Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ez Kalce bolj z Logatca hodijo, z Gorice na Col gre? ponavadi z Ajdov??ine ali Vipave :)

Napisano

Po Primorski kar precej ?rnega...

 

http://siol.net/avtomoto/novice/to-je-43-najbolj-kriticnih-cest-v-sloveniji-ki-jih-bo-letos-drzava-obnovila-427630

 

 

Preplastitev vozi??a je v povpre?ju okoli 191? na teko?i meter. Recimo da naredijo dva pasova po tri metre, je to 6 metrov ?irine. Torej v enem teko?em metru naredijo 6 kvadratnih metrov. To pomeni, da je kvadratni meter okoli 32?.

 

In kaj je "hladna recikla?a", da je dra?ja od "preplastitve"?

Obnova vozi??a s hladno recikla?o je v povpre?ju okoli 340? na teko?i meter. Po prej?njem "ra?unu" je to okoli 57? na kvadratni meter.

 

Res me zanima, kaj je to "hladna recikla?a", da je toliko dra?ja od preplastitve?

 

:ne vem:

Napisano

Hladna recikla?a pomeni, da se pobere ven star asfalt in ga spet uporabijo za izdelavo novega - obstoje?ega zmeljejo, zme?ajo in dodajo veziva ter to spet nazaj vgradijo. Sledi ?e preplastitev s sve?im tako imenovanim obrabnim asfaltom. Ta postopek se uporablja tam, kjer je cesta precej po?kodovana oziroma je tudi bolj obremenjena.

 

Preplastitev pa uporabijo tam, kjer je asfaltna podlaga trdna in stabilna in je potrebno na?eloma le porezkat ter nato ?ez plast obrabnega asfalta.

 

Zato je razlika v ceni 1:2. ?e vedno pa je hladna recikla?a cenej?a in ekolo?ko bolj sprejemljiva od starega postopka, ko so ves star asfalt odpeljali na deponijo, potem pa so polo?ili dve plasti novega asfalta.

33112_1.png

Napisano

O splavu se ne mislim pregovarjat (le cevlje sodi naj kopitar), me je pa vasa debata o splavu in RKC spomnila na eno mojih najljubsih debat. In cloveka, ki...je po vsej vrjetnosti clovek ki ga trenutno najbolj spostujem; Stephen Fry. (najljubsi po obnasanju in nacinu zivljenja mi je se vedno Guy Martin <3)

 

Cela debata:

 

Fry-jev del: https://www.youtube.com/watch?v=1SJ6AV31MxA

 

 

Edit: se dva fantasticna retorika da ne bomo poslusali samo Trumpa in Hillary.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Kdo ?e misle, da je driftanje po?asnej?i na?in kako speljat ovink :D

 

Mojster je seveda na konc tud zmagu, je blo pa kr dost borbe tud z in med ostalimi, dale? od F1 stila..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

 

a ni tole ena taka tipi?na slovenska scena? :D

Napisano

Hmmm... zakaj me tole na Slivko spominja - brki pa polkamion ;)

33112_1.png

Napisano

Hmmm... zakaj me tole na Slivko spominja - brki pa polkamion ;)

 

ODLO?NO UGOVARJAM!

 

Mo?akar nima tisto, kar imam jaz. In ?e te sre?am, se bo? hitro spomnil, kaj je to... :hudicek:

Napisano

Ko sem prebral tole, me je nekam nagnalo. Deluje bolje od ricinusa...

 

http://siol.net/avtomoto/novice/mercedes-razred-x-prvi-premium-poltovornjak-kot-nadgradnja-sportnih-terencev-428508

 

Kot da ?e voz sam po sebi ni katastrofa, so pa potem ?e novinarji, ki prevedejo ?lanek v nekaj takega, kot je tale stavek:

- "Vozilo bo imelo reduktor in dve zapori diferenciala (sredinski in zadnji) z elektronsko podporo, kar bo navor preusmerjalo na kolo z najslab?im oprijemom." To pomeni, da bo elektronika vso mo? usmerila na tisto kolo, ki vrti v prazno...

 

Spet moram nekam it...

Napisano

Ti posnetki lepo poka?ejo to, kar ves ?as trdim: vsa tehnika ne pomeni ni?, ?e voznik ne ve, kako jo upravljati. Sicer bi bilo zanimivo vedeti, zakaj je Audi tako priviligiran in prikazan kot vrhunski, definitivno pa je imel nekaj razredov bolj izku?enega voznika kot pa ostala dva udele?enca. Se vidi ?e pri vstopu, kako se loti vo?nje ob prvem sto?cu. Precej bli?je kot druga dva. Posledica tega je manj ostro in sunkovito zavijanje, zato bolj teko?e pripelje do drugega sto?ca, kjer mu zmerijo majhno oddaljenost. Torej ga ne odnese toliko iz ovinka. Tudi pri vo?nji po skakalnici gor voznik Audija precej prej zavije in se ne postavi tako zelo po?ez kot voznik takoj za njim, ki zavije za skoraj 90 stopinj in potem posku?a spravit avto spet naravnost v breg. Pa tudi pri vo?nji v krogu, sploh pri primerjavi vo?nje dveh na isti sliki se lepo vidi, da je Audi vozil z enakomerno hitrostjo cel krog, druga dva sta se pa zagnala nekaj hitreje, potem pa zdrsnila iz ovinka in popravljala, pa spet pospe?ila, dokler nista zdrsnila.

 

?koda, da se v naslednji rundi niso zamenjali vozniki, pa da se vidi, kateri je bolj izku?en. In v tretji rundi ?e eno menjavo voznikov, pa da se potem vidi, kateri avto je res bolj?i (torej tisti, ki bi pri treh razli?nih voznikih dosegel najbolj?e rezultate).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.