210000km) je tudi olje pila in smo zamenjali podlo?ke sedaj pa je mir ( glede dima nwm bi pa bilo logi?no da je dim ?e se izteka olje skozi izpu?ni ventil v izpuh), zamenjali smo tudi turbino nedolgo nazaj, IMV ventil ( pri ar?onu se dobi za 195? plus DDV) in nakoncu ?e kompresor klime.

Bel dim- ponavadi je povezan z vodo ali z gorivom

?rn dim- olje

Probaj menjat podlo?ke, ?e nisi za?ni razmi?ljat o UV ?i??enju diz (?ob)

Kaj to nabijanje kao klenkanje?

Kaj to se je pojavilo po servisu, in ?e se je kak?na dela so opravljali na avtu?

Druga?e pa, vse se da popravit kar se ni samo sestavilo oziroma naredilo, sploh ?e avto normalno vle?e in ima kompresijo.

Aja pa ?e nekaj probaj zamenjati avtomehanika.

 

Kje pa ste delali servis?

Napisano

Lej najprej zamenjaj podlo?ke, stro?ek minimalen, ?e kadi belo je lahko tudi samo tesnilo v turbini(ki se ga ne da zamenjat in se menja komplet turbina), lahko potem demontira? turbino in jo da? testirat, stro?ek spet minimalen, ptredno jo demontira? preveri kompresijo, ?e je ql, pol ne pipaj motorja, razen cedila v karterju in cevke po kateri te?e olje na turbino.

 

Lepo pojdi po vrsti, na kocu se bo? smejal in ne jokal ko bo? videl kolk lahko prihrani?.

 

 

 

PS. Kako vem ? Zato ker je pri kolegu blo zelo podobno, in na kocu so mu nardil celo sranje, ker niso ?li lepo po vrsti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

nam je mazdo rihtal avtomehanik privat doma, druga?e pa dela ?e 15 let samo na mazdah pri uradnem mazda servisu. Danes je debata napeljala da sva se pogovarjala o simptomih tvoje mazde. Pravi da menjaj podlo?ke kr je imel primer ko je enaka mazda kot tvoja pila 3 litre olja na 5000km in samo zaradi podlo?k. Pravega plavega dima ta mazad ne poka?e zaradi mo?nega katalizatorja in bi naj bil zato dim bel oziroma rahlo siv. Zdaj pa navodila kako preveri? ?e so podlo?ke obrabljene: avto za?ene? in v prostem teku odpre? pokrov kjer doliva? olje, nato ?e gredo ven pare in ?e se sli?i kot kak?en prehod podtlak nadtlak so definitivno podlo?ke in ti pije olje zato. Ko bo? pa podiral injektorje pa jih daj s?istit in ma? nadaljnih 150000km mir.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.