Skoči na vsebino

Zimske gume 2011


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. :blush: Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja :D ).

 

Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. :blush: Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja :D ).

 

Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom. :D

 

Kot volana je ?e vdno vgrajen v volan, samo G meter je med sede?i, pol pa kombinira vse ?ivo da ti "pomaga".

Sej mislim da LSD glavni vzrok in veliko ostrih zavijanj, pol se mora nekje poznat.

 

 

Pozabu sem pa :

Pri nas je zjutraj padal sneg iz megle, cesta je bila pobeljena, najbolj na mostovih, spet super tajming za zimake ki sem jih zamenjal v pondelk: :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdajle pride MPS 6 po?asi do izraza. :bravo:

 

Niti ne, ker preve? ?asa rabi da ugotovi da je zelo drse?a podlaga pod kolsi in si ?e prej lahko v grabnu. :(

Malo ve? kot leto nazaj sem likvidiral X5 :blush: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah me niti ne ?udi, Kamnik ima res fantasti?ne ceste (za letet s ceste in razbit koreto), ?e najbolj pa mi je v?e? cesta iz Komende mimo IC Komenda ter do Vodic - na tej pa prav zares u?ivam! :danzoman::ljubezen::hudicek:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne odpiram nove teme, me zanima, ali je to, na kar sem naletel na internetu, resno ali je zamujena prvoaprilska?

 

"V laboratorijih podjetja GoodYear Tire&Rubber Company pripravljajo novost, ki utegne prinesti novo avtomobilsko revolucijo: pametne pnevmatike, ki se polnijo same.

 

Rezultati raziskav so pokazali, da pnevmatike s prenizkim polnilnim tlakom lahko pove?ajo porabo goriva za 3 odstotke ali celo ve?. Tehnologija AMT, ki jo razvijajo, bo omogo?ila, da bodo pnevmatike ohranjale optimalen polnilni tlak, ne da bi bila potrebna kakr?na koli zunanja tla?ilka ali elektronska naprava.

 

Vsi sestavni deli sistema (vklju?no z miniaturno tla?ilko) bodo v celoti vgrajeni v pnevmatiko tako, da nikoli ve? ne bi bilo treba preverjati zra?nega tlaka in iskati primerne tla?ilke in manometra.

 

Ustrezen polnilni tlak v pnevmatikah vodi k ni?jim emisijam, dalj?i ?ivljenjski dobi pnevmatik, ve?ji zmogljivosti vozila in nenazadnje tudi ve?ji varnosti."

 

Kompresor v pnevmatiki?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Evo, ?e tle vpra?am, ker je bolj primerna tema:

 

Tudi mene zanima, koliko je potrebno pumpati zimake na Xedosu 6. Avto ma 1300 kg (no z mano vred 1400 ), gume so pa Goodyear UG 7+ 185/65/14

 

Vulkanizer mi jih na napumpu 2.2 spredaj in 2.1 zadaj, sam sem pa dofilal na 2.6 spredaj in 2.5 zadaj.

 

Je to zadosti ali naj ?e dofilam?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma po regionalkah nisem nek divjak, je pa vmes kar precej avtoceste (hitrost cca. 140 km/h) ker uporabljam avto za delo na terenu.

 

Tovarni?ki tlak pi?e ob normalno obte?enem avtu 2.1 se mi zdi, bom preveril, samo to se meni zdi res malo.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma po regionalkah nisem nek divjak, je pa vmes kar precej avtoceste (hitrost cca. 140 km/h) ker uporabljam avto za delo na terenu.

 

Tovarni?ki tlak pi?e ob normalno obte?enem avtu 2.1 se mi zdi, bom preveril, samo to se meni zdi res malo.

 

Tovarni?ki tlak na pnevmatiki ali v user manualu? Ker na?eloma naj bi pri taki dimenziji (verjetno so 15-ke?) imel cca 2.5 bara za neobte?en avto, sicer ti za?ne gumo po robovih pobirat, ker se notranji del oziroma tekalna povr?ina uslo?i. Itak tudi stabilnost trpi, ker se stene preve? premikajo sem in tja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pojma nimam, kaj je v user manualu, ga nimam, bom pogledal na nalepko, ki je pri voznikovih vratih. Druga?e pa kot je zgoraj napisano, gume so Goodyear UG7+ 185/65/14.

 

Sprednje letne mi je na notranjem robu za?elo pobirat, ampak minimalno ve? kot recimo zunanji rob. Recimo da je notranji rob pobralo do te mere, da je guma za zamenjat, na zunanjem pa je kak?en milimeter ve? profila. Imam dimenzijo 195/60/15, polnim jih pa isto kot zimake, spredaj 2.6 in zadaj 2.5, avto pa je ve?inoma neobte?en.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

evo ?e moja ?torija...

 

Kljub temu, da sem rekel da to zimo ?e ne bom kupoval novih pnevmatik, sem bil primoran kupit dve novi... sem zategnil v robnik in mi je na eni nastal balon <_<

 

Ker za ta dva meseca nisem hotel zapravit celega premo?enja, sem vzel dve Kumho za okoli 136?/kos... mislim da sta bile skoraj najcenej?i, kar se je dalo ?e dobit... in lej ga zlomka, dejansko se avto s tema dvema pnevmatikama bolj dr?i ceste, kot pa z pet let starimi Goodyearkami (pa je bilo gor ?e okol 6 mm profila)... sploh se to pozna na ledu

 

Tako da nekaj mora bit na tem, da pnevmatika z leti izgubi na oprijemu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Datum nakupa: 16.05.2022 v Big Bang. Priložim 2 kontrolerja in igri Ratchet in Harry Potter.   Dodano ima vgrajen Samsung SSD 980 PRO z heatsinkom po specifikaciji, ki doda dodatna 2TB prostora. Lahko tudi odmontiram in prodam brez njega.   PS5 je odlično ohranjen, kot nov in brez prask. Izklicna cena 800 eur.   Prodam zaradi neuporabe, letos ne vem, če je bil v uporabi 50 ur, ravno se mi je iztekla PSN naročnina.
    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.