Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@mazdaman2.generacija M6 bencinar nima posebnih zahtev glede olja, tak da načeloma lahko vliješ noter bilokatero 5w30.

Tudi obadva Divinola ustrezata in ju komot uporabiš. 

Lahko pa tudi kak Shell Helix Ultra, Mobil ESP, tudi Mazdino olje ni slabo. 

Glede na nezahteven motor priporočam tisto 5w30 olje ki ga dobiš ceneje 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja divinol imam cena za 5 l okoli 23-25 €.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni  Za mojo Mazdo 3 G120, letnik 2015 prevoženih ima cca 50.000 km izbiram motorno olje. Do sedaj so na uradnem servisu dajali original mazdo 5w30. Po prebranem na tem forumu pa ostalih, se za naslednjo menjavo odločam med temi olji:

 

Total quartz ineo mc3 5w30

Shell Helix Ultra Extra 5w30

Mobil 1 ESP formula 5w30

 

Mogoče katero drugo?

 

Večina mojih voženj je cca 15-20km regionalk, mogoče enkrat mesečno malenkost daljše. Hvala za nasvet, lp.

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je m3g120 napisal:

Pozdravljeni  Za mojo Mazdo 3 G120, letnik 2015 prevoženih ima cca 50.000 km izbiram motorno olje. Do sedaj so na uradnem servisu dajali original mazdo 5w30. Po prebranem na tem forumu pa ostalih, se za naslednjo menjavo odločam med temi olji:

 

Total quartz ineo mc3 5w30

Shell Helix Ultra Extra 5w30

Mobil 1 ESP formula 5w30

 

Mogoče katero drugo?

 

Večina mojih voženj je cca 15-20km regionalk, mogoče enkrat mesečno malenkost daljše. Hvala za nasvet, lp.

Moje mnenje je da če narediš 10-15k km na leto ti je cenovno to Totalovo olje ok (podobno Mazdine mu) samo, če pa hočeš imeti avto še mnogo let si pa kupi najboljše olje👍

Sicer ti bo pa @Aless najbolje svetoval..... :prstgor:

Popravljeno od Bini
Napisano

@m3g120Total Ineo MC3 je bolj prilagojeno za dizle. 

Mobil1 ESP je ok. 

Drugače pa jaz bi za bencinarja izbral fullsaps olje Shell Helix Ultra 5w30 (brez extra oznake kot si ti linkal) 

Na temle linku imaš Helix Ultra https://www.kruno.si/trgovina/motorno-olje-shell-5w-30-kolicina-1l-sinteticno-olje/

 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Napisano

@Deeyanče že hočeš Shella v Skyactive-D, pol bi vzel Shell Helix Ultra ECT C3 5w30.

Drgač pa so moja prva izbira za dizle:

-Motul 8100 X-Clean EFE 5w30 

-Mobil1 ESP 5w30 

-Ravenol VMP 5w30 

 

Btw: Tudi Mazdino olje je vredu če nimaš mestnih voženj in če menjuješ olje na 10-15kkm. Zgornja olja imajo več rezerve proti Mazdinemu. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Aless napisal:

@Deeyanče že hočeš Shella v Skyactive-D, pol bi vzel Shell Helix Ultra ECT C3 5w30.

Drgač pa so moja prva izbira za dizle:

-Motul 8100 X-Clean EFE 5w30 

-Mobil1 ESP 5w30 

-Ravenol VMP 5w30 

 

Btw: Tudi Mazdino olje je vredu če nimaš mestnih voženj in če menjuješ olje na 10-15kkm. Zgornja olja imajo več rezerve proti Mazdinemu. 

Moja, trenutna izbira je sledeča:

1.Ravenol VMP 5w30

2.Motul 8100

.

.

.

.

.

Mazda original. 

 

Ravenol= najmanjša poraba, občutek, da ima motor večjo moč. 

Motul= malo večja poraba, pri 9000 kilometrih še zelo dobro ohranjeno, 

 

Mazdino original= nič posebnega, olje kot olje. Ima lepo embalažo. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Saj nisem napisal po vrstnem redu, ampak sem samo naštel 3 olja ki so najmočnejša po sestavi. 

Katero od teh treh se pa pri kom bolje obnese je pa potrebno stestirat. 

P.S.: V kratkem se pripravlja analiza rabljenega Ravenol VMP olja. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 32 minutami je Aless napisal:

Saj nisem napisal po vrstnem redu, ampak sem samo naštel 3 olja ki so najmočnejša po sestavi. 

Katero od teh treh se pa pri kom bolje obnese je pa potrebno stestirat. 

P.S.: V kratkem se pripravlja analiza rabljenega Ravenol VMP olja. 😉

Me zelo zanima ta analiza ravenola. A bo to prava, laboratorijska analiza? 🤔

 

 

Napisano (urejeno)

@AlexGlede Motula pa jaz priporočam Motul 8100 X-Clean EFE 5w30!

Tvoje izkušnje pa izhajajo iz Motul 8100 X-Clean+ 5w30.

Ta dva olja sta precej različna po sestavi.

X-Clean EFE nudi boljšo zaščito motorja, ima več aditivov proti obrabi (molibden, bor) in višjo viskoznost (kar nudi večjo rezervo pri redčenju z gorivom).

X-Clean +  pa ima na račun manj aditivov manj sulfatnega pepela, kar ugodno vpliva na življenjsko dobo DPFa.

 

No Motul ima v ponudbi tudi standardni Motul 8100 X-Clean 5w30, vendar za tega žal nimam podatkov o njegovi sestavi (mogoče je celo boljši od zgornjih dveh;):nevem:)

Ravenol VMP pa se bo analiziral v laboratoriju, čakam @Hixxyda dobim olje, pa pošljem na analizo.

IMG_20210911_083708.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ko smo ravno pri olju @Aless te lahko prosim za mnenje in nasvet katera olja 0-20w bi bila najboljša za moj X186 motor? Prvi servis imam tako na Selmar gratis po tem pa, če slučajno to Mazdino ni ok bi ga zamenjal s kakim drugim. Ker ima kao nek filter trdih delcev je verjetno pomembno tudi to, da ima čimbolj čist izpuh, ne vem pa če je to odvisno kaj od olja ali samo od goriva in idealne nastavitve motorja? Hvala za nasvet.... 😊

Napisano

@Binihuh, ta je malo težka, ker SkyactiveX je čisto na novo razvit motor, ki je malo poseben (diesel style). Tudi olje je drugo za SkyactivX bencinarja. 

Glede na to da še folk nima dosti izkušenj z tem motorjem, noben še tudi ni delal analize olja s tega motorja da bi se videlo kako mu to Original olje paše. 

Zdaj pri najnovejših bencinarjih z GPF filtrom je podobna fora kot z DPF, olje mora biti prilagojeno temu.

Kolikor sem gledal analizo originalenga olja za SkyactivX 0w20 je po paketu aditivov zelo močno (900ppm Molibdena😳, nekaj bora, dodan Magnezij na račun znižanja kalcija), je pa viskoznost zelo zelo nizka. 

Kv40 je rekordno nizka 28, kar je že bol teritorij hybridov. Nizka viskoznost pripomore k nižji porabi, vendar na račun večje obrabe materiala. 

Zdaj moje mnenje je natoči Mazdino Original Oil SupraX 0w20 pa pri 20kkm naredi kako analizo olja v laboratoriju in bomo videli kako je z obrabo.

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je Deeyan napisal:

kaj pa Liqui Moly olja, ma kdo izkušnje?

 

Liqui Moly so kr kvalitetna olja, edino ko sem nazadnje gledal so bila mal dražja od konkurence. 

Za dizla priporočam Liqui Moly Molygen New Gen DPF 5w30, po sestavi odlično olje, v rangu zgornjih treh, ampak kot pravim cena me je odvrnila od nakupa. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 9 urami je Aless napisal:

@Binihuh, ta je malo težka, ker SkyactiveX je čisto na novo razvit motor, ki je malo poseben (diesel style). Tudi olje je drugo za SkyactivX bencinarja. 

Glede na to da še folk nima dosti izkušenj z tem motorjem, noben še tudi ni delal analize olja s tega motorja da bi se videlo kako mu to Original olje paše. 

Zdaj pri najnovejših bencinarjih z GPF filtrom je podobna fora kot z DPF, olje mora biti prilagojeno temu.

Kolikor sem gledal analizo originalenga olja za SkyactivX 0w20 je po paketu aditivov zelo močno (900ppm Molibdena😳, nekaj bora, dodan Magnezij na račun znižanja kalcija), je pa viskoznost zelo zelo nizka. 

Kv40 je rekordno nizka 28, kar je že bol teritorij hybridov. Nizka viskoznost pripomore k nižji porabi, vendar na račun večje obrabe materiala. 

Zdaj moje mnenje je natoči Mazdino Original Oil SupraX 0w20 pa pri 20kkm naredi kako analizo olja v laboratoriju in bomo videli kako je z obrabo.

 

Hvala ti zaenkrat,bom naredu kak kapljični test pri 5k km pa da vidim kako bo olje pri teh km..🤔

Čez kake dve leti bo verjetno že kaj več znanega pa bomo potem videli kako in kaj.....:prstgor:

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Na enem računu sem videl, da je uradni Mazda servis tudi v Mazdo G165 natočil olje Supra-X 0W20. 

 

@Aless, bo to OK, bolje ali slabše od 0W30?

Slabše,moje mnenje.👍

Napisano

@Janez007Ja Mazda je odobrila tudi Supro-X 0W20 za Skyactive-G motorje. 0W30 pa za Evropo ni odobreno olje.

Če mene vprašaš pa raje priporočam 5W30 za Skyactive-G.

Za Skyactive-X bi pa bilo potrebno stestirat in narest analizo in pol videt kaka je obraba z 0W20 oljem, zna bit da se v SkyX to olje dobro obnese, glede na to da je bilo to olje razvito posebej za te motorje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

A nimaš tudi ti tega notri? In to v motorju s še večjimi obremenitvami (navorom) in nečistočami ...😉

Torej v G165 motor na Mazda servisu v Belgiji (kjer pride servis morda ceneje kot v Sloveniji ?zmeden?) točijo supra-x 0w20, tole je račun od danes 5. 10. 2021:

 

image.png.f29f9da6af0798710937209edc6eccb9.png

Imam ja, in kaj naj? Bomo vidli kako in kaj po par 1000km.....🤔

V g165 bi dal pa rajši 5-30 kot je bil tudi v g120. 😉

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

Imam ja, in kaj naj? Bomo vidli kako in kaj po par 1000km.....🤔

V g165 bi dal pa rajši 5-30 kot je bil tudi v g120. 😉

Saj jaz tudi, po občutku bi raje dal 5W30, pa nisem odločal. :)

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
    • Ford pravi da nad 150km/h naj pumpam na max load.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.