Skoči na vsebino

NAKUP mazde 6...pomoč

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej ti prika?e v meniju, koliko % je ?e dobro olje. Sicer je pa to olje za dpf motorje posebej prirejeno, da se lahko me?a z nafto.?e ne gre? preko x oznake po mojem nima kaj bit z motorjem. Zato pa je ta oznaka, do kje je "varno" za motor.

 

 

Napisano

Kje v meniju pa ima? ta podatek v %?

 

Sem ?e malo brskal pa ne najdem. Na sredinskem ekranu ali poleg merilnika hitrosti? 

Napisano

Zdaj vidim, da je to 2013 letnik, tega podatka ne bo? na?el (?e nima MZD Connect), vsaj pri bencinarjih ga zagotovo ni (?ele od facelifta 2015 naprej). Za dizle pa bo povedal kdo, ki ima izku?nje z 2012-2014 modeli.

Napisano

Zdaj vidim, da je to 2013 letnik, tega podatka ne bo? na?el (?e nima MZD Connect), vsaj pri bencinarjih ga zagotovo ni (?ele od facelifta 2015 naprej). Za dizle pa bo povedal kdo, ki ima izku?nje z 2012-2014 modeli.

 

 

Tudi za dizle velja pomoje enako ... Moja prejsnja sestica (2013) je imela se TomTom navigacijo in brez MZD Connecta ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem nov na forumu in ?e nekaj ?asa prebiram teme o mazdi 6 karavan (+2013), katera je v o?jem izboru za morebiten nakup. Nekaj vpra?anj pa vseeno imam za vas, ki vozite ta avto.

Zanima me kako je z bencinskimi motorji? Najbolj?a izbira bi bil po mojem mnenju in prebranem G165 motor, G145 se mi zdi malo podhrnjen za velikost vozila. Kako je z G165 motorji in pogonsko verigo? Mogo?e kak?ne druge te?ave z motorjem? Delam cca. 10k kilometrov letno, tako da je bencinar logi?na izbira.

Prebral sem tudi nekaj tem glede rje na podvozju, imajo M6 od letnika 2013 naprej ?e vedno podobne probleme? S plehom naj ne bi bilo ve? te?av pri novej?ih letnikih.

Na kaj nasplo?no paziti pri nakupu rabljene ?estice, ter kak?ne so cene servisov v primerjavi z npr. Bmw serije 3 podobnega letnika, ?e ima kdo za primerjavo?

 

Hvala za odgovore

 

lp Ale.

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem nov na forumu in ?e nekaj ?asa prebiram teme o mazdi 6 karavan (+2013), katera je v o?jem izboru za morebiten nakup. Nekaj vpra?anj pa vseeno imam za vas, ki vozite ta avto.

Zanima me kako je z bencinskimi motorji? Najbolj?a izbira bi bil po mojem mnenju in prebranem G165 motor, G145 se mi zdi malo podhrnjen za velikost vozila. Kako je z G165 motorji in pogonsko verigo? Mogo?e kak?ne druge te?ave z motorjem? Delam cca. 10k kilometrov letno, tako da je bencinar logi?na izbira.

Prebral sem tudi nekaj tem glede rje na podvozju, imajo M6 od letnika 2013 naprej ?e vedno podobne probleme? S plehom naj ne bi bilo ve? te?av pri novej?ih letnikih.

Na kaj nasplo?no paziti pri nakupu rabljene ?estice, ter kak?ne so cene servisov v primerjavi z npr. Bmw serije 3 podobnega letnika, ?e ima kdo za primerjavo?

 

Hvala za odgovore

 

lp Ale.

Dobrodo?el, ?al ti pa ne morem pomagati. Upam da bo? kupil ustrezen avto. Lp
Napisano

Pozdravljen!

 

bencinsko karavanko bo? pri nas zelo te?ko dobil. Bencinski motorji so neproblemati?ni. cene servisov, pa znajo biti kar primerljive, razen ?e prinese? svoje olje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi sam gledam bencinsko 6 karavana in mislim, da je trenutno mogo?e 5 oglasov na avto.net, skratka malo. Na mobile.de je bolje.

 

Opozoril bi morda zgolj na to, da je razlika med 145 in 165 konji ?ele pri 5000 obratov ali ve?. Kolikokrat bo? to razliko potreboval, je odvisno od tvojih ?elja. Jaz npr. prakti?no nikoli ne grem tako visoko v moji sedanji vo?nji, nisem pa nek fanatik za ?portne pospe?ke. Torque in horsepower krivulje so pa enostavno razvidne, samo napi?i skyactiv g 145/165 torque curve v google. Masa vozila ali ne, ?e te 145 konjev ne potegne kamor ?eli? iti, potem pa nevem hehe.

Napisano

Jaz imam 1,5 leta staro 6ko g165 revolution, z avtom sem zelo zadovoljen servise delam na 10000km, glih vceraj smo se vrnili z dopusta (regensburg mannheim strabourg colmar lindau munchen in domov) nardilu smo dobrih 2300km povpreche je po bc 5,8 izracunano 5,9. Do sedaj imam 35000km in sem pod garancijo menhal 2x diske tretjuc sem prinesel svoje z luknjicami in od takrat je ok, pod garancijo je bilo tudi menjano desno ogledalo in zadnji brisalec drugace pa vse ok. Glede rje zaenkrat vse ok. Vglavnem priporocam :-)

Napisano

Spet lastniki sami resujejo ze desetletje znan problem z diski :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej...glede benz.motorjev 165.k.

Ni problem so ok..redni servisi sam imam enakega v CX5 Benz.

Lahko vpra?a? na?ega kolega

Marko Ferlin ..Arena skupina d.o.o..on dela zavarovanja plus uva?a avte..tujina in SLO.Vse zrihtal ...lp

Napisano

Hvala vsem za hitre odgovore.

 

Spremljam avto.net in mazde kak?ne 2 meseca in je ponudba bencinskih res bolj slaba, tako da me vse bolj zanima uvoz iz nem?ije, dizla se najraje izogibam zaradi malo km, pa ?e bencinarja je la?je poslu?at.

Kako je z nepoobla??enimi servisi v okolici Kranja, bral sem da je Avto Pelko v Medvodah kar dober, je ?e kdo?

Primzi, sem pogledal in res je razlika ?ele v zgornjih obratih, kamor sicer rad 1x na teden po?enem avto...bo za premislit :zvizga:

Kak?en problem pa je bil z diski, so se zvijali in tresli? Je bil vpoklic?

Napisano

Diski so tresli, tako kot je Jures napisal ze znana problematika, jaz sem jih resil z diski z luknjicami, drugace pa nevem kolikokrat lahko zamenjas pod garancijo, jaz sem 2x tretjic mi vec ni bilo ker so tudi sami rekli da nebo nic bolje z original diski.

Napisano

Niso diski problem ampak tovarniske trde zavorne ploscice

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem menjal vse. Ziher je ziher, vazno da je problem resen. Jures kaj ti mislis kaj mi poka, namrec ko ke avto vroc in ko bremzam mi pod 30km/h med bremzanjem in zavijanjem poka cist na rahlo. Ampak samo ko je avto vroc in zaviranjem in zavijanjem. Ce samo bremzam ali ce samo zavijam brez bremzanja je vse ok. Ne poka pa to ful ampak toliko da ce si brez radija slisis.

Napisano

?e je med zavijanjem zna biti kon?nik stabilizatorja....lahko je pa marsikaj, forumsko ugibanje :). Kon?niki so ponavadi ?e ti na primer pri zavijanju v rondo poka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem imel g145 2013 in 2016. Prva zelo rjava (seveda samo podvozje) pri 17k km, verjetno jo je imel prvi lastnik v ogrevani gara?i...vozil se ni kaj dosti. Druga 2016 pri 55k km ni? rjava.

 

145 vs 165: razlika je predvsem v pro?nosti na ra?un ca. 10 % dalj?ega menjalnika pri ?ibkej?i. Obe pa spodobno gresta. Motorji so povsem brez te?av, za verigo ne ve?, da jo ima?.

 

Tresenje zavor...ve?ni problem mazd, o?itno tudi pri 2018. 2016 je treslo kot hudi?, ?eprav pri ca. 35 prvi? menjano komplet vse. Pri 2013 celo ni? ni treslo, res pa da je imela ob nakupu ?ele 17k (stara 5 let), ob prodaji 33k.

Napisano

Spet lastniki sami resujejo ze desetletje znan problem z diski :)

Haha, mamo vsaj nekaj skupnega z vag grupo

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Haha, mamo vsaj nekaj skupnega z vag grupo

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Na primer? Imej v mislih da je to moj 11 VAG :)

11xbrez niti ene napake...

Kar ne morem recti za Mazdo, damo diski so bilinproblem na prvi petki, cx7 in sestki...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa kaj imate to vsi probleme z diski?? Imel prvo generacijo sestke, sedaj imam drugo... Fotr ima isto drugo generacijo pa nikoli ni bilo nobenega problema z bremzami. Je pa res, da gor nikoli niso bili original diski in ploscice. Vecji problem je bil z zadnjimi celjusti, ker so rade zastekale.

Napisano

Na primer? Imej v mislih da je to moj 11 VAG :)

11xbrez niti ene napake...

Kar ne morem recti za Mazdo, damo diski so bilinproblem na prvi petki, cx7 in sestki...

 

A VAGov si imel zato toliko, ker si jih menjal prej, preden bi se lahko pojavili problemi  :jezicek:  :harhar:

Pa kaj imate to vsi probleme z diski?? Imel prvo generacijo sestke, sedaj imam drugo... Fotr ima isto drugo generacijo pa nikoli ni bilo nobenega problema z bremzami. Je pa res, da gor nikoli niso bili original diski in ploscice. Vecji problem je bil z zadnjimi celjusti, ker so rade zastekale.

 

Jaz tudi nisem imel omembe vrednih problemov... pa so bili verjetno originalni diski, glede na to, da so servis vedno delali na pooblascenem servisu... Kar se spomnim, da so mi enkrat menjali diske pod garancijo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Na primer? Imej v mislih da je to moj 11 VAG :)

11xbrez niti ene napake...

Kar ne morem recti za Mazdo, damo diski so bilinproblem na prvi petki, cx7 in sestki...

Ja to, da so mel zaen kurc diske notr. Vem, ker sosed jamra na polno. Pa je picajzelj. So ble pa tudi debate na forumih okoli tega... No more quality at all..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
    • Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.   Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.