Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Jaz tudi se nikoli nisem imel problemov zaradi olja... pa se ne obremenjujem s tem, kaksno olje nalijejo na pooblascenem servisu... Pa ze preko 20 let vozim Mazde na pooblasceni servis v BTCju ... ze od bencinske Xedos6 dalje... pa vmes tri dizelske sestice in sedaj bencinska CX-5 ... Prav tako nimam problemov z zavorami ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tebe zgleda en pla?uje,da tolk govori? ?ez Dexelio....

A ni ?udno,moja M6 2007 tudi od dprvega dne,pa vse do danes,ko ima na ?tevcu 355k km laufa na Dexelio. Pa ima ?e vse orig. dele na motorju. ?udno,ker je tko slabo olje

Olje ni slabo...niti ne vem kako dobro, je povpre?no. je pa veliko bolj?ih olj... tako, kot je veliko bolj?ega pohi?tvo kot od ikee in bolj?ih trgovin kot je hofer. No, nekateri kupujejo to, druginpa? bolj?e. Stvar okusa.

To, kaj predpisujejo dolo?ene znamke vozil je zgolj reklama(beri-mi vam poceni olje, vi nam reklamo),tako,kot potekajo pa? te zadeve povsod v biznisu. :)

?e po tem se vidi, kak biznis te?e, ko ho?e? prinesti svoje olje na servis, ti zara?unajo dra?je delo za samo menjavo olja.

Sam sem zelo alergi?en na take reklamne poteze in se izogibam tega, kar nekdo zelo priporo?a in propagira.

Izjeme so res top znamke vozil, ki priporo?ajo res samo vrhunsko olje. In glej ga zlomka, nih?e ne priporo?a dextelia olja.Nima mazda tako specialnih motorjev, da bi morala imeti "specialno" olje.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje ni slabo...niti ne vem kako dobro, je povpre?no. je pa veliko bolj?ih olj... tako, kot je veliko bolj?ega pohi?tvo kot od ikee in bolj?ih trgovin kot je hofer. No, nekateri kupujejo to, druginpa? bolj?e. Stvar okusa.

To, kaj predpisujejo dolo?ene znamke vozil je zgolj reklama(beri-mi vam poceni olje, vi nam reklamo),tako,kot potekajo pa? te zadeve povsod v biznisu. :)

?e po tem se vidi, kak biznis te?e, ko ho?e? prinesti svoje olje na servis, ti zara?unajo dra?je delo za samo menjavo olja.

Sam sem zelo alergi?en na take reklamne poteze in se izogibam tega, kar nekdo zelo priporo?a in propagira.

Izjeme so res top znamke vozil, ki priporo?ajo res samo vrhunsko olje. In glej ga zlomka, nih?e ne priporo?a dextelia olja.Nima mazda tako specialnih motorjev, da bi morala imeti "specialno" olje.

 

Dexelio izdeluje Total specifi?no za Mazdo in zato ni za pri?akovati, da bi jo priporo?al kak?en drug proizvajalec.

 

Total pa ima sklenjena partnerstva (poleg z Mazdo) tudi z:

 Nissan, Infiniti, Datsun, Renault, Dacia, Kia Motors, Citr?en, Peugeot, Honda, Acura, Aston Martin, DS, Sany in Tata Motors.

 

Aston Martin se mi zdi precej top znamka :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda pa res ne rabi nekega highperformance olja - saj sploh nima nobene highperformance ma?ine ve?. 

 

 

mal off - a Datsun je spet "?iv" al kako. A ni bila znamka ukinjena enkrat v 80-ih?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dexelio izdeluje Total specifi?no za Mazdo in zato ni za pri?akovati, da bi jo priporo?al kak?en drug proizvajalec.

 

Total pa ima sklenjena partnerstva (poleg z Mazdo) tudi z:

Nissan, Infiniti, Datsun, Renault, Dacia, Kia Motors, Citr?en, Peugeot, Honda, Acura, Aston Martin, DS, Sany in Tata Motors.

 

Aston Martin se mi zdi precej top znamka :zvizga:

Vem, da dela total za dextelio.

Ampak to olje, ki dajejo v aston martin ima veze z totalom kot reli avto z serijskim.

Ga pa dajejo v dacio. To pa verjamem :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex, pa kaj ti ni jasno pri tem katero olje priporo?a katera znamka??

Mazda priporo?a Dexelio zato ker je Mazdino original olje, pa btw se ?e en ?as ne kli?e ve? Dexelia ampak MAZDA ORIGINAL OIL!

Saj Mercedes tudi priporo?a svoje originalno olje, nevem po kaki logiki bi naj recimo MB priporo?al Mazdino original olje?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj tudi nase Mazde potrebujejo samo taksno Dexelia olje za serijski avto... in ne taksnega za rally avto  :P ... 

 

Aja... govora je o Dextelia oljih...  :jezicek:  :ph34r:  :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex, pa kaj ti ni jasno pri tem katero olje priporo?a katera znamka??

Mazda priporo?a Dexelio zato ker je Mazdino original olje, pa btw se ?e en ?as ne kli?e ve? Dexelia ampak MAZDA ORIGINAL OIL!

Saj Mercedes tudi priporo?a svoje originalno olje, nevem po kaki logiki bi naj recimo MB priporo?al Mazdino original olje?

Naj povem malo druga?e, da bo vsem jasno. V trgovini recimo ima? njihovo blagovno znamko, ki je v druga?ni embala?i, druga?ne strukture a je cenej?a,ker je pa? njihova znamka. In to znamko trgovine forsirajo, ker je pri teh izdelkih najve?ji profit.

Zdraven je pa original ta isti izdelek, malondruga?nih specifikacij in seveda dra?ji, ker je pa? bolj?i. In vi me tukaj prepri?ujete, da je ta z blagovno znamko kao bolj?i.

Je samo cenej?i.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noben ni rekel, da je boljsi... ti trdis, da je boljsi oni drugi v originalni (Total) embalazi ... :) ... Tezko pa reces, da je tisto v drugi embalazi slabse :) 

 

 

Jaz dostikrat v stacuni raje vzamem genericne izdelke, ker so cenejsi in prakticno ni neke velike razlike v kakovosti... Seveda ce so navedene enake specifikacije ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, da dela total za dextelio.

Ampak to olje, ki dajejo v aston martin ima veze z totalom kot reli avto z serijskim.

Ga pa dajejo v dacio. To pa verjamem :)

Mater si trd, vztraja? pri svojem prepri?anju glede Dexelie/Totala pa ?eprav ti dokazujem nasprotno.

In spet se moti?!

Aston Martin uradno priporo?a poceni Total olje!

post-5522-0-91886500-1578563381_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zanimiva primerjava olj iz Poljske

 

kjer se Mazdino olje izka?e za dobro

 

Mazda Original Oil Ultra dpf 5W30 

 

Pri normalni temperaturi obraba 0,12 mm

pri 100 C pa obraba 0,09 mm

 

https://www.youtube.com/watch?v=XdQt_ZpHHOU

 

primerjava z ostalimi znamkami

 

v tabeli spodaj

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fbb9qtL-yWlzDPLzvxzpF01gRRtH8fKxeVtXt6HPpgg/edit#gid=0

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izbri?i T in to sm dajal zdej notr,.. sam nevem al bi mogo?e kak Motul vseeno dal notri neke grozne razlike v ceni :/

Kaj pa vem. Mojo skromno mnenje je, da je bilo delovanje motorja in ostalih pomoznih sistemom optimizirano na original Mazda olje (po starem Dexelio). Iz tega stalisca bi lahko z menjavo proizvajalca naredil vec skode kot koristi.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izbri?i T in to sm dajal zdej notr,.. sam nevem al bi mogo?e kak Motul vseeno dal notri neke grozne razlike v ceni :/

To bo moje naslednje olje ob menjavi. Zagotovo eno izmed najboj?ih olj.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa vem. Mojo skromno mnenje je, da je bilo delovanje motorja in ostalih pomoznih sistemom optimizirano na original Mazda olje (po starem Dexelio). Iz tega stalisca bi lahko z menjavo proizvajalca naredil vec skode kot koristi.

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Noben motor ni optimiziran za nobeno olje. Mazda je pa? partner Francozov, ki so ponudili najni?jo mo?no ceno.

Olje je pa? v redu in ni? ve? in gre skozi zahteve mazde za normalno delovanje motorja.

Verjetno bi si ?eleli kakega bolj?ega dobavitelja a cena in trg pa? prevlada. Zato tudi cena 7? za liter dextelia olja.

To je podobno kot pri pohi?tvu, ikea je tudi pohi?tvo a je veliko bolj?ega na trgu. Je pa poceni... :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

0w30 ali 5w30 ACEA C3

?eprav bi jst priporo?al bolj 5w30, ker Mazde rade me?ajo gorivo v olje in posledi?no postane olje redkej?e.

Res je bolj?e 5W30.Jaz nisem opazil nobenega dviga nivoja olja pri nobeni menjavi do sedaj. Olje vedno na max in to od menjave so naslednje menjave. Najbr? posledica, da vozim Mazdo na kratke izlete, ko se dela regeneracija in ne uga?am takrat. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.