Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 15k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
takim bi blo treba prepovedat se v avto sploh usest, mislm sj razumm slabe dni pa tko naprej al pa nou avto ampak da zapel? na 2 avta in se pol odpel? k da ni n?, pa da 3 dni obra?a? avto k bi ga loh skor na mestu obrnu je pa mal preve?.

 

loh bi se pa od tega kj nau?il =)
Napisano

hi-tec ni kaj :)

 

?e dolg se nisem tolk nare?al - to je pravi zdrav humor. :bravo:

33112_1.png

Napisano

Za crknt. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?rnogorski sex

post-2637-1293176802_thumb.gif

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e dolg se nisem tolk nare?al - to je pravi zdrav humor. :bravo:

 

bootal je appla :) bruahaahhah...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

HELPDESK LETA 1900:

 

 

:bravo:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Zdle sm sli?u reklamo; namesto cigarete - vzemite Nicorette (ni korete) in u moji gara?i res ni korete, matrvola! :P<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

post-642-1293615193_thumb.jpg

 

Chuck Norris kapa, buy now!!! :hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Kdo bi si mislil?

 

Razdalja med tra?nicama pri tirih na ameri?kih ?eleznicah je natanko 4 ?evlje in 8,5 palcev.

Zakaj ravno toliko?

Zato, ker je taka razdalja med tra?nicama na angle?kih ?eleznicah.

Ker so ameri?ke ?eleznice za?eli graditi Angle?i, so tudi v Ameriki uporabili isto mero.

In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero?

Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom ?eleznice izdelovali ko?ije. Za ?elezni?ke vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za ko?ije.

Zakaj pa so za podvozja ko?ij uporabljali prav to mero (4 ?evlje in

8,5 palcev?

Zato, da so bila kolesa na ko?iji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero.

Zakaj pa so imeli kolovozi to mero?

Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozi?ki za konjsko vprego pa so imeli to mero.

In zakaj so imeli vozi?ki ravno tako mero?

Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.

 

Kon?no:

Ameri?ki space shuttle ima 2 rezervoarja za gorivo (SRB - Solid Rocket Booster), ki jih izdeluje firma Thiokol v zvezni dr?avi Utah.

In?enirji, ki so projektirali rezervoarja so ?eleli napraviti ?ir?a, ampak so bili omejeni s ?irino tunelov na ?eleznici, po kateri so rezervoarja transportirali. ?irina tunelov pa je bila seveda primerna ?irini ?elezni?kih tirov.

 

Sklep:

Najbolj napreden primerek ameri?ke tehnologije je zgrajen na osnovi ?irine riti rimskega konja!

33112_1.png

Napisano

Kdo bi si mislil?

 

Razdalja med tra?nicama pri tirih na ameri?kih ?eleznicah je natanko 4 ?evlje in 8,5 palcev.

Zakaj ravno toliko?

Zato, ker je taka razdalja med tra?nicama na angle?kih ?eleznicah.

Ker so ameri?ke ?eleznice za?eli graditi Angle?i, so tudi v Ameriki uporabili isto mero.

In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero?

Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom ?eleznice izdelovali ko?ije. Za ?elezni?ke vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za ko?ije.

Zakaj pa so za podvozja ko?ij uporabljali prav to mero (4 ?evlje in

8,5 palcev?

Zato, da so bila kolesa na ko?iji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero.

Zakaj pa so imeli kolovozi to mero?

Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozi?ki za konjsko vprego pa so imeli to mero.

In zakaj so imeli vozi?ki ravno tako mero?

Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.

 

Kon?no:

Ameri?ki space shuttle ima 2 rezervoarja za gorivo (SRB - Solid Rocket Booster), ki jih izdeluje firma Thiokol v zvezni dr?avi Utah.

In?enirji, ki so projektirali rezervoarja so ?eleli napraviti ?ir?a, ampak so bili omejeni s ?irino tunelov na ?eleznici, po kateri so rezervoarja transportirali. ?irina tunelov pa je bila seveda primerna ?irini ?elezni?kih tirov.

 

Sklep:

Najbolj napreden primerek ameri?ke tehnologije je zgrajen na osnovi ?irine riti rimskega konja!

 

Rezime?

 

Vse poti vodijo v Rim!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.