Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam problem s klimatsko napravo. Sem uporabil iskanje in nisem na?el n?, kar bi mi pomagalo. Problem je slede?i; ko vklopim A/C se mi ne vklopi takoj, se pravi se vklopi v?asik po 5min vo?nje, v?asih pa po 20min, v?asih pa takoj. Ko za?ne enkrat delovati (se kompresor vklopi), potem hladi normalno in se tudi kompresor normalno obna?a (vklju?i in izklju?i). A/C je bila pred mesecem dni na novo nafilana, o?i??ena ter pregledana, vse BP.

 

Avto je m6 120cd l.2002

 

Prosim za info kaj storiti.

 

P.s. ali ima mogo?e to kaj veze z webastom, ker meni se ?e vedno vklaplja, ?eprav je zunaj 30 stopinj.

 

Lp T

Napisano

To bi lahko pomenilo, da kak?en senzor ne ka?e pravilno in avto misli da je mraz zato vklaplja webasto namesto klimo. Poskusi vklopit klimo ro?no ne z avtomatiko.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Lahko da ima? kompresor ?e zmahan (meni so ga ravno danes menjal na letniku 2003 benz)! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Biu pri mehaniku, ki obnavlja in popravlja A/C in je rekel da je kompresor ok, ker ?e nebi bil, tut pol k vklopi nebi normalno delal (vklopil in izklopil). K enkrat klima za?ne delat dela super, samo ?tart je problem....

 

Lp T

Napisano

Biu pri mehaniku, ki obnavlja in popravlja A/C in je rekel da je kompresor ok, ker ?e nebi bil, tut pol k vklopi nebi normalno delal (vklopil in izklopil). K enkrat klima za?ne delat dela super, samo ?tart je problem....

 

Lp T

 

Verjetno je problem v stikalu, ki "meri" tlak plina in to stikalo ne dela ?e ja tlak prenizek ali pa previsok, to je bil problem pri ?kodi oktaviji, ki jo ima sodelavec.

Je omel podobne simptome, se je peljal 5 kilometrov v najve?ji vro?ini in je avto grel, kr ?galo je ?ez zra?nike, potem pa je naenkrat za?el hladit kot utrgan in pol je vse delalo dokler ni spet 4-5 ur stal avto na soncu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, kje se pa nahaja stikalo in kako ga preveriti ?e je res hin? A je za menjavo potrebno izprazniti sistem?

 

Lp T

Napisano

Aha, kje se pa nahaja stikalo in kako ga preveriti ?e je res hin? A je za menjavo potrebno izprazniti sistem?

 

Lp T

 

Sam ne more? narest ni?, je pa treba spraznit sistem, ker je stikalo privito v eno od cevi klime.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Klical mojega mehanika, da bi se naro?il za menjavo stikala, pa me vpra?a zakaj. Odgovorim mu, da se mi klima vklopi v?asih po 5min vo?nje, v?asih 20 in v?asih takoj. Reku je, da ?e pol normalno hladi in se kompresor ter ventilator normalno vklaplja in izklaplja, potem ni hin senzor. Mo?no je, da ima klimatska naprava previsok ali prenizek pritisk v napeljavi. V obeh primerih stikalo ne vklopi kompresorja.

 

Ali je to res, oz. mo?no.

 

Lp T

Napisano

Klical mojega mehanika, da bi se naro?il za menjavo stikala, pa me vpra?a zakaj. Odgovorim mu, da se mi klima vklopi v?asih po 5min vo?nje, v?asih 20 in v?asih takoj. Reku je, da ?e pol normalno hladi in se kompresor ter ventilator normalno vklaplja in izklaplja, potem ni hin senzor. Mo?no je, da ima klimatska naprava previsok ali prenizek pritisk v napeljavi. V obeh primerih stikalo ne vklopi kompresorja.

 

Ali je to res, oz. mo?no.

 

Lp T

 

Tudi to je varijanta, ?e najcenej?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To?no to se je zgodilo meni.

 

Vzrok je bil rele!!!!!!!!

 

Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.

 

Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.

 

LP

Napisano

To?no to se je zgodilo meni.

 

Vzrok je bil rele!!!!!!!!

 

Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.

 

Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.

 

LP

 

 

Super, tole bom probu.... Zanimivo pa je, da v?eraj ko sva ?la s punco na izlet, klima delala (po 20km), nato pa sem ugasnil avto, ki je nato uro in pol stal na soncu. Ko sem pri?el v avto in ga v?gal, se je klima takoj vklopila.

 

Probu bom zamenjati rele in poro?am.

 

Lp T

Napisano

To?no to se je zgodilo meni.

 

Vzrok je bil rele!!!!!!!!

 

Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.

 

Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.

 

LP

 

Tako, zamenjal sem A/C rele z fog relejem in klima se je takoj vklopila... Upam da je to to. Bom popoldne videl k bom ?ou iz slu?be.

 

Ti dolgujem pivo :)

 

Lp T

Napisano

Sigurno je rele. Sem imel popolnoma iste te?ave.

 

?e ga rabi? ti ga lahko po?ljem.

 

Lp,

Igor

 

Sem ti poslal ZS.

 

U glavnem, klimatska naprava sedaj delaaaaaaaa :)

 

lp T

  • 11 let kasneje...
Napisano (urejeno)

Da ne odpiram nove teme. 

 

Zanima me, kakšna je osnovna razlika v delovanju klimatske naprave-kompresorja v Mazdi med režimoma "A/C" in "A/C ECO"?

 

Kompresor dela tudi v današnjih mokrih/sneženih razmerah pozimi in suši zrak v kabini?

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

A/C pomeni, da kompresor laufa skos in se izklopi ko je dovolj ohlajeno/dovolj toplo;

 

A/C ECO izklaplja kompresor tudi vmes, da "varčuje"...pozimi zna šipa zarosit vsake tolk

 

Zato ti tut pritisk na sprednje gretje šajbe preklopi na A/C, da za ziher "spuca"

Napisano

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

Ne. Težava je v chemtrails in tem, da je vse več vlage v luftu.

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

A veš, kdaj se ti znotraj rosi šipa? Ko je mastna. Sedaj pozimi se še veliko hitreje zamasti. Poskusi jo dobro očistiti pa boš videl, da bo bolje. Drugi vzrok je lahko, da imaš vlago v avtu. In ker je ta drugi vzrok malo verjeten pri tvojem novem avtu, se vrniva na točko 1. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

A veš, kdaj se ti znotraj rosi šipa? Ko je mastna. Sedaj pozimi se še veliko hitreje zamasti. Poskusi jo dobro očistiti pa boš videl, da bo bolje. Drugi vzrok je lahko, da imaš vlago v avtu. In ker je ta drugi vzrok malo verjeten pri tvojem novem avtu, se vrniva na točko 1. 

A sem prav razumel, da se Bossu v 4 leta stari Mazdi šipe rosijo od masti in ne od vlage??? ?zmeden? 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

Če nebo pomagalo kar so ti svetovali zamenjaj kabinski filter, mogoče je moker..... 😉👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
    • Jaz bom samo to še komentiral:           Zelo dobro si zapomnite:   mediji vam prikazujejo samo del resnice!               @Boss, mislim, da se tu oba strinjava, kajne?
    • Sem se odpravil v trgovino, da kupim štruco kruha.   Ko sem jo zagledal, sem se v trenutku odločil, da ga ukradem...    
    • - "Zakaj si mi nalila pivo v kozarček za šnops?" - "Ker si me sinoči prepričal, da velikost ni pomembna..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.