Skoči na vsebino

Mazda 5 - uni?eni ventili (zaradi plina?) - servis?


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 70
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

  • 2 tedna kasneje...

Evo, bil pri mojstru Simonu. Je preveril kompresijo in pravi, da je

res na prvem cilindru zmanj?ana. Bo o?itno res potrebno ventile porihtat.

Pravi, da podobnih primerov s takimi motorji nima in da so na?eloma teli motorji

v redu, zato tudi on sumi, da je mogo?e krivec plin.

Moram pa re?i, da je res fajn mehanik in celo nadomestni avto sem dobil kar

je ?e celo pri velikih avto servisih bolj redkost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V debati o plinu sem opisal to?no tale mo?ni scenarij. ?e je ventil pre?gan, je KRIV PLIN! Pa tega ne bo dokazal noben laboratorij, ker plin ni zjedkal ventila, ampak je ventil zgorel zaradi lastnosti plina- plinastega stanja.

Bencin se vbrizgava teko? in ko se vplinja, porabi ogromno toplote in zato hladi zgorevalno komoro z ventili. Plin tega prestopa agregatnega stanja nima v cilindrih in zato je tam temperatura vi?ja in ventili radi zgorijo, ?e posebej, ?e je nastavljeno na malo bolj revno zmes.

U?inek ohlajanja pri izparevanju lahko vsak sam sproba, da si na roko polije malo acetona in ker bo hitro spreminjal agregatno stanje (bo hlapel) , se bo na roki ohlajalo, kar se konkretno ob?uti. In to?no to se dogaja po vsakem vbrizgu bencina v motor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je ?edalje manj jasno, ker na ve?ih koncih sem ?e zasledil podatek (ne samo pri vgrajevalcih sistemov), da Autoplin zmanj?a motorno obrabo do 50%, zdaj ali samo dolo?enih delov in je za nekatere druge pa? bolj ?kodljiv ali kako, nimam pojma? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je ?edalje manj jasno, ker na ve?ih koncih sem ?e zasledil podatek (ne samo pri vgrajevalcih sistemov), da Autoplin zmanj?a motorno obrabo do 50%, zdaj ali samo dolo?enih delov in je za nekatere druge pa? bolj ?kodljiv ali kako, nimam pojma? :ne vem:

 

Verjetno je mi?ljena manj?a obraba motornega olja - se pravi se manj svinja. Kar se ti?e plina pa ravno zaradi visokih temperatur, kot sta omenila Ro-bi in Mitja prej deluje negativno na sam motor kot pa blagodejno. Bencin namre? zelo dobro hladi tako ventile kot tudi injektorje pri motorjih z direktnim vbrizgom.

 

Pri direktnem vbrizgu je treba tudi pri vo?nji na plin dovajat cca 30% benza, da se hladijo injektorji. Pri teh se tudi svetuje dodatno mazanje ventilov, kar pa spet pri napa?nem doziranju lahko pomeni dodatno uni?evanje katalizatorja in zmanj?anje ?ivljenske dobe le tega, dodatno pa izni?i ?e ekolo?ki pozitivni u?inek plina.

 

Druga? ap marsikateri vgrajevalci sistemov predvsem v visoko zmogljive motorj po mo?nosti s turbom vgrajujejo sisteme, ki pri ve?jih obremenitvah zaradi omenjenih vzrokov samodejno preklapljajo na bencin.

 

Se pravi, ?e vse to zgoraj opisano zdru?i? v en razmislek vidi?, da ima plin na sam motor prej negativno kot pozitivno delovanje vse ostalo je pa potem bolj ali manj odvisno od kvalitete motorjev in toleranc, ki jih dopu??ajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, zdej malo bolje zastopim zadevo (se pravi imam sre?o, da se vmesni - 2.lastnik svojih 150kkm ni vozil na LPG, pa? pa benz, hehe). :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V debati o plinu sem opisal to?no tale mo?ni scenarij. ?e je ventil pre?gan, je KRIV PLIN! Pa tega ne bo dokazal noben laboratorij, ker plin ni zjedkal ventila, ampak je ventil zgorel zaradi lastnosti plina- plinastega stanja.

Bencin se vbrizgava teko? in ko se vplinja, porabi ogromno toplote in zato hladi zgorevalno komoro z ventili. Plin tega prestopa agregatnega stanja nima v cilindrih in zato je tam temperatura vi?ja in ventili radi zgorijo, ?e posebej, ?e je nastavljeno na malo bolj revno zmes.

U?inek ohlajanja pri izparevanju lahko vsak sam sproba, da si na roko polije malo acetona in ker bo hitro spreminjal agregatno stanje (bo hlapel) , se bo na roki ohlajalo, kar se konkretno ob?uti. In to?no to se dogaja po vsakem vbrizgu bencina v motor.

 

Ventilu je mogo?e zaribalo steblo lahko pa se ne nastavlja ve? sam, se je v dro?niku kaj zataknilo-zama?ilo in enostavno ni zapiral do konca in ga je skurilo, lahko je po?il obro?ek na katerega naseda ventl, lahko je po?ila glava pri obro?ku, edino zaribanje ventila bi lahko povzro?il plin.

Kaj pa ?e je majstru po?il kak batni obro?ek, ali pa mogo?e celo bat ?

 

Malo si preberte, plin se v motor dovaja pri tlaku do 1.5 bara, ko expandira, kr je prvo kot prvo v sesalnem kolektorju podtlak, se zadeva ohlaja, je tako ?

Druga stvar ki res ni v prid plinu pa je da nima mazalnih sposobnosti, skratka je pust, zato pa kdor je pamete poleg namontira ?e eno posodico iz katere se dovaja neko posebno olje ki ma?e steblo sesalnih ventilov in prav tako cilinder,vem da nekateri ne zahtevajo tega, samo ?e to vgradi? si lahko povsem miren, za podobna sranje.

?e ena stvar je, poglejte temeraturo pri exploziji-v?igu-gorenju plina in bencina in boste ugotovili da plin zgoreva z NI?JO tempraturo kot bencin, saj ima mi?jo kalori?no vrednost, zato motor porabi tudi ve? plina da je pribli?no tak u?inek kot na bencin.

 

Ro-Bi tebe bi pa vpra?al, motroe 2.3 DISI Turbo, oma vbrizg bencina direktno v cilinder, predelan na plin pa pred ventile, po tvoje bi tak motor moral crkint takoj po par 1000 kilometrih, pa ima na? uporabnik boj? ?e preko 100 kkm na plin pa niti ene same te?ave. :ne vem:

 

Boss

Motorji z direktnim vbrizgom benza v cilinder imajo vsak 12 obrat motorja bencinski ostale pa samo LPG in ne da je 30% benza ostalo pa plin. ?e bi plin zgoreval z vi?jo tempeaturo, pol bi se takega motorja sploh ne dalo predelati na plin, ali pa bi imel bolj pogoste takte na bencin.

Pri turbakih kot je moj, na plin itak dela samo dokler motor dela va "vakumu", ko tlak prekora?i 0 (tlak okolice) pa se plin izklopi in dela samo na bancin.

 

Bom nehal, pomoje moj najdalj?i post v lajfu. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Malo si preberte, plin se v motor dovaja pri tlaku do 1.5 bara, ko expandira, kr je prvo kot prvo v sesalnem kolektorju podtlak, se zadeva ohlaja, je tako ?

Plin je teko? pri cca 15 barih, v motor se vbrizgava v plinastem stanju, zato ohlajanja ni. Ohlajanje se vr?i samo pri prehodu iz teko?ega v plinasto agregatno stanje. Iz 1,5 bara sicer "pihne" na 0 bar relativno, ampak ni to kaka omembe vredna ekspanzija, ker je plin ?e prej plin.

 

Ro-Bi tebe bi pa vpra?al, motroe 2.3 DISI Turbo, oma vbrizg bencina direktno v cilinder, predelan na plin pa pred ventile, po tvoje bi tak motor moral crkint takoj po par 1000 kilometrih, pa ima na? uporabnik boj? ?e preko 100 kkm na plin pa niti ene same te?ave. :ne vem:

Avtomobili imajo sede?e ventilov in tudi ventile iz razli?nih materialov. Sede?i iz npr. berilijevega brona in ventili iz inconela , morda celo polnjeni z natrijem, zdr?ijo enormno ve?je obremenitve, kot klasika gus/jeklo. In morda ima 2.3 disi motor ravno zato, ker je turbo in ima te dele ?e tovarni?ko zelo obremenjene, narejene iz bolj?ih materialov in plin ne pusti tako hitro posledic (morda jih sploh ne).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa LPG sistemi, ki vsak 10. motorni interval doda namesto plina bencin in s tem nama?e ventile, da zmanj?a obrabo le teh!

 

Potem pa me zanima kako to, da pravijo da se turbo avte ne da predelat na LPG oz. kak nastane tlak v motorju preklopi na bencin! ZAJ JAZ NIMAM NEVEM KOLK ZNANJA O PLINU, a kolega ki to vgrajuje ?e 12 let je rekel, da zadeva deluje normalno tudi na turbo avtu! pokazal mi je tudi kako se programira turbo avte in razne finte!

 

Rekel je tudi, da mi naradi RX8ko na plin, ?e ?elim! je pa res da je do pred kratkim niso mogli saj je bil problem zakompliciran softwere, ki ga ima ta avto in se ga ni dalo programirat!?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa LPG sistemi, ki vsak 10. motorni interval doda namesto plina bencin in s tem nama?e ventile, da zmanj?a obrabo le teh!

 

Potem pa me zanima kako to, da pravijo da se turbo avte ne da predelat na LPG oz. kak nastane tlak v motorju preklopi na bencin! ZAJ JAZ NIMAM NEVEM KOLK ZNANJA O PLINU, a kolega ki to vgrajuje ?e 12 let je rekel, da zadeva deluje normalno tudi na turbo avtu! pokazal mi je tudi kako se programira turbo avte in razne finte!

 

Rekel je tudi, da mi naradi RX8ko na plin, ?e ?elim! je pa res da je do pred kratkim niso mogli saj je bil problem zakompliciran softwere, ki ga ima ta avto in se ga ni dalo programirat!?

 

Moj-Boj? CX7 ima tak sistem ko vsak (se mi zdi) 7 vbrizg ?opa benz.

 

Kaj pa LPG sistemi, ki vsak 10. motorni interval doda namesto plina bencin in s tem nama?e ventile, da zmanj?a obrabo le teh!

 

Potem pa me zanima kako to, da pravijo da se turbo avte ne da predelat na LPG oz. kak nastane tlak v motorju preklopi na bencin! ZAJ JAZ NIMAM NEVEM KOLK ZNANJA O PLINU, a kolega ki to vgrajuje ?e 12 let je rekel, da zadeva deluje normalno tudi na turbo avtu! pokazal mi je tudi kako se programira turbo avte in razne finte!

 

Rekel je tudi, da mi naradi RX8ko na plin, ?e ?elim! je pa res da je do pred kratkim niso mogli saj je bil problem zakompliciran softwere, ki ga ima ta avto in se ga ni dalo programirat!?

 

Bu?e!!

 

tud cx7 je bil turbo pa ne vem koliko Audijev in ostalo so naredili, med drugim prvo RX8 v slo....ki je v reklami za firmo XXX :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj-Boj? CX7 ima tak sistem ko vsak (se mi zdi) 7 vbrizg ?opa benz.

Bu?e!!

 

tud cx7 je bil turbo pa ne vem koliko Audijev in ostalo so naredili, med drugim prvo RX8 v slo....ki je v reklami za firmo XXX :)

 

To se ti zdi 12 bo prav.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa LPG sistemi, ki vsak 10. motorni interval doda namesto plina bencin in s tem nama?e ventile, da zmanj?a obrabo le teh!

 

Potem pa me zanima kako to, da pravijo da se turbo avte ne da predelat na LPG oz. kak nastane tlak v motorju preklopi na bencin! ZAJ JAZ NIMAM NEVEM KOLK ZNANJA O PLINU, a kolega ki to vgrajuje ?e 12 let je rekel, da zadeva deluje normalno tudi na turbo avtu! pokazal mi je tudi kako se programira turbo avte in razne finte!

Rekel je tudi, da mi naradi RX8ko na plin, ?e ?elim! je pa res da je do pred kratkim niso mogli saj je bil problem zakompliciran softwere, ki ga ima ta avto in se ga ni dalo programirat!?

 

Preber si moj post, napisan je za mazdin 2,3 turbo motor, ki ima direkten vbrizg benza v cilinder in ne pred ventile kot ima recimo impreza al pa evo al pa klasika ww 1.8t, te je recimo la?je predelat na lpg, ker ni treba pazit(hlajenje) na notranjo ?obo za vbrizg benza kej je nimata recimo, poleg tega so nakateri na veliko ni?jih tlakih pri kompresiji in pri turbu kot DISI motor.

 

Kdaj bo pa tvoj 12 vbrizg turbaka delal??

 

Bi ?e moral, vse je, samo se CPU od LPG ne zbudi iz kome, vse ja narejeno.

Pride Primo? 1X ta teden, da preveri kje sem kako ?ico pozabil. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preber si moj post, napisan je za mazdin 2,3 turbo motor, ki ima direkten vbrizg benza v cilinder in ne pred ventile kot ima recimo impreza al pa evo al pa klasika ww 1.8t, te je recimo la?je predelat na lpg, ker ni treba pazit(hlajenje) na notranjo ?obo za vbrizg benza kej je nimata recimo, poleg tega so nakateri na veliko ni?jih tlakih pri kompresiji in pri turbu kot DISI motor.

 

Opa! na to sem pozabil pri mazdi! sramezljiv

 

No pol pa tak in kaj kaj ve? za re?t! :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se ti zdi 12 bo prav.

 

Jures govori o vbrizgu ti pa govori? o obratih motorja - pri 4-taktnem motorju je vbrizg vsak drugi obrat tako, da pri 12. obratu naj bi pomenilo na vsak 6. vbrizg.

 

Se pravi je cca 16% vbrizgov na benz venda pri vseh visokozmogljivih motorjih s turbino je treba nad dolo?enimi obrati imeti vbrizg le na benz, ?e ne bo zlo hitr ma?ino vrag vzel. In ?e se ne motim tudi pri Boj?evi CX-7 nad 3500 obrati ?opa le na benz, da se pravilno hladijo injektorji in Ajvar tud tvoja MPS-ka bo morala imeti tak sistem, da bo? lahko ?e naprej pljuval ?ez pokvarljivost dieslov in nepokvarljivost bencinarjev :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojih izku?njah je temperatura izpu?nih plinov pri pogonu na plin ni?ja ker mi ne segreje KAT na pravo temeraturo, pri bencinu pa teh te?av ni.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures govori o vbrizgu ti pa govori? o obratih motorja - pri 4-taktnem motorju je vbrizg vsak drugi obrat tako, da pri 12. obratu naj bi pomenilo na vsak 6. vbrizg.

 

Se pravi je cca 16% vbrizgov na benz venda pri vseh visokozmogljivih motorjih s turbino je treba nad dolo?enimi obrati imeti vbrizg le na benz, ?e ne bo zlo hitr ma?ino vrag vzel. In ?e se ne motim tudi pri Boj?evi CX-7 nad 3500 obrati ?opa le na benz, da se pravilno hladijo injektorji in Ajvar tud tvoja MPS-ka bo morala imeti tak sistem, da bo? lahko ?e naprej pljuval ?ez pokvarljivost dieslov in nepokvarljivost bencinarjev :hudicek:

 

Hudicha... Sedaj pa vem zakaj mi zadnje ?ase ve? bencina pokuri... Preve?krat nad 3.500 :hudicek:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim, da ste se kar razpisali in da nekateri dobro obvladate stvari. O?itno je tale plin pri naknadni vgradnji lahko malce nepredvidljiv.

Nekateri nimajo nobenih problemov, spet drugim pa lahko na dalj?i rok prinese ve? ?kode kot pa koristi.

Izgleda, da je predvsem odvisno od uporabljenih materialov pri sami zasnovi motorja.

?e veliko pred nakupom sem sli?al razne zgodbe o plinu ampak ve?inoma pozitivne. Slabih izku?enj je bilo malo in tudi zato sem se odlo?il za nakup avtomobila s plinsko napeljavo. Razmi?ljal sem ?e, da bi plin vgradil tudi v moj drugi avto ampak po teli izku?nji ne bi rad riskiral.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hudicha... Sedaj pa vem zakaj mi zadnje ?ase ve? bencina pokuri... Preve?krat nad 3.500 :hudicek:

 

Sej druga?e je pa te?ko speljat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim, da ste se kar razpisali in da nekateri dobro obvladate stvari. O?itno je tale plin pri naknadni vgradnji lahko malce nepredvidljiv.

Nekateri nimajo nobenih problemov, spet drugim pa lahko na dalj?i rok prinese ve? ?kode kot pa koristi.

Izgleda, da je predvsem odvisno od uporabljenih materialov pri sami zasnovi motorja.

?e veliko pred nakupom sem sli?al razne zgodbe o plinu ampak ve?inoma pozitivne. Slabih izku?enj je bilo malo in tudi zato sem se odlo?il za nakup avtomobila s plinsko napeljavo. Razmi?ljal sem ?e, da bi plin vgradil tudi v moj drugi avto ampak po teli izku?nji ne bi rad riskiral.

 

Tule nas je kar precej LPG uporabnikov, prevozili smo ?e marsikdo po nekaj 10000km-jev (jaz ?e preko 100.000km garant, s tremi vozili) na to gorivo, pa ni bilo te?av, tako da ne kar obupat! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures govori o vbrizgu ti pa govori? o obratih motorja - pri 4-taktnem motorju je vbrizg vsak drugi obrat tako, da pri 12. obratu naj bi pomenilo na vsak 6. vbrizg.

 

Se pravi je cca 16% vbrizgov na benz venda pri vseh visokozmogljivih motorjih s turbino je treba nad dolo?enimi obrati imeti vbrizg le na benz, ?e ne bo zlo hitr ma?ino vrag vzel. In ?e se ne motim tudi pri Boj?evi CX-7 nad 3500 obrati ?opa le na benz, da se pravilno hladijo injektorji in Ajvar tud tvoja MPS-ka bo morala imeti tak sistem, da bo? lahko ?e naprej pljuval ?ez pokvarljivost dieslov in nepokvarljivost bencinarjev :hudicek:

 

Ma narobe sem napisal, vsak 12 vbrizg oziroma vask 24 obrat je na benz.

Na plin dela nekje od 1300 do max 4500 rpm, ?e je tlak pod nulo, ?e si pa ?ez ?e pri 1500 pa itak samo na benz.

 

Po mojih izku?njah je temperatura izpu?nih plinov pri pogonu na plin ni?ja ker mi ne segreje KAT na pravo temeraturo, pri bencinu pa teh te?av ni.

 

Pri prej?nji ?e sem ga pustil na mestu da je delal na benz , se je precej hitro segrel, ?e pa je bil na LPG pa ?e je stal je komaj dosegel delovno, med vo?njo je tud trajalo dlej na LPG kot na benz, samo sem re?il z Webastom, tako kot mam zdej tud na sakerju. :danzoman:

 

Jutr bo zadihal na LPG, samo da zbudimo LPG CPU. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.