Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

**** jih da jih **** kdorkol jih **** stokrat da jih **** prekleti ***** Japonski ****** po?evnooki pri pet metrov dolgem avtu niso mogli pustiti ve? kot dva centimetra prostora za ?arnico zamenjat sem se ***** zdaj pri minus 2 in burji - ne morem delat z rokavicam, ker ni prostora in ?e roko komaj dobim noter, povsod nekaj ostrega in na tem mrazu je ko?a ?e toliko bolj ob?utljiva sem se zrezal da je avto ves krvav ko da bi koga zaklali, jaz pa ko da sem ravno s fronte ******** ***** ***** japonska da dobim tistega prasca, ki je to zrisal mu ***** odre?em, da se taka ******* ne **** ve? naprej... Drugi? peljem na servis in naj ra?un kar Mazdi izstavijo, saj so oni *******!

wow

33112_1.png

Napisano

**** jih da jih **** kdorkol jih **** stokrat da jih **** prekleti ***** Japonski ****** po?evnooki pri pet metrov dolgem avtu niso mogli pustiti ve? kot dva centimetra prostora za ?arnico zamenjat sem se ***** zdaj pri minus 2 in burji - ne morem delat z rokavicam, ker ni prostora in ?e roko komaj dobim noter, povsod nekaj ostrega in na tem mrazu je ko?a ?e toliko bolj ob?utljiva sem se zrezal da je avto ves krvav ko da bi koga zaklali, jaz pa ko da sem ravno s fronte ******** ***** ***** japonska da dobim tistega prasca, ki je to zrisal mu ***** odre?em, da se taka ******* ne **** ve? naprej... Drugi? peljem na servis in naj ra?un kar Mazdi izstavijo, saj so oni *******!

Ni sam pri japoncih tak... Pri nekaterih mores snet odbijac, da lohk sploh zamenjas zarnco ;)
Napisano

Zakaj potem imamo v avtih komplet rezervnih ?arnic, ?e jih itak sami na cesti ne moremo menjati? 

 

Fiat Panda je dolg 3,5 metra, pa ima? pri ?arometih vsaj 12 cm prostora (na eni strani, na drugi pa skoraj 20cm).

Pri 5 metrov dolgi Mazdi pa 3,5 cm (na desni strani, na levi pa za dve dlaki ve?). Si pogleda?, kak?na je situacija, ko pa gre? z roko zraven, pa ne vidi? ni?esar. In pri -2?C tipaj, kaj je kje.

 

Roko imam pa razmesarjeno, kot bi se z volkovi klal. 

 

In nad ?em si ti tako "wow", Boss? 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Zakaj potem imamo v avtih komplet rezervnih ?arnic, ?e jih itak sami na cesti ne moremo menjati? 

 

Predvsem zaradi zakonodaje... Jaz imam tudi v prtljazniku komplet navadnih zarnic... pa nobene luci ne morem sam zamenjat (vsaj tako pise v prirocniku)... Ksenonske ne smem sam menjat (itak je ni v kompletu zarnic :) ) ... Sam lahko zamenjam edino zarnice smernikov ali zarnice meglenk ... 

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

 

 

Fiat Panda je dolg 3,5 metra, pa ima? pri ?arometih vsaj 12 cm prostora (na eni strani, na drugi pa skoraj 20cm).

Pri 5 metrov dolgi Mazdi pa 3,5 cm (na desni strani, na levi pa za dve dlaki ve?). Si pogleda?, kak?na je situacija, ko pa gre? z roko zraven, pa ne vidi? ni?esar. In pri -2?C tipaj, kaj je kje.

 

Roko imam pa razmesarjeno, kot bi se z volkovi klal. 

 

Saj ta problem ni samo pri Mazdah... Sem zadnjic pri Mercedesu A160 menjal zarnico za kratke luci... Tam je sicer znotraj obloge blatnika ena loputa, ki se jo odstrani, da ni treba sneti cele plasticne obloge... Ampak vidis pa nic... in je treba delat vse bolj "na otip" ... Prostora je pa tudi tako malo da z roko komaj prides not... Edino pri zadnjih luceh je pa fino reseno... ker snames tapeto v prtljazniku in vzemaes ven celo letev z vsemi zarnicami (stop luci, zadnje, meglenka, rikverc,...) :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Predvsem zaradi zakonodaje... Jaz imam tudi v prtljazniku komplet navadnih zarnic... pa nobene luci ne morem sam zamenjat (vsaj tako pise v prirocniku)... Ksenonske ne smem sam menjat (itak je ni v kompletu zarnic :) ) ... Sam lahko zamenjam edino zarnice smernikov ali zarnice meglenk ... 

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

 

 

 

 

Saj ta problem ni samo pri Mazdah... Sem zadnjic pri Mercedesu A160 menjal zarnico za kratke luci... Tam je sicer znotraj obloge blatnika ena loputa, ki se jo odstrani, da ni treba sneti cele plasticne obloge... Ampak vidis pa nic... in je treba delat vse bolj "na otip" ... Prostora je pa tudi tako malo da z roko komaj prides not... Edino pri zadnjih luceh je pa fino reseno... ker snames tapeto v prtljazniku in vzemaes ven celo letev z vsemi zarnicami (stop luci, zadnje, meglenka, rikverc,...) :)

Leta in leta nazaj ko je bila SLO ?e fri?na je policist povpra?al bratranca o prvi pomo?i, ki jo je imel in ?arnicah, jih ni imel ker je avto A8 V6 xenon......in mu je hotel dati kazen. Nakar mu pribije da mu na licu mesta pla?a polno kazen, ?e policist vzame ven eno izmed ?arnic. Pa je pro?lo vse....(sem bil sovoznik)

 

P.S. Ta A8 ima ?e danes in je pri 320.000 kot nov, a ?al vreden ve? v o?eh voznika kot realno. zjutraj ga sre?ate lahko vsako jutro v Vikr?ah :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Deej mene pa nekii zanima in me ze prov dobesedno jezi to sranje... K sm avto pelu k pelkotu mi je menjal kable. Kakor sm tm vidu mi je na list na katerem sem imel zavedene stvari, katere so potrebne za popravilo mi je pod tocko kjer sem imel napisano, da mi v prostem teku avto trese oz. da mi plastike vibrirajo je napisu, da je ocistu loputo. Spremembo se seveda opazi in tudi avto nic vec ne cuka, vendar mi pa se vedno  plastike vibrirajo (natancno tista plastika pri volanu). To vibriranje je sicer dosti manjse, kot je pa bilo prej, vendar kakor koli ?elim se znebiti tega ropota. Zej me pa zanima, kaj bi lahko bil vzrok za ta problem in pa kako bi lahko odpravil te?avo. Vibriranje je prisotno ob hladnem zagonu avta in pa ce imam avto v leru pa minimalno pritisnem na gas. Skratka, ko se avto pelje oz. ko ima dosti obratov se ne slisu nic, ko pa padejo obrati pod jurja sepravi, ko je pri miru je pa velika vrjetnost, da bo mal poropotou. Pa ?e enkrat poudarjam to vibriranje je dosti manj?e od kar je pelko zamenjal kable in o?istil loputu, vendar pa ni kompletno odstranjeno. A kdo ve kaj bi lahko se bilo?

Tebi je plin na?el motor, ki se po?asi poslavlja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kko si pa do te nore ideje prsu?

Ti je meril kompresijo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kko si pa do te nore ideje prsu?

Ideja splih ni nora, saj je pele nedavno popravljal en tak problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja sm Simona poklicu pa mu reku, da mi zadeva se vedno ropota. Pa je reku,da so potem svecke.. sicer je tud men to mal cudn k svecke so komi en let notr (cca. 35k) razn, ce so ble en crap. Z motorjem pa ni bilo nikol nc tezav... pelko je naredu en let nazaj generalko k je mocno piu olje to je pa to. Zej poleg tega vibriranja je use kul, mislm ni drugih simptomov. Sej tud to vibriranje nii tok motece, sam kaj k mene use moti pa mam rad, da je use tipi topi. :). Plinska napeljava je pa notri slabo leto in pol.

Napisano

Ni to tak stro?ek, tko da za foro res probi navadne sve?ke, ker te lpg so jajc. Tud js sm jih imel kak?n let in so ?le potem navadne nazaj notr.

 

Kar pa se nasploh lpgja ti?e, pa tud js pravm da bojo posledice na motor, ?as bo pa pokazu kak?ne. ?e je blo ?alabajzarsko vgrajeno se lahko poznajo ?e po 2-3h letih, ?e je vse tko kot mora bit pa zna tud 5 ali ve? let delat brez (ve?jih) problemov. ?e ne prej, bi pa blo po kak?nih 10ih letih pametno dat pregledat ventile in jih po potrebi zamenjat.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Aha.. sam to je zej spet tko. Pelko mocno svetuje, da ce imam lpg da morjo bit notr lpg svecke, spet potem en znanec od fotra k dela na mazda servisu u austriji pravi, da je to sam marketinska fora in da to prvic slisi, sepravi kao normalne svecke nej bi ble kul.. Zej kaj je bolse, nevem. Naslednji teden se bom zapeljal do tega majstra k mi je lpg montiru, da spremeni neko nastavitev pa ce bo zadeva se vedno tresla bo zgleda treba nove svecke (vsaj tko simon pravi). Sam cudno je ker tudi ce lpg ugasnem avto se vedno trese.. Tko da res znajo bit potem svecke..

Napisano

Ko so se pojavle te sve?ke so jih vsi priporo?al, s?asoma se je izkazal da pa le niso najbol optimalne za vse motorje (enim dela vse supr, drugim neki na pol, spet tretjim sploh ne dela vredu). Tud men jih je Pelko svetoval in vgradil, pa sva jih kak?no leto za tem menjala nazaj za navadne.

Lani ko sm imel kr dost posla z LPG in?talacijami sm tud glede sve?k debatiru z vgrajevalec plinskih sistemov Primo?em in to?no to mi je tud sam povedal, ter da so ?e po nekaj mesecih vgrajevanja teh posebnih sve?k prenehal z njimi in priporo?al uporabo navadnih.

 

Skratka, probi in PORO?AJ :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Mja sej to, bom kar tako naredil, kot si napisal. Mogo?e katere posebne priporo?a? k ve?, da so dobre, ker mi ni te?ko dat kak?n evro ve? ?e so kvalitetne :)

Napisano

Mja sej to, bom kar tako naredil, kot si napisal. Mogo?e katere posebne priporo?a? k ve?, da so dobre, ker mi ni te?ko fat kak?n evro ve??e so kvalitetne :)

NGK, po moznosti Iridium ;)
Napisano

NGK, po moznosti Iridium ;)

Ej...take sve?ke imam tudi jaz..so ok.???lp

Napisano

Skoraj vsak wikend u?ivam v tej prelepi vo?nji:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/na-stajerski-avtocesti-zaradi-del-vec-kilometrov-dolg-zastoj.html

 

Sicer pa razmi?ljam o nalepki za na avto; "?e nisi buzzy, prehiti ?e vendar, ne se mi lepit na rit"  :glare:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mja sej to, bom kar tako naredil, kot si napisal. Mogo?e katere posebne priporo?a? k ve?, da so dobre, ker mi ni te?ko dat kak?n evro ve? ?e so kvalitetne :)

Poglej kaj pi?e v knjigici in daj to?no take NGK noter.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Evo popravljeno, 

 

Aja, pa gas jest dodajam, da neboste misnli, da mi tko obrati nihajo :)

 

Napisano

Pa si ziher, da ni sam vibriranje neke plastike ob eno drugo plastiko? Z leti, kilometri, ovinki itrd. se ?asija zvija in tistih nekaj milimetrov, ki lo?i razli?ne dele plastike hitr zginejo, potem pa pri dolo?enih obratih motorja pride resonance teh delov.

 

?e bi se cel avto tresel bi bil mogo?e kak?en nosilec, tuki pa lahko, da se je kaj razstavljalo, potem pa ne do konca sestavilo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.