Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 8 urami je g.Wankel napisal:

Kako je super, da se lahko vedno na Nemčijo izgovarjamo :)

pred 9 urami je FuManchu napisal:

Ne bo jih izučilo... Za enkrat 😆

Drži kot pribito.

 

Fora je v njihovi mentaliteti-oni so zakompleksani,vase zagledani...in so mnenja,da je njihova "lipa naša" nekaj več kot "katere druge" domovine,in da njim to "pripada".

Kar se pa izgovorov tiče,piše že v članku "krivi so gostinci..."...ja seveda😂🤣

Kaj pa nastanitve...cestnine,adijo pamet-parkirnine "za vsakim usranim grmom",policaji "lovijo" kot da se jim je strgalo,natege vsepovsod...celo karte za trajekt pred niti eno sezono še niso pozabili pošteno dvigniti...

Seveda je najlepše,če je kdo drug kriv-je super izgovor,ki paše k mentaliteti (beri zgoraj)...

Turisti pa lepo seštevajo in imajo "svojo" računico....za vsako rit ena palca raste...samo za ene je že hlod.

Napisano (urejeno)

Ma ja vsako leto jih po zobaj vlačimo in majo še naprej polno.

 

Je pa cestnina bila dražja po km, kot v Italiji. Kar me je šokiralo, ker so italijani znani po divjih cestninah. Je a res, da 6 let nisem bil na Hrvaškem turistično.

 

Trajekt meni ni bil drag: 2 otroka, 2 odrasla, avto, 6.5 (dejansko 7.5) ur vožnje = 315€. Če bi bila povratna, 20% ceneje.

 

Tvoje šibe pa ne bo, vsaj ne od slovencev, ker imamo doli več grunta kot doma. Žal.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je Matick napisal:

 

Ne rabs tega gledat da bi vedu da je cybertruck en velik shitshow 

Kot ostali produkti Tesla 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Kot ostali produkti Tesla 

 

Ja, ker se ne ukvarjajo s proizvodjno avtomobilov, ampak se obnašajo kot neki tehnološki startup in izumljajo toplo vodo

Napisano (urejeno)

Ah, dajte no, pretiravate. Je že dobro, da se malo nabrca v rit te stare "ničnebomospreminjali" lenuhe v avto industriji. Kot smo že 100 krat tule in drugje ugotovili, je pri elektrifikaciji problem infrastruktura in baterije. Drugače je elektromotor super stvar in za večino fijuckanj iz A v B najboljša zadeva. Kot pralni stroj, klima, TČ, peglezn, kosilnica, motorka, itd. Ima da dela, se ne ukvarjam več z njim, imam bolj pomembne stvari za početi. Ko crkne, pa po novega. Ampak elektro avto še ni tam. Bo čas svoje prinesel. Veliko časa, kot vedno. Stara generacija pa umre in svet gre dalje... Za športne avto navdušence še pa vedno lahko klasika ostane, kar se bo tudi še nekaj časa dogajalo.

 

Če je kdo kdaj kaj snoval, potem je nebuloza, da so pristopi pri Tesli vsi mimo. Če vsaj približno ve kaj govori. Je pa treba malo konzervativnosti vnesti, kar se mi je vedno pri Mazdi dopadlo. Pa še del nobenega večjega koncerna niso in so od svoje inovativnosti odvisni (Skyactive X, Wankel, zdaj nek razvoj dvotaktnega motorja - tu je še nedogled stvari možno narediti, če kdo vliva dovolj denarja). Je pa na koncu vedno malo vpliv trenda, tako pač je.

Popravljeno od Agerg
Napisano

Noben ni reku da so vsi pristopi mimo, je pa vecina zgresenih. Lahko se dotaknemo tudi specificnih tezav ki jih ima samo tesla.

Ena od velikih tezav je slab QA, iz fabrke grejo avtomobili z razpokanimi sasijami, brez pokrovckov pri zavornem olju, vrata ki se ne odpirajo ce ni elektrike, za rocno odpiranje moras skoraj pol vrat podret, nekateri modeli sploh nimajo opcije za rocno odpret vrata zadaj (naprimer doloceni paketi opreme pri Y). Pol mas pa se racunalnik, ki je pri tesli enostavno katastrofa, kar se najbl pokaze glih pri cybertruck ki ima vse vezano na un glupi racunalnik, in pol imajo tezavo, ker vse kar avto dela gre preko ene! enote, in ce ta enota dobi prevec sporocil naenkrat, enostavno ne sprocesira zadev ko mora, oziroma nima niti prioretiziranih sporocil, ampak je po sistemu FIFO. V najslabsem primeru, lahko ti spremenis nastavitev klime, in obrnes volan, vmes pride miljon drugih zadev do racunalnika preko senzorjev. Avto ne bo najprej zavil pa ostalo sprocesirov, ampak bo sel po vrsti, se prav, zavil bo, ko bo to sporocilo na vrsti.

 

Pol je pa se sparanje na vsem kar se spomnejo, ker glavni nategun pri tesli gleda samo na svoj zepek, in vecanje profita glih za ceno varnosti in kvalitete. Pa ti spet lahko damo primer pri avtu za 100k$, imajo steer by wire sistem, ampak, ni pa redundance, se pravi, ce crkne, nimas backupa, se odpeljes naravnost, in upas da se avto ustavi, ker ce je racunalnik crknu tudi ne bos bremzov, in tudi ne vrat odpru (oziroma, bos iskov rocko za rocno odpiranje vrat), ker, kot omenjeno, je samo 1 enota in VSE gre preko te enote.

Napisano

Tako je.
Pa kvaliteta v proizvodnji.

 

Verjetno bi bila tesla veliko boljsa, ce manager ne bi bil narcisoiden, in bi bil odprt za predloge/ideje ki so drugacne od njegovih. Provzaprov, bi bilo dost, ce bi bil ze dojemljiv za to, da mogoce se tudi on moti, in da ima glih zaradi tega zaposlene specialiste, ki se s tem ukvarjajo

Napisano

Ja, samo slaba kvaliteta proizvodnje nima veliko veze z dobro zasnovo. Veliko pomaga, če je zasnova dobra. Ampak slabo lahko narediš vse, če se stvari na neki točki v firmi zapeljejo drugam zaradi drugih interesov. Verjemi, sem v zadnjih 15 letih dela v razvoju težje strojegradnje (in nekaj tudi lažje) videl že marsikaj.

Napisano
WWW.24UR.COM

Turisti v Červarju pri Poreču so ogorčeni nad prizori iz središča mesta, kjer se svobodno sprehajajo svinje. Hranijo se z odpadki iz...

 

  • Haha 1
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Haha, ma tole je buča... 190km/h pa padala boš gonu pa tale kinderjajček bo stal 50k€. Ma to še prvoaprilska ne more bit. 🤣

33112_1.png

Napisano

Ne sam, izdelek tudi članek je dosti smešen. 

Kar pa zmaga je pa tale stavek: Hitreje kot vozite, učinkovitejša je vadba. :D

 

 

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

Ne sam, izdelek tudi članek je dosti smešen. 

Kar pa zmaga je pa tale stavek: Hitreje kot vozite, učinkovitejša je vadba. :D

 

Ce bi novinar znov fizko, delo ni odvisno od hitrosti 😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.