Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker se pripravljajo spremembe pri zdravstvenem zavarovanju, mogoče komu pride prav tale povezava:

 

 

 

 

 

Torej, za obisk bolnice ni treba več imeti 5 zavarovanj, čeprav jih baje spet ponujajo - razlagala ena babica v čakalnici, da so jo prepričevali, da če ne sklene nekega zavarovanja, da bo morala plačevati dodatne storitve, pa jo je zanimalo, katere dodatne storitve to so...

Napisano
WWW.ZURNAL24.SI

Bencinski servisi v Nemčiji bodo lahko v prihodnje ponujali dve novi vrsti goriva. Strokovnjaki voznike opozarjajo, naj preverijo primernost...

Evo,se nadaljuje napad na dizle ,da bi čim prej odšli na odpad....🥴

 

Napisano

Jezi jih, ker so novejši dizli čistejši od bencinarjev pa zmanjkuje argumentov.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

Jezi jih, ker so novejši dizli čistejši od bencinarjev pa zmanjkuje argumentov.

Res je. Zdej bodo gonili te EV-je do onemoglosti.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Jezi jih, ker so novejši dizli čistejši od bencinarjev pa zmanjkuje argumentov.

A tudi moja 6-ka?😄

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Alex napisal:

A tudi moja 6-ka?😄

 

Če bi mela AdBlue sigurno, tako pa zgolj pogojno. Ampak kakorkoli je še vedno daleč spredaj pred dizli izpred 15 let.

33112_1.png

Napisano

Greš na zavarovalnico  in rečeš, da se ti je v hišo zaletela ladja. :zvizga:

33112_1.png

Napisano
WWW.ZURNAL24.SI

Vse več bencinskih črpalk v Nemčiji zaračunava zrak za...

 

Pohlep je povsod kjer je vsaj malo možnosti za dodatni zaslužek 🥴 Zanimiv članek za nekatere, ki še vedno mislijo, da je pumpanje gum parkrat na leto dovolj za varno vožnjo... :nevem: Pri pumpanju pa se lahko še mimogrede kaj drugega opazi... 😉

Napisano

Kompresor je porabnik energije. Energijo treba plačat. Po eni strani je to logično. 

Napisano
pred 14 minutami je Shrek napisal:

Kompresor je porabnik energije. Energijo treba plačat. Po eni strani je to logično. 

Ni pa fer, še malo pa ti bodo računali ročko za čiščenje stekel... 🥴

Napisano
pred 14 minutami je Shrek napisal:

Kompresor je porabnik energije. Energijo treba plačat. Po eni strani je to logično. 

 

 

Noja... tudi voda v straniscu ni zastonj, pa je vecinoma uporaba WCjev (izjema so crpalke na AC) zastonj... Tudi elektriko za osvetlitev in gretje same crpalke ni zastonj... pa je tudi ne placamo posebej... ampak je ze vracunano v ceno vseh artiklov... Konec koncev so cene v stacuni na crpalki skoraj na ravni gostilniskih... Recimo 0,5 litra pijace stane toliko, kot v stacuni 2l plastenka te iste pijace :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo da bo kaj takšnega. No, saj pri porabi ni čudežev za pričakovati.
    • Ojej, ja tega se je blo za bat. To pač ni Mazda, ampak nek sintetičen kitajski EV, ki s pravimi Mazdami nima nič skupnega. Še manj pa z Mazdino filozofijo orientiranosti na voznika. Thomas je tole lepo razložil pa občutek imam, da je bil še zelo prizanesljiv in bi bolj raztrgal, če bi smel.    
    • V NC serijo pašeta in 2.3 in 2.5 iz ameriških Fusionov.
    • Jaz sem parkrat tankal 100tko pa nič ne opazim, tudi poraba je enaka..... 
    • No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.   Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.