Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 15k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Jaslice ... 

 

image.png

  • Všeč 1
  • Haha 6
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

- "Župnik, jaz si močno želim, da bi večno živel na tem svetu. Kaj naj naredim?"

- "Poročite se."

- "Bom potem večno živel?"

- "To ne, se bo pa želja spremenila..."

Napisano

image.png

  • Všeč 2
  • Haha 6

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 55 minutami je Jest napisal:

image.png

Edin problem je rja bla pri hrošču :bravo:

Kot pri skoraj vsakem starem avtu tega letnika.

N7rRRL1.jpg

Napisano

No zdaj pa bodimo pošteni - kolk od vas bi danes svoj avto zamenjalu za hrošča. Ne kot oldtimerja za sončen dan se malo okrog furat, ampak za edino vozilo pri bajti? No kolk vas je takih?

33112_1.png

Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

No zdaj pa bodimo pošteni - kolk od vas bi danes svoj avto zamenjalu za hrošča. Ne kot oldtimerja za sončen dan se malo okrog furat, ampak za edino vozilo pri bajti? No kolk vas je takih?

Jaz ga ne bi imel niti kot tretje vozilo. 

Moj oče jih je šraufal za policijo, ko so jih imeli (bil je na specializaciji v Porscheju) in sem veliko kilometrov prevozil z njimi na probnih vožnjah. 

Bremze so imeli vsi karastrofalne že za takratne razmere. Preglednost tudi zelo slaba, tako naprej kot nazaj. To je podobno, kot bi vprašal, ali bi imel spačka za prvi avto. Pri nas na obali jih imajo a to so v večini primerov ostareli hipiji, ki so ostali v nekih drugih časih. 

 

 

Napisano
pred 31 minutami je Boss napisal:

No zdaj pa bodimo pošteni - kolk od vas bi danes svoj avto zamenjalu za hrošča. Ne kot oldtimerja za sončen dan se malo okrog furat, ampak za edino vozilo pri bajti? No kolk vas je takih?

Jaz ne za prvo in ne za petnajsto vozilo ne. Nisem simpatizer vw-jev:bravo: 

Se pa spomnim ene 30 let nazaj ga je imel lokalni privatnik hrošča predelanega. Veliko delov od 911 gor. Sem pa tudi videl, kako ga je sesipal...

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

To je podobno, kot bi vprašal, ali bi imel spačka za prvi avto. Pri nas na obali jih imajo a to so v večini primerov ostareli hipiji, ki so ostali v nekih drugih časih. 

 

Pri vas na obali si kupijo stoenko pol pa cestnohitrostne vozijo po naselju in se zraven derejo kot, da ima psihiatrična bolnišnica dan odprtih vrat.

 

Drugač pa ja se strinjam, moj fotr je imel prvi avto sred sedemdestih spačka in avto je zdržal jedva 7 let pri tem, da je vmes cel podn sam narediil, ker ga je požrla rja, pol pa še vse ostalo in je blo to to. Danes ga ne bi imel, bi pa imel mojo tiho željo, enega Mustanga po možnosti moj letnik. Ampak res samo za uživancijo in kot drugi avto.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Odlična bobnarka išče band za igranje borbenih pesmi. Zaželjen heavy metal stil

FB_IMG_1670877237623.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Ampak na metal se težko pleše (mogoče je zato šla). Bolj headbanger stil je bil to, če poznate oba pomena tega izraza.

33112_1.png

Napisano

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.