Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, meni tudi trese pri dobrih 60k km (M6 CD129, l. 2011), kljub temu da je avto vo?en na dalj?e relacije in da nimam na?ina vo?nje "gas-bremza-gas-bremza". Zdaj za diske sem se dogovoril, da mi jih bodo menjali pod garancijo. Kako je pa s plo??icami? Se spla?a vzet neoriginalne? Katere in kje? Hvala.

12360_1.png
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme.

 

Imam mazdo 6 CD129 letnik 2011 in na njej 120 kkm (sem prvi lastnik).

Kli?ejo me iz servisa da je treba nujno menjat sprednje diske, sprednje plo??ice in zadnje plo??ice? Tako malo kilometrov in ?e je treba menjati diske? Brat ima Vectro (ki sem mu jo prodal jaz - kupljena nova) 150 kkm in nobene menjave diskov, prav tako prijatleji imajo Passata 150 kkm (kupjen nov) in prav tako nobene menjave diskov.

 

A so pri tej mazdi 6 res diski tako zani?? 

 

Da se diski obrabijo v 120 km, plo??ice sem menjal SAMO EN KRAT!!! To je neverjetno, saj so plo??ice gor zato da se obrabijo!!!

Pri bremzanju ni ni? treslo oz je bremzalo normalno. No edino mogo?e pri zaviranju iz 180-80 km/h je malce treslo, ampak takrat so bile zavore max obremenjene. Razumem, da sem imel malce bolj agresivno vo?njo, vendar z gumami (poletni in zimski komplet skupaj) sem naredil cca 90.000 km in zimske bom imel ?e eno sezono) tako da to ni neka ?PORTNA VO?NJA!

Imel sem ?kodo favoritko in nikoli nisem menjal diskov; kupil jo pri 50 kkma in ko sem jo prodal je imela 260 kkm. Da ne omenjam KATRCE - o?e je naredil 110 kkma, jaz dodatnih 130 kkma in moj pbrat ?e oddatnih 90 kkma. Ve? kot 300 kkma in brez menjave diskov. WTF Mazda.

 

A kdo ve koliko bo to cca stalo na uradnem servisu v LJ?

Napisano

Mazdina precej ?ibka to?ka so dejansko zavore, tako da ?e ti jih bodo menjali pod garancijo, se ti vsekakor spla?a to izkoristit, da potem v nadaljevanju ne bo morebitnih te?av in sanacijah le-teh verjetno samopla?ni?ka. 

 

Ko omenja? Katrco - R4, a si prepri?an, da sploh ima diske? Ker njen sodobnih VW Hro?? ima namre? na vseh kolesih takoimenovane bobne. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

1. 120 tiso? km ni noben ?ude? da diski ne bi morali biti Fu?. Nekateri jih zjebejo ?e pri polovi?ni kilometrini.

 

2. Vpra?aj kok stane. Jaz bi kupil sam in prinesel material tja, oz menjal drugod.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Mazdina precej ?ibka to?ka so dejansko zavore, tako da ?e ti jih bodo menjali pod garancijo, se ti vsekakor spla?a to izkoristit, da potem v nadaljevanju ne bo morebitnih te?av in sanacijah le-teh verjetno samopla?ni?ka. 

 

Ko omenja? Katrco - R4, a si prepri?an, da sploh ima diske? Ker njen sodobnih VW Hro?? ima namre? na vseh kolesih takoimenovane bobne. :)

 

To ne bo ?lo pod garancijo, ker je kao obraba - potro?ni material.

 

Ja novej?e katrce (recimo R4 GTL) so imele spredaj diske.

Napisano

A ima kdo mogo?e pri roki podalj?ano garancijo Mazda. Moja je na servisu z avtom.

Ker avto je ?e v podalj?ai garanciji. Da vidim ?e sploh lahko te?im da gre to v garancijo.

 

A lahko kdo skenira oz slika pa da sem gor tekst podalj?ane garancije.

Plizzzz :)

 

Druga?e je avot ?e prirpravljen - cena 350?

Napisano

jaz imam skor 160.000km pa imam se prve diske (zadnji tudi)

menjal sem sprednje ploscice (in to ker so tele nove boljse in delujejo tudi ko je sneg/voda...sicer pa so precej mehke in ratuje feltna takoj crna), zadnje ploscice sem tud menjal na zadnjem servisu

isti avto in letnik kot tvoj

 

in seveda, to ne bo slo v garancijo, sploh pri 120k ne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Cena bo kar sitnica na uradnem. Meni so menjali prednje plo??ice in je samo to pri?lo se mi cca. 200? (nimam ra?una pri roki, toda komplet mali servis + plo??ice je bil 450,00 ?).

 

Mogo?e re?i, da ti samo servis naredijo pa potem pelji avto do pelkota. Bo precej la?je za denarnico. Ali pa kot ?e predlagano, sam dostavi material.

Napisano

Mazdina precej ?ibka to?ka so dejansko zavore, tako da ?e ti jih bodo menjali pod garancijo, se ti vsekakor spla?a to izkoristit, da potem v nadaljevanju ne bo morebitnih te?av in sanacijah le-teh verjetno samopla?ni?ka. 

 

Ko omenja? Katrco - R4, a si prepri?an, da sploh ima diske? Ker njen sodobnih VW Hro?? ima namre? na vseh kolesih takoimenovane bobne. :)

 

Spo?tovani!

Saj ne da bi polemiziral, ampak tudi VW Hro?? je imel diske, seveda ne vsi modeli, ampak le "premium" model!

?e davnega 1967 je imel tip 1500 (verzija za Evropo) vgrajene spredaj diske in dvokro?ni zavorni sistem.

Lep pozdrav!                         Active

Napisano

Al pa ce gres v euroton pa ne kompliciras komplet diskov z zavoram 100?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem menjal pred kratkim diske vse sem dal od ATE  diski + plo??ice  200?  samo faking cvilijo s5 ...

ampak se ustavi haha ma? pa tudi seveda cenej?o opcijo.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz sem pa na prej?nji dal komplet Textar, pa se mi zdi da ni cvililo ni?. So se mi pa kmalu zvili, ker je potem cilinder ?tekal. Klasika.

 

No pri novi ?e nisem menjal ni?. Zaenkrat tudi ni? ne trese. Naj tako ostane.  :jupiii:

Napisano

?ivijo!

 

Menjal sem sprednje diske plo??ice & zadnje plo??ice.

Zadnje plo??ice so bile res za menjat. Vendar pozor nikoli jih nisem menjal 120 kkma z enimi plo??icami.

Prednje plo??ice so bile tako tako. ?e enih 5 kkma bi naredile, vendar j ebilo treba menjat. to je bila 2. menjava prednjih plo??ic. Prvi? sem prednje plo??ice menjal na 58 kkm.

 

Glede diskov pa nisem prepri?an da jih je bilo treba menjat in mislim, da so me malce nategnili. Spodaj so slike - upam da se dobro vidi.

Zunanje starn diskov je bila obrabljena cca 1.3-1.4 mm. notranja starn diska pa cca 0.8 mm.

 

Ne vem kake so tovarni?ke zahteve, vendar materijala je ?e ogromno in diski bi zagotovo naredili ?e 20 kkm. Ali pa ?e ve?.

 

Kaj menite vi na podlagi spodnjih slik.

 

2015-08-21-103935.jpg

2015-08-21-103927.jpg

2015-08-21-103605.jpg

2015-08-21-103556.jpg

2015-08-21-103538.jpg

2015-08-21-103530.jpg

2015-08-21-103523.jpg

2015-08-21-103515.jpg

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.