Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav.

 

Imam en problem?ek in sicer imam mazdo 6 diesel 120 konjsko in mi pri nizkih obratih cuka. ima kdo kak?no podobno izku?njo??

Drugo vpra?anje je ali pozna kdo na primorskem kak?nega mehanika kateri se razume v mazde in da odgovor nebi bil poobla??eni servis.

 

hvala in lep pozdrav vsem skupaj

Napisano

Hm, meni je isto cukalo. Pomagalo je u?enje ?ob, ampak je bila to bolj kratkotrajna re?itev. Na koncu je re?itev, menjava ?obe. Lahko da ima? isti problem. SI ?e kaj na testerju preverjal ?obe?

Napisano

Hm, meni je isto cukalo. Pomagalo je u?enje ?ob, ampak je bila to bolj kratkotrajna re?itev. Na koncu je re?itev, menjava ?obe. Lahko da ima? isti problem. SI ?e kaj na testerju preverjal ?obe?

 

 

aha, prvo bom ?e menjal filter goriva potem pa bomo ?obe pogledal al kako!?

kolko je pa kaj stro?ek menjave ?ob??

Napisano

precej dosti :D ..min 220eur po ?obi :) ...odvisno ?e vzame? nove, obnovljene ali ponaredek "nachbau" katere ti ne priporo?am... probaj uporabit ?istilo za ?obe (Metabond Megasel) ...odvisno v kakem stanju so ?obe, mogo?e bo se spucalo... sicer je pa en forum-a? ponujal obnovljene injektorje...probaj ga kontaktirat :) ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8905 )

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

ebay od 100? naprej, tudi nove

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

original denso?

 

Yep - gledam za masino RF7J (mojo) so pa tudi za tvojo - kera koda je ze R5 nekaj....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Yep - gledam za masino RF7J (mojo) so pa tudi za tvojo - kera koda je ze R5 nekaj....

 

najlep?a hvala vsem za iz?rpne odgovore.

prvo bom probal z filtrom za nafto mogo?e je kaj vode notri ?e ne pa it v stro?ek kaj ?mo.

Kako se pa uporablja to ?istilo za ?obe?? mora? kaj razdret ali se to doda v gorivo!???

Napisano

Lep pozdrav.

 

Imam en problem?ek in sicer imam mazdo 6 diesel 120 konjsko in mi pri nizkih obratih cuka. ima kdo kak?no podobno izku?njo??

Drugo vpra?anje je ali pozna kdo na primorskem kak?nega mehanika kateri se razume v mazde in da odgovor nebi bil poobla??eni servis.

 

hvala in lep pozdrav vsem skupaj

 

Edina napaka. :hudicek::hudicek:

 

 

 

Nisem se mogu zadr?at. :blush::blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Edina napaka. :hudicek::hudicek:

Nisem se mogu zadr?at. :blush::blush:

 

 

Dej, no. :vino:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

najlep?a hvala vsem za iz?rpne odgovore.

prvo bom probal z filtrom za nafto mogo?e je kaj vode notri ?e ne pa it v stro?ek kaj ?mo.

Kako se pa uporablja to ?istilo za ?obe?? mora? kaj razdret ali se to doda v gorivo!???

 

direkt v poln tank

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

najlep?a hvala vsem za iz?rpne odgovore.

prvo bom probal z filtrom za nafto mogo?e je kaj vode notri ?e ne pa it v stro?ek kaj ?mo.

Kako se pa uporablja to ?istilo za ?obe?? mora? kaj razdret ali se to doda v gorivo!???

 

evoga ?istilo za ?obe ( http://www.metabond.si/metabond_megasel.html )...

"Dodatek MEGASEL se dozira v rezervoar pred polnjenjem goriva. To ?e posebej velja, ?e ni mo?no zagotoviti me?anja.

- prva uporaba : Na 40 litrov goriva 20ml MEGASEL-a za ?i??enje gorivnega sistema naprave

- redna uporaba : Na 40 litrov goriva 10ml MEGASEL-a "

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

evoga ?istilo za ?obe ( http://www.metabond.si/metabond_megasel.html )...

"Dodatek MEGASEL se dozira v rezervoar pred polnjenjem goriva. To ?e posebej velja, ?e ni mo?no zagotoviti me?anja.

- prva uporaba : Na 40 litrov goriva 20ml MEGASEL-a za ?i??enje gorivnega sistema naprave

- redna uporaba : Na 40 litrov goriva 10ml MEGASEL-a "

 

 

?e enkrat hvala vsem skupaj :D

Napisano

Lej, ?e je res zani? ?oba prvo ne ve? katera, a bo? zdej delal ?tih probo, drugo bo? naro?u kar 4 al kako

si to predstavlja?? Tretje pa injektor silno redko res crkne.

 

Bod pameten in najprej poskus z kakim mo?nim ?istilom za injektorje in to ve?krat zapored.

 

?e je motor DPF te kombinacija ?istila in kalibriranja injektorjev skor sigurn odre?i tvojih skrbi.

 

Lahko pa tudi nese? popravit - obnovit injektorje npr. na Vransko Jelenu, sam to pa ni pocen ?pas... :vskalo:

 

Pa seveda zamenji filter nafte.

Power user

Napisano

Lej, ?e je res zani? ?oba prvo ne ve? katera, a bo? zdej delal ?tih probo, drugo bo? naro?u kar 4 al kako

si to predstavlja?? Tretje pa injektor silno redko res crkne.

 

Bod pameten in najprej poskus z kakim mo?nim ?istilom za injektorje in to ve?krat zapored.

 

?e je motor DPF te kombinacija ?istila in kalibriranja injektorjev skor sigurn odre?i tvojih skrbi.

 

Lahko pa tudi nese? popravit - obnovit injektorje npr. na Vransko Jelenu, sam to pa ni pocen ?pas... :vskalo:

 

Pa seveda zamenji filter nafte.

 

denso ?obe redko kdo obnovi.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

filter nafte sm zamenju in kot da se malo pozna razlika zdaj bom tako vozil ene dva dni potem pa po ?istilo in bomo vidl.

na pamet mi je ?e pri?lo ali mi mogo?e znalo vplivati ze je kaka grelna sve?ka kriva ?e slu?ajno ne dela.

 

lp

Napisano

filter nafte sm zamenju in kot da se malo pozna razlika zdaj bom tako vozil ene dva dni potem pa po ?istilo in bomo vidl.

na pamet mi je ?e pri?lo ali mi mogo?e znalo vplivati ze je kaka grelna sve?ka kriva ?e slu?ajno ne dela.

 

lp

 

Sve?ke grejejo samo pri zagonu, pol so useles.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdaj pa moram pohvalit tale forum?ek ker nisem pri?akoval tak?nega odziva. Prvo vsem hvala kateri ste se tukaj mu?li z mojimi problemi in hvala enemu od foruma?ev ki mi je poslal osebno sporo?ilo in mi ponudil pomo? katerega bom sigurno kontaktiral.

 

vglavnem sami jacki ste tu gor.

Napisano

Zdaj pa moram pohvalit tale forum?ek ker nisem pri?akoval tak?nega odziva. Prvo vsem hvala kateri ste se tukaj mu?li z mojimi problemi in hvala enemu od foruma?ev ki mi je poslal osebno sporo?ilo in mi ponudil pomo? katerega bom sigurno kontaktiral.

 

vglavnem sami jacki ste tu gor.

 

in kaj je bil problem na avtu? Oz. kako ste ga re?ili? :)

Mazda 6 CD136 TE

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Odkar tankam v makedonij ni vec TDI zvoka. Soba se ne slisi vec pa tudii mi ne cuka. Ne razumem kaj bi blo narobe. Ker v slo naj bi bla nafta bistveno boljsa.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Odkar tankam v makedonij ni vec TDI zvoka. Soba se ne slisi vec pa tudii mi ne cuka. Ne razumem kaj bi blo narobe. Ker v slo naj bi bla nafta bistveno boljsa.

 

A nisi nek "penicilin" dodajal v dizel. :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

A nisi nek "penicilin" dodajal v dizel. :ne vem:

 

To sm lansko leto letos pa zgleda da MAKPETROL ma penicilin notri;)

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.