Skoči na vsebino

Kadar macke ni doma misi plesejo


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Mnja, ?ena gre ponavadi s sekiro. Tudi v torek je ?la s sekiro. Na mojo sre?o samo do kurnika...

Dober obet za dru?inski dvoboj, ne vem na koga bi upal stavit, ?e se pomerita vsak s svojim orodjem.  :ninja:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dober obet za dru?inski dvoboj, ne vem na koga bi upal stavit, ?e se pomerita vsak s svojim orodjem.  :ninja:

 

Si upa? nadet modro ?elado in priti sem? No, da ne zaidemo s teme: smo pa danes zakurili pe?, da smo koko spekli. In se je kadilo skoraj do Blego?a... ?koda le, da z napa?ne strani... Sicer pa nekoga baje ni doma, tako da itak ni bilo pomembno...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ELE ZDAJ SEM DOJEL!

 

Pri mo?akarju sem se nekaj zadol?il in mu dolgujem ?e skoraj pol leta. Ker pa nenehno reklamiram turbo-dizle, se je mo?ak ukujal in sploh ne omenja dolga.

 

?koda, da nisem prej vedel za to, pa bi se zadol?il za 5-mestno ?tevilko... :hudicek: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 11 mesecev kasneje...

Narod kupu si bom SMART-a Brabus, kaj pa to trga, jebe? vse ostale kante.

 

Dejansko sem ga vozil in ne more? verjet kaj so s take konzerve nardil. :rispekt:  :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Narod kupu si bom SMART-a Brabus, kaj pa to trga, jebe? vse ostale kante.

 

Dejansko sem ga vozil in ne more? verjet kaj so s take konzerve nardil. :rispekt:  :rispekt:

 

To bi bilo pa nekaj zame - parkiram v kason BTjke, grem v dolino, zapeljem Smarta s kasona in po mestu. Ko kon?am, zapeljem Smarta spet na kason in se lepo s spodobnim turbo-dizlom odpeljem nazaj v hribe... V takem primeru je Smart lahko tudi na bencin, plin ali elektriko...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

To ma napisano na njegovem profilu:

Kaj je fino biti MK free in forum free, samo bere? in krepava? od smeha.

Ja, ampak to ima ?e MESECE napisano.  :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 let kasneje...
pred 8 urami je Slivka napisal:

Pri svoji časti prisegam, da sem na lastne oči na njegovem dvorišču danes poleg MPSke videl tudi 2,5 litrskega Turbo Dizla z Intercoolerjem. 

 

Zna biti, da se bo Sava počasi začela izlivat v Blatno jezero...

Na čigavem dvorišču? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.