Skoči na vsebino

Pritožba čez servis A-Cosmos

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako, kot je brane napisal in so doloceni (casovni )normativi katere imajo na mazdi. Problem je le da se teh "normativov" drzijo tudi po izteku garancije. Meni so hoteli racunati 2h dela za redni servis oljni filter + olje (brez zracnega in kabinskega). Ko sem jih vprasal kaj imajo za delati 2h je rekel, da je tako po "normativu" in da morajo tako (kao) racunati. Ce smo natancni se mi zdi, da je rekel, da je normativ za redni servis 1.9h.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

In kaj je tukaj narobe? Ce imajo normative, ti veljajo vedno... takrat, ko je v garanciji in takrat, ko je izven garancije... ;) ... 

  • Haha 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zdaj pa gremo v drugo skrajnost, primer-zamenjava sklopke M3 benzin je 3,5 ure po normativu -ga ni junaka ki jo menja v tem času.Ali je kdo menjaval sklopko na servisu in koliko ur so mu obračunali.Dal sem samo primer,lahko tudi kaj drugega -menjava zobatega jermena, verige.Zanima me samo če se držijo normativov

Napisano

Točno tako je kot si napisal! Žalostno je pa to,da daš za avto 20-30k€ na koncu pa je cena servisa največji problem....

@Alex bi rekel; če znaš naredi sam in kvalitetno,če ne pa  'plačaj'. 🤪

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Po drugi strani imeti servis pomeni tudi strošek. Poleg prostorov, stroškov dela in orodja-opreme, je treba ves čas skrbeti še za svežo računalniško diagnostiko, ki jo menda avtomobilske znamke servisom fino zaračunajo. 

 

Ja to lahko potrdim za računalniško diagnostiko oziroma original tester so cene kr navite. 

Mi smo nazadnje plačali 12jurčkov za Mercedesov tester Xentry, prej smo pa meli v najemu od Autocommerca, ampak je dolgoročno bil najem dražji. 🤪

Ja v bistvu je res da imet pooblaščen servis je strošek, ampak mene najbolj motijo marže pri rezervnih delih in olju (da nabiješ 3x ceno kot je dejanska cena na trgu je malo pretirano). 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
27 minutes ago, Bini said:

Točno tako je kot si napisal! Žalostno je pa to,da daš za avto 20-30k€ na koncu pa je cena servisa največji problem....

@Alex bi rekel; če znaš naredi sam in kvalitetno,če ne pa  'plačaj'. 🤪

 

Kje piše da ma Alex prav. Ok, nek point je. Je pa point tudi v tem, da se človeku zdi malo mimo, če vidiš da te skubijo za brez veze..oziroma je drugje enaka storitev pač cenejša.  Mogoče marsikdo ne bi mogel kupiti takega avta, če ne bi bil varčen in ne bi gledal na to. 

 

Seveda so pa skrajnosti povsod :)

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Vsaj meni so tiste "zastonj kavice" na servisih preveč osladne, ker jih v resnici močno preplačaš. Tudi to, da ti operejo avto, me kaj dosti ne zanima. Preveč se osredotočajo na zunanji videz, všečnost, prijaznost, namesto da bi se bolj ukvarjali s pregledom vozila - v 90% opravijo le rutinsko delo, ki bi ga znal vsak od nas, ko bi to 2 krat videl (menjava olja, filtrov,...). Na kaj bolj posebnega jih moraš običajno itak večkrat sam opozorit in še vztrajati, da te vzamejo resno.

 

Navedeno Alexovo stališče se mi zdi itak popolnoma zgrešeno, ker po njem cena servisa ni odvisna od opravljene storitve ampak od ranga-cene novega vozila. Torej cena servisa pomeni statusni simbol, halooo? 🤪

Tisto je mišljeno nasplošno ne ravno za servisiranje! Jaz sem stlačil not za primerjavo.😉

Tudi jaz vozim k ugodnemu pooblaščenemu serviserju dokler je garancija,po njej pa sosedu ki ga naredi za 20€ (delo)

Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Bini napisal:

Tisto je mišljeno nasplošno ne ravno za servisiranje! Jaz sem stlačil not za primerjavo.😉

Tudi jaz vozim k ugodnemu pooblaščenemu serviserju dokler je garancija,po njej pa sosedu ki ga naredi za 20€ (delo)

Škoda, da nimam tudi sam takega soseda ... 😩

slika.png.801f2e2a557b7122799eca615c82c56e.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jest sem za redni servis placal 50e s svojim (originalnim ) materialom. Na uradnemu bi dal 240e. Vsaj tako so mi rekli. Nisem zid, dalec od tega, ampak tako, kot ke aless rekel marze imajo cist prevec pretirane. Sicer pa kdo sploh se hodi na uradni servis razn tisti z novimi avti, da nebo njihova nemisljena garancija izginila. Na koncu, ko pa pride do uveljavljanja garancije je pa itq tisoc in en izgovor. A poslovalnico v btcju so ze (koncno) zaprli ali se obratuje?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Ce te prav razmumem, si placal 50€ + svoj orignalni material... Na servisu je pa cena skupaj z materialom?

 

Jaz tudi nikoli nisem imel problemov, ko je bilo kaj za zamenjat... pod garancijo ali tudi ze izven... Recimo pri sedanjem avtu ogledala... pri prejsnjem avtu ventilcki s senzorji... Pri drugi generaciji je crknilo centralno zaklepanje... in je bil avto ze izven garancije... Pa akumulator zaradi nedelovanja iStop/iE-loop... Pri 1. generaciji sestice se spomnim, da so menjali rocico menjalnika, ker se je olupila... pa zadnje blatnike zaradi rje... Tudi nadomestni avto sem vedno dobil, ce sem ga rabil...

 

Aja... o servisu v BTCju, kolikor vem, ni bilo nikoli govora, da bi ga zaprli... Zaprli so servis na Celovski... pa se to predvsem zaradi tega, ker so kot kaze imeli probleme z BMW salonom oz. servisom...

 

Seveda pa vsak naredi, kakor se sam odloci... Mene se niso razocarali... in ko me bodo, bom tudi verjetno menjal servis...

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Enkrat sem ze pisal o tem... ko mi moj nepooblasceni mehanik ni nasel napake in celo po nepotrebnem menjaldele, sem bil izredno presenecen ko je mojstr na uradnem Mazda servisu napako odkril v 10 minutah in jo zrihtal v 1h. Od takrat bolj verjamem pooblascencem kot kvazi mojstrom.

Napisano (urejeno)

To je lepo slisati. Sam nazalost nisem imel take izkusnje in to ne enkrat, ampak petkrat.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

@Janez007vidim da nas je več tukaj gor imelo Honde😎

Tudi jaz sem imel Accorda 2.2 i-CTDI, in je res odličen avto. Motor je za moje pojme eden izmed najboljših dizelskih motorjev nasploh, majhna poraba, odličen navor skozi celotno RPM območje, izredno tiho delovanje in kljub temu da ni imel DPFa ni kadil. 

Ljudje s katerimi sem se takrat skupaj vozil so na začetku mislili da je bencinar. 😁

Se strinjam tudi zavore so bile neprimerno boljše od Mazdinih. 

Cena na pooblaščenem servisu pa so bile primerljive z Mazdinimi cenami, tu so vsi zlatarji🙄

 

  • Všeč 4
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 7 urami je ignacij napisal:

Enkrat sem ze pisal o tem... ko mi moj nepooblasceni mehanik ni nasel napake in celo po nepotrebnem menjaldele, sem bil izredno presenecen ko je mojstr na uradnem Mazda servisu napako odkril v 10 minutah in jo zrihtal v 1h. Od takrat bolj verjamem pooblascencem kot kvazi mojstrom.

Kam voziš na servis?

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Kam voziš na servis?

 

Ta mojster je bil šef delavnice na Mazda Močnik v Kranju, sedaj pa vozim na Interclass v Lj.

Napisano
pred 50 minutami je ignacij napisal:

 

Ta mojster je bil šef delavnice na Mazda Močnik v Kranju, sedaj pa vozim na Interclass v Lj.

Baje jih kar hvalijo..... :prstgor:

Napisano

Prebiram tole tematiko in moram reči, da je zelo podobna za Honda servise, ker vidim da je veliko bivših hondašev sedaj na Mazdi...konkretno lahko povem, kot lastnik Honde, da AC Mobil v LJ je tako kot da nisi nihče, če se ne pripelješ z ganz novim avtom (kot mazda btc , ce se prav spomnim da ste grajali)...žibert kranj je že druga zgodba,sam ne mores bit zraven in ne ves tocno kaj ti menja....pohvale sem slisal za amroža v radomljah, naj bi bil naj pa selič za hondo best (oz.vojko / devil neuradni), ampak nekateri ctr lastniki tudi s selicem niso ok....tako da verjetno je na vsaki znamki malo tako/tako...

Moje mnenje je da dokler si zadovoljen kamor hodiš pol je ok,ko nisi greš drugam...

Napisano
dne 2. 2. 2021 ob 12:51 je Scr3am napisal:

... nemisljena garancija izginila. 

No za ta izraz pa slišim prvič. Meni so do sedaj še vedno vse porihtali, pa je bila to Honda ali Mazda. Potem so pa tu še vpoklici in če nimaš urejenih rednih servisov ne vem, kako je to potem urejeno. Npr. na Cx 3 so zamenjali v garanciji kompresor klime in popravili levo ogledalo. 

Napisano

Na vsakem uradnem servisu ti morajo urediti popravilo, če ima avto vpoklic, brez pardona! Tudi če je pripeljal iz tujine. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.